3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
maandag 25 april 2011 om 19:00
Veer ik vind het heel stoer van je en wat een ervaring zal het worden. Dat je moeite zal hebben E te verlaten, logisch. Je sluit een periode af en gaat een nieuwe, heel onbekende in. Wat ver betreft, ja het is verder van N maar niet onbereikbaar toch.
En ups and downs heb je overal.
PS Ben je al aan het oefenen met karaoke?
maandag 25 april 2011 om 19:21
maandag 25 april 2011 om 19:46
Ohja had dees gequoot:
rosanna08, 5 uur geleden
Moussie, er zijn toch heel veel leuke receptjes voor gezonde maaltijden?
Ik wil ook gezonde en lekkere recepten!
Over een paar weken hebben wij een laptop (klepslet haha ) en dan wil ik graag wat sites, kun jij daarbij helpen Roosje? *kijkt lief*
Of nee! Kooklessen a la Luun of Roos!
*kijkt nog veul liever *
Maar nu gaat ik. Ik begin er morgen wel weer over. Adios!
rosanna08, 5 uur geleden
Moussie, er zijn toch heel veel leuke receptjes voor gezonde maaltijden?
Ik wil ook gezonde en lekkere recepten!
Over een paar weken hebben wij een laptop (klepslet haha ) en dan wil ik graag wat sites, kun jij daarbij helpen Roosje? *kijkt lief*
Of nee! Kooklessen a la Luun of Roos!
*kijkt nog veul liever *
Maar nu gaat ik. Ik begin er morgen wel weer over. Adios!
maandag 25 april 2011 om 21:08
quote:mocy schreef op 25 april 2011 @ 19:00:
Veer ik vind het heel stoer van je en wat een ervaring zal het worden. Dat je moeite zal hebben E te verlaten, logisch. Je sluit een periode af en gaat een nieuwe, heel onbekende in. Wat ver betreft, ja het is verder van N maar niet onbereikbaar toch.
Ik sluit me aan bij Moos
Enorm knap van je dat je deze avonturen aan gaat in je eentje, ik heb daar echt veel respect voor en diep van binnen ben ik ook wel een beetje jaloers op dat heerlijke avontuurlijke vrije leventje van je
*en ik ben zelden jaloers*
Ik sluit me aan bij Moos
Enorm knap van je dat je deze avonturen aan gaat in je eentje, ik heb daar echt veel respect voor en diep van binnen ben ik ook wel een beetje jaloers op dat heerlijke avontuurlijke vrije leventje van je
*en ik ben zelden jaloers*
maandag 25 april 2011 om 21:14
Dankje Vilma, maar wees alsjeblieft niet jaloers! Echt, zo avontuurlijk is het allemaal niet en vrij al helemaal niet. Meestal werk ik 50 tot 60 uur in de week. Dat betekent gewoon 5 dagen per week naar m'n werk, vroeg op en laat thuis. En in het weekend boodschappen doen, sporten en nog meer werk. Wel heel fijn zijn mijn vakanties
En dapper ben ik al helemaal niet, ik vind het doodeng! Maar mijn strategie is altijd om juist te doen wat ik eng vind. Ik ben er ver mee gekomen
En dapper ben ik al helemaal niet, ik vind het doodeng! Maar mijn strategie is altijd om juist te doen wat ik eng vind. Ik ben er ver mee gekomen