Kipkerrie-salade

12-04-2011 21:35 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal -

Ik eet vaak kipkerriesalade. Wel van t goedkope soort. Misschien is dat het probleem. Maar er zit dus bijna geen kip in. Veel gele mayo, veel wat waarschijnlijk ananas is. Maar niet heul errug lekker.

Heb door de index bij broodbeleg gespeurd, maar vond geen recept of aanzet daartoe om het zelf te maken! Met veel kip dus!

Hebben jullie ooit zelf kipkerriesalade als broodbeleg gemaakt, en zo ja: hoe? En kun je t wel bewaren een week of wat, of moet je daarvoor de E-nummer-versie hebben?

Thanks voor de tips!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ha thee, dankje

Ja, t is dus voor herhaling vatbaar gebleken. Blijmakend. Zeker om in t park op te eten in kombinatie met Groene Celstial Seasoningsthee met al die anti-oxidanten

Voorlopig geen gekochte pakjes kipkerrie meer op tafel hier....

Misschien dat ik er een volgende keer nog rozijnen doordoe.....

en dan op een meergranentriangel.

MMMM

Thanks iedereen voor het meedenken!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Restje gare kip (of even bakken, grillen, wat je wil), mayo en evt wat yoghurt en natuurlijk flink wat kerrie erbij. Als je het even laat staan, krijg je een mooiere gele kleur. Verder kun je naar smaak bv hardgekookt ei en/of ananas toevoegen.
Leuk Misia,dat het goed smaakte.

zie je wel kan bijna niet mis gaan.
Deniszim, dank je voor de variatie!!! Met ei - zo op pasen - lijkt me ook heerlijk!

Ja, Desteny, ergens stond 1 tl kerrie. Nou, dat werd t halve potje HOT curry . Gewoon op gevoel + kleur. En de mix van mayo met nog rest van de creme fraiche was ideaal. En leuk om te doen!!
Kipkerrie salade van de Aldi !!!!!
quote:dims schreef op 24 april 2011 @ 22:58:

Kipkerrie salade van de Aldi !!!!!nee dankjewel,ik ga voor de zelfgemaakte(smaken verschillen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven