Tweeduizend Elfjes - 3
woensdag 16 februari 2011 om 12:32
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
zondag 24 april 2011 om 20:22
Ik was altijd een beetje `vreemd` (droeg, als enige tussen de zwarte leggings en bomberjacks, roze broeken met paarse truien en lichtgevende eendjes in mijn haar (echt waar)). Ook altijd bezig met kunst.
Maar ben vreemd genoeg nooit echt gepest, hoewel ik dus echt een beetje vreemd was (ben?), blijkbaar straalde ik iets heel zelfbewusts uit.
Ik vind het wel heel kut dat jullie er last van hadden (hebben), begrijp echt niet dat mensen moeten pesten, slaat nergens op.
Maar ben vreemd genoeg nooit echt gepest, hoewel ik dus echt een beetje vreemd was (ben?), blijkbaar straalde ik iets heel zelfbewusts uit.
Ik vind het wel heel kut dat jullie er last van hadden (hebben), begrijp echt niet dat mensen moeten pesten, slaat nergens op.
zondag 24 april 2011 om 20:41
Ik was vooral toen ik 20 was een aparte verschijning. Ik was 50 kg afgevallen en deed echt alles wat God verboden had, stortte me in het uitgaansleven en alles wat ik niet kon/wilde toen ik nog 120 woog. Ik droeg de meest opvallende kleren, 2 verschillende schoenen en vond het ook echt een eer dat toeristen foto's van me gingen maken
Ik heb nog steeds een wat aparte verschijning, maar niet zo hysterisch als toen.
Ik heb nog steeds een wat aparte verschijning, maar niet zo hysterisch als toen.
zondag 24 april 2011 om 22:04
Wij kregen op de bassischool geen huiswerk, en toen nam ik weleens stiekem mijn boeken mee naar huis zodat ik zelf verder kon gaan omdat ik een beetje sneller was dan de rest van de groep. Kreeg ik heel erg op mijn kop van de meester? Snap ik nog niet helemaal...
Ah Han wat schattig dat je zelf merkjes erop tekende...
Ik droeg dingen die weggegooid waren door andere mensen..
Ah Han wat schattig dat je zelf merkjes erop tekende...
Ik droeg dingen die weggegooid waren door andere mensen..