3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
maandag 25 april 2011 om 11:46
Jawel Roos, maar ik moet gewoon weer even de knop omzetten. Ik val heel moeilijk af, gaat heel langzaam en kost veel moeite. Ik ben ook niet echt te dik, maar voel me lekkerder met een paar kilo minder. En ik wil ook niet echt een dieet en al helemaal niet crashen, omdat ik dat een poos wel heb gedaan en helemaal niet gezond met eten bezig was. Dit is alweer lang geleden, maar het gevoel is er nog wel. Ik mag van mezelf dus alleen gezonder eten en meer bewegen, zonder daarin door te slaan. Dit lukt wel aardig, maar het blijft wel een zwak punt.
maandag 25 april 2011 om 12:49
De geest van zout. Vroeger bij mijn ouderlijk huis stonden bomen aan de waterkant. Eén ervan benam ons het uitzicht en die wilden ze het liefst weg hebben. Toen hoorde ik eens zeggen ''we geven hem gewoon de geest van zout''. Ik was klein en vond dat zo fascinerend klinken, dat als ik iets ''weg'' wilde hebben dat ook zei, wat vaak erg komisch werd gevonden.
Het is (verdund) zoutzuur en later las ik daarover dat ze er wel eens lijken in lieten verdwijnen. Bbbrrr....
Die boom staat er trouwens nog steeds.
maandag 25 april 2011 om 13:54
Moos, het is echt K*T. In de zomer zal het nu ruim voor 5 uur 's morgens al licht zijn en om een uur of 7 's avonds helemaal donker. Ik vind het in de zomer juist zo fijn als het lang licht is. En zo vroeg 's morgens licht zal weinig goed betekenen voor mijn nachtrust. Ik word vaak wakker doordat het licht is en dat zal nu extra vroeg zijn
maandag 25 april 2011 om 15:45
Heel erg leuke avond gehad. Heb gedanst, gesjanst, gedronken en gelachen. Een vriend van mij had een rotdag gehad en het plan was enorm feesten. Nou, dat hebben we gedaan! Hij belde me vanmiddag op om te vragen waar we ook alweer geëindigd zijn haha. Volgens mij hebben we ons goed belachelijk gemaakt, maar he, dat zou de eerste keer niet zijn.
maandag 25 april 2011 om 15:49
Hahaha, Minny, klinkt als een goed avondje stappen.
Helemaal uitgerust nu op deze zonnige dag?
Het is hier erg erg warm, tuin zitten kan eigenlijk niet meer. Ik heb nog gezwoegd in de tuin, het zweet liep in straaltjes langs mijn lijf.
Maar het resultaat mag er zijn; een mooi schoon tuinstel, voor weinig overgenomen van de dochter van de buurvrouw.
Helemaal uitgerust nu op deze zonnige dag?
Het is hier erg erg warm, tuin zitten kan eigenlijk niet meer. Ik heb nog gezwoegd in de tuin, het zweet liep in straaltjes langs mijn lijf.
Maar het resultaat mag er zijn; een mooi schoon tuinstel, voor weinig overgenomen van de dochter van de buurvrouw.
maandag 25 april 2011 om 15:54
Balen Moos! Ik verbaasde me erover dat hier in dit Islamitische land ook veel winkels dicht zijn vandaag. Dus ik heb even wat navraag gedaan in de supermarkt (die was wel open). Gisteren was het ook Koptisch pasen, het komt bijna nooit voor dat 'ons' pasen en dat van de Kopten gelijktijdig is. En vandaag is het ook nog eens Sham el Nessim, een nationaal feest in Egypte, waarmee het begin van de lente wordt gevierd (Sham betekent zon trouwens). Grappig dat deze drie feesten samen in één weekend vallen. Ik heb dat nooit eerder meegemaakt, ben meestal met pasen in Nederland.
Klinkt gezellig Min, van die spontane ongeplande avonden zijn vaak het leukst!
Vilma, goed van die boom hè!
Klinkt gezellig Min, van die spontane ongeplande avonden zijn vaak het leukst!
Vilma, goed van die boom hè!
maandag 25 april 2011 om 15:57
Dat is wel bijzonder Veer, dat het allemaal samenvalt.
Er is zeker ook vakantie bij jullie? Hoorde van kennissen die net terug zijn uit E dat het resort vol Egyptenaren zit, die het personeel nogal bot behandelen.
Die boom is trouwens mooi geworden! Hebben we heel wat in geklimd vroeger en mijn broertjes zijn er allemaal wel eens uitgevallen.
Er is zeker ook vakantie bij jullie? Hoorde van kennissen die net terug zijn uit E dat het resort vol Egyptenaren zit, die het personeel nogal bot behandelen.
Die boom is trouwens mooi geworden! Hebben we heel wat in geklimd vroeger en mijn broertjes zijn er allemaal wel eens uitgevallen.
maandag 25 april 2011 om 15:59
Veer, hoe vermaak jij je nu op een vrije dag in het verre Egypte?
Nee, geen parasol nog, ik zit meer te denken om een stuk zeil te spannen over het terras, vind ik fijner omdat je dan ook meer zitruimte in de schaduw hebt en voor Straathond ook wel fijn.
Oranje zeil heb ik in gedachte, vind ik zo gezellig, net zoals die oranje zonneschermen.
Nee, geen parasol nog, ik zit meer te denken om een stuk zeil te spannen over het terras, vind ik fijner omdat je dan ook meer zitruimte in de schaduw hebt en voor Straathond ook wel fijn.
Oranje zeil heb ik in gedachte, vind ik zo gezellig, net zoals die oranje zonneschermen.