Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Ik was altijd een beetje `vreemd` (droeg, als enige tussen de zwarte leggings en bomberjacks, roze broeken met paarse truien en lichtgevende eendjes in mijn haar (echt waar)). Ook altijd bezig met kunst.

Maar ben vreemd genoeg nooit echt gepest, hoewel ik dus echt een beetje vreemd was (ben?), blijkbaar straalde ik iets heel zelfbewusts uit.

Ik vind het wel heel kut dat jullie er last van hadden (hebben), begrijp echt niet dat mensen moeten pesten, slaat nergens op.
geld is altijd fijn!!
nuzie ik dat die meiden heel zielig waren. Ik ben echt overheen. We zijn hier vreemde eendjes (kuikens), maar heel tof
Ik was vooral toen ik 20 was een aparte verschijning. Ik was 50 kg afgevallen en deed echt alles wat God verboden had, stortte me in het uitgaansleven en alles wat ik niet kon/wilde toen ik nog 120 woog. Ik droeg de meest opvallende kleren, 2 verschillende schoenen en vond het ook echt een eer dat toeristen foto's van me gingen maken

Ik heb nog steeds een wat aparte verschijning, maar niet zo hysterisch als toen.
En Daf voor je gevoel over het andere...
Jep mefs!!
yeloeloe, je bent inderdaad een aparte verschijning. Als ik je zie, word ik spontaan vrolijk. En wat heel apart is, bij de meeste mensen word ik erg moe, alsof ze mijn energie vreten. Maar ik word hyper van jou. Zal het door je energiedranken komen ?
hehe ik denk het idd, dat mijn energiedranken de mensen om me heen ook energie geven .

Ik vrees dat heel veel mensen me ook vermoeiend vinden
beetje hyper, jello?
Oh nee, Mefs, je maakt Siroop bang voor mijn bezoek Zeg snel wat leuks over me hahaha.

Ik ben soms wel hyper ja, maar ik denk vooral dat ik heel veel kan zeggen en praten, en dan 10 zeer interessante discussies door elkaar heen kan voeren.
hihi, nee hoor, niet bang, ben zelf ook zo
Ik was een nerd met een knalroze pony. (haar-pony, niet paard-pony) Niet zo'n goeie combi.
nou Han, dan waren we een kleurig stel geweest, hihi
Oh, en ik had schoenen van de wibra waar ik dan zelf merkjes op tekende. Als protest.
En ik droeg t-shirts van het WNF, waar ik ook voor collecteerde. En ik deed 3-4 uur huiswerk per dag. Ook in het weekend.
Wij kregen op de bassischool geen huiswerk, en toen nam ik weleens stiekem mijn boeken mee naar huis zodat ik zelf verder kon gaan omdat ik een beetje sneller was dan de rest van de groep. Kreeg ik heel erg op mijn kop van de meester? Snap ik nog niet helemaal...

Ah Han wat schattig dat je zelf merkjes erop tekende...

Ik droeg dingen die weggegooid waren door andere mensen..
had geen merkkleding, vond dat ook niet erg.
ik ga zo maar eens de computer uitdoen...

Trusten elfies
Welterusten Siroopje !
Moggûh!
mogguh
Mogguhhh!!
Wat zal ik vandaag gaan doen?

Heel misschien met familie naar natuurgebied, maar anders..

hmmz
ik ga een rondje fietsen door natuurgebied.

Je kan ook naar het noorden van noord- Holland en daar fietsen, ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven