Generatie 2010
donderdag 28 januari 2010 om 19:35
donderdag 14 april 2011 om 22:09
Ik kijk hier toch wel met wat gemengde gevoelens naar. Mijn man werkt op zee en ging 6 dagen na de bevalling gewoon weer weg en met nr. 2 heeft ie de bevalling niet eens meegemaakt! Niet dat ik dit allemaal zo geweldig vond trouwens, maar als ik dan iemand hoor zeggen dat ze 'man heel vaak belt, omdat ze het even niet meer wist', dan denk ik 'mietje'.
zaterdag 16 april 2011 om 18:54
Ik heb me weer de touwtering zitten ergeren. Aan het gejank en met name aan de donkere dame die kirde dat t haar van d'r dochter zo gegroeid was. IN 1 DAG!!!!!
En ik erger me ook aan dat April Evil shirtje. En dat vest later in de uitzending. Dat draag je als je 14 bent.
En die vader is ook een sukkel. Hij komt elke dag pas om half 6 thuis, en z'n zoon gaat om 7 uur naar bed. En hij vindt het zooo jammer dat ie zo weinig tijd met z'n zoon heeft. Maarrrr hij gaat wel eerst even uitrusten en een colaatje drinken voor ze "weer met de taakverdeling beginnen"
Glaasjes cola drink je dan maar na 7 uur denk ik dan...
En ik erger me ook aan dat April Evil shirtje. En dat vest later in de uitzending. Dat draag je als je 14 bent.
En die vader is ook een sukkel. Hij komt elke dag pas om half 6 thuis, en z'n zoon gaat om 7 uur naar bed. En hij vindt het zooo jammer dat ie zo weinig tijd met z'n zoon heeft. Maarrrr hij gaat wel eerst even uitrusten en een colaatje drinken voor ze "weer met de taakverdeling beginnen"
Glaasjes cola drink je dan maar na 7 uur denk ik dan...
zondag 17 april 2011 om 16:06
@nikkie79: ik ben sinds 3 maanden moeder en ik herken sommige gevoelens wel. Ook al zijn er veel mensen met jonge kinderen om me heen, je kunt je toch niet echt een voorstelling maken van te voren van hoe je je voelt na gebroken nachten, dat je onzeker bent en niet weet waarom je kind huilt. En dat alles wordt er niet echt beter op door alle hormonen die nog door je lijf gieren. Mijn kraamtranen hebben helaas een paar weken aangehouden, dus van een roze wolk was in het begin niet echt sprake. Inmiddels is dat al ruimschoots weer ingehaald gelukkig en ben ik een supertrotse mama! Ik denk dat iedereen het anders zal ervaren, maar ik vind het wel leuk om dingen te herkennen.
zondag 17 april 2011 om 20:49
quote:Nikkie79 schreef op 16 april 2011 @ 21:15:
Ik heb geen kinderen, dus ik vind het sowieso nogal hysterisch gedoe.
Is dit programma een beetje representatief voor de toestand van jonge ouders?
Ja, ik denk/vind van wel.
Bij mij heeft het mede door een PND erg lang geduurd voordat ik kon genieten.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik nu pas (2,5 jaar later) echt echt van hem geniet.
Ik heb geen kinderen, dus ik vind het sowieso nogal hysterisch gedoe.
Is dit programma een beetje representatief voor de toestand van jonge ouders?
Ja, ik denk/vind van wel.
Bij mij heeft het mede door een PND erg lang geduurd voordat ik kon genieten.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik nu pas (2,5 jaar later) echt echt van hem geniet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 17 april 2011 om 21:27
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 17 april 2011 @ 19:02:
En dat mijn kind zo leuk was gelukt.
Ik heb zelf geen kinderen, en dat zit er zeer waarschijnlijk ook niet meer in. Heb op dit moment geen relatie, en worstel nog met het laatste restje van een eetstoornis. Ik heb er vrede mee hoor, dus maak er geen probleem van. Alleen ben ik soms wel heel benieuwd hoe een kind van mij eruit zou zien. Of het net zo leuk zou lukken als jouw telg, GeorgetteDansLeTabac
Ik vind trouwens dat dochtertje van dat jonge stel (ben even de namen kwijt hoor) wel een plaatje om te zien zeg! En baby Isabel ook. Ik weet dat het daar helemaal niet om gaat hoor, maar ik vínd het wel.
Verder ben ik opgegroeid zonder vader, en als ik hier dan zie hoe leuk die vaders met hun kinderen in de weer zijn, doet me dat toch wel een beetje pijn. Ik heb veel liefde van m'n moeder gekregen hoor, maar heb die andere helft toch altijd moeten missen.
Al met al vind ik het een leuk programma.
Ben gewoon echt benieuwd hoe die kinderen zich gaan ontwikkelen.
En dat mijn kind zo leuk was gelukt.
Ik heb zelf geen kinderen, en dat zit er zeer waarschijnlijk ook niet meer in. Heb op dit moment geen relatie, en worstel nog met het laatste restje van een eetstoornis. Ik heb er vrede mee hoor, dus maak er geen probleem van. Alleen ben ik soms wel heel benieuwd hoe een kind van mij eruit zou zien. Of het net zo leuk zou lukken als jouw telg, GeorgetteDansLeTabac
Ik vind trouwens dat dochtertje van dat jonge stel (ben even de namen kwijt hoor) wel een plaatje om te zien zeg! En baby Isabel ook. Ik weet dat het daar helemaal niet om gaat hoor, maar ik vínd het wel.
Verder ben ik opgegroeid zonder vader, en als ik hier dan zie hoe leuk die vaders met hun kinderen in de weer zijn, doet me dat toch wel een beetje pijn. Ik heb veel liefde van m'n moeder gekregen hoor, maar heb die andere helft toch altijd moeten missen.
Al met al vind ik het een leuk programma.
Ben gewoon echt benieuwd hoe die kinderen zich gaan ontwikkelen.