Webwinkel pyjama's
maandag 25 april 2011 om 15:29
Hallo allemaal
Ik zit te denken om een webwinkel met pyjama's te beginnen en zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. het zou gaan om dames, heren en kinderpyjama's.
Denk je dat dit idee levensvatbaar is?
Draag je zelf een pyjama/shortama?
Heeft je partner een pyjama(broek)
Al jullie meningen zouden mij erg helpen om mijn droom van een eigen webwinkel waar te kunnen maken:)
Alvast bedankt,
Ik zit te denken om een webwinkel met pyjama's te beginnen en zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. het zou gaan om dames, heren en kinderpyjama's.
Denk je dat dit idee levensvatbaar is?
Draag je zelf een pyjama/shortama?
Heeft je partner een pyjama(broek)
Al jullie meningen zouden mij erg helpen om mijn droom van een eigen webwinkel waar te kunnen maken:)
Alvast bedankt,

maandag 25 april 2011 om 16:57
quote:alexis32 schreef op 25 april 2011 @ 16:16:
@ viva1973 in de winkel zullen zeker ook andere merken verkocht gaan worden. Mijn streven is om alle merken te gaan verkopen. Mss ook huispakken voor mensen die thuiswerken.Het gaat me niet per se om het merk, maar ik zal nooit alléén een pyjama via een webshop kopen. Ik bestel liever meerdere artikelen/kledingstukken tegelijk.
@ viva1973 in de winkel zullen zeker ook andere merken verkocht gaan worden. Mijn streven is om alle merken te gaan verkopen. Mss ook huispakken voor mensen die thuiswerken.Het gaat me niet per se om het merk, maar ik zal nooit alléén een pyjama via een webshop kopen. Ik bestel liever meerdere artikelen/kledingstukken tegelijk.
maandag 25 april 2011 om 17:13

maandag 25 april 2011 om 19:42
Ik denk dat er zeker markt is voor pyjama's die geschikt zijn voor oudere mensen (verzorgingstehuis/verpleeghuis) en gehandicapte mensen (goedkope pyjama's die geschikt zijn voor gehandicapte kinderen zijn bijna niet te krijgen volgens mij). Wellicht dat je webwinkel zich hiermee ook kan onderscheiden? Het voordeel van een webwinkel is dat het mogelijk is om te shoppen op het enige moment dat ik kan bedenken dat ik zelf een pyjama zou willen: als ik in het ziekenhuis lig.
maandag 25 april 2011 om 20:49
Mijn jongste dochter heeft een speciaal soort pyjama aan met een rits aan de achterkant. Omdat ze anders dr luier uitdoet 's nachts en gaat kleien met dr ontlasting. (mijn dochter is verstandelijk gehandicapt onder andere) Dat ding is alleen erg lelijk en in de zomer behoorlijk warm. Ik zou zeker geld neertellen voor zoiets, maar dan met een leuk motiefje en luchtiger dan wat ze nu heeft.

woensdag 4 mei 2011 om 22:39
Huispakken en snuggies die koop je voor heel weinig bij C&A en de Scapino. C&A heeft katoenen huispakken in heel veel kleuren voor 14 euro en de snuggie is zelfs voor 5 euro te koop. Dus die moet je niet doen. Daar blijf je mee zitten.
Misschien wel iets waar de koper een persoonlijk tintje aan kan geven.
Bij de Zeeman of Wibra (weet niet meer waar) zag ik dat online een tekening op een t-shirt kan krijgen. Hoe heb ik niet goed bekeken, maar je zou daar even kunnen kijken online wat er wordt aangeboden en voor welke prijzen. Dan kan je ook inschatten of het rendabel zou kunnen zijn.
Misschien iets van (bed)sokken, maar nu met de zomer.... Ook yogasokken die zijn op niet zoveel sites te koop en erg duur. Volgens mij zou dat wel goedkoper kunnen. Ik noem dit laatste alleen maar omdat ik wel bij pyjama en huispak vind passen. Persoonlijk bestel ik liever via een winkel waar ik ook heen kan gaan en kan bekijken wat ik koop. Ik weet ondertussen wel hoe de kwaliteit van de webshops is, waar ik wel bestel.
EDIT: forum.viva.nl/forum/list_message/7855379 Er zijn dus wel goedkope yogasokken....
Misschien wel iets waar de koper een persoonlijk tintje aan kan geven.
Bij de Zeeman of Wibra (weet niet meer waar) zag ik dat online een tekening op een t-shirt kan krijgen. Hoe heb ik niet goed bekeken, maar je zou daar even kunnen kijken online wat er wordt aangeboden en voor welke prijzen. Dan kan je ook inschatten of het rendabel zou kunnen zijn.
Misschien iets van (bed)sokken, maar nu met de zomer.... Ook yogasokken die zijn op niet zoveel sites te koop en erg duur. Volgens mij zou dat wel goedkoper kunnen. Ik noem dit laatste alleen maar omdat ik wel bij pyjama en huispak vind passen. Persoonlijk bestel ik liever via een winkel waar ik ook heen kan gaan en kan bekijken wat ik koop. Ik weet ondertussen wel hoe de kwaliteit van de webshops is, waar ik wel bestel.
EDIT: forum.viva.nl/forum/list_message/7855379 Er zijn dus wel goedkope yogasokken....