Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 20 april 2011 om 19:30
Oo lekker, biefstuk en gepofte aardappel! Ik had zoooo'n zin in krieltjes, van die gestoomde en biefstukje en lekker sla of zo, maar khad me een beetje verkeken op het geld. Dacht dat ik vandaag vd belasting kindgebonden budget zou krijgen, maar dat was eerder wel de 20e, maar is sinds 1 januari de 21e..En aangezien ik dus behoorlijk blut was en toch ook wat andere dingetjes echt nodig had..Nou ja, morgen dan maar! Is het als het goed is ook weer gewoon payday, hoeraaa!
Lekker geslaagd Dolphine, altijd fijn. en ja, ik ken ze hoor, Phineas en Firb!
donderdag 21 april 2011 om 19:04
Hoeraaa, het lange weekend is begonnen!
Heerlijk zeg! Boodschappen gedaan vanmiddag, maar moet denk ik morgen of zaterdag wel nog een xtje..Gelijk ook weer flink wat toiletartikelen ingeslagen, echt bijna alles was op, kan er weer ff tegen! Ook ongesteld geworden, pff, heb zo'n snoepzin! En echt belachelijk, heb helemaal nix geen paaseitjes in huis, die wil ik sowieso nog even halen hoor! Op het werk vd week kregen we wel een leuk presentje, een klein gietertje helemaal gevuld met eitjes..Mijn knul heeft daar de meeste van gegeten, hihi.
L. was hier net ook nog even, pfff, het leek hem wel leuk om samen te eten met pasen..Ik heb daar gewoon totaal geen behoefte aan...Ik vind het ook wel raar van mezelf hoor, ergens.
Even was ik weer helemaal hoteldebotel van hem, alhoewel ik toch steeds het gevoel had dat het anders was en ik ben gewoon echt niet verliefd op hem. Omdat hij mij toch op een andere manier blijft zien, irriteert mij dat gewoon heel erg, als hij me dan een compliment maakt, denk ik al gelijk weer dat ie bijbedoelingen heeft en later blijkt dan ook dat dat wel zo is. Niet dat ie gelijk met me het bed in wil duiken (alhoewel..), maar hij wil me dan vasthouden, of kussen en dat wil ik niet!!
De sfeer is dan dus altijd ietwat gespannen, pff, daar zit ik echt niet op te wachten hoor. Het blijft gewoon lastig. Maar toen ik begreep dat ie eigenlijk ook al ingecalculeerd had hier ook te blijven overnachten, werd ik gewoon kwáád! Volgens mij heeft ie geen woord gehoord van wat ik al een tijdje loop te zeggen over mijn gevoelens, die veranderd zijn etc.
AARGHHH!!!
Ga je morgen naar de kapper Dolphine? Of toch maar zaterdag? Ik ga in elk geval mijn haar kleuren dit weekend, is zooooo nodig, heb een soort van landingsbaantje nu..echt!! Heb het spul al in huis, dus gaat helemaal goed komen.
Mijn knul is trainen, heeft zondag weer een wedstrijd, maar de helft vh team is er niet, dus wordt waarschijnlijk niet echt wat, haha. Ze houden ook helemaal geen rekening met feestdagen, maf eigenlijk. Er blijken toch heel veel gozers weg te zijn. Nou ja...Straks nog eten, ik ga denk ik lasagnette (van die kleine lasagneblaadjes) maken, lekker met veel kaas en dan in de oven, mmmmm. Duurt alleen nog even voor mijn knul thuis is, nou ja..kan ik hier nog mooi een beetje wat doen.
Fijne avond!
donderdag 21 april 2011 om 20:18
Mijn vakantie is begonnen. Yeah!!!
Had vandaag nog wel tot 18:00 uur een afscheidsreceptie van behandelcoordinator, en in de middag ook 2 huisbezoeken gehad. Zit ook de 1e 2 dagen na mijn vakantie al weer helemaal vol, maar toch...... Ik ga er nu even een weekje lekker van genieten.
Ik moet even kijken morgen scarlet, ga eerst even sporten en daarna naar de kapper denk ik. maar weet het nog niet zeker, hihi.
Zoonlief heeft 2 weken vakantie nu, had die sukkel zijn fiets op school laten staan. Tssss, mijn moeder had er ook helemaal niet aan gedacht om er naar te vragen. Zijn fietssleutel ligt natuurlijk binnen in de school. Ik had dus geen zin om die fiets daar 2 weken onbewaakt te laten staan, dus reserve sleutel opgesnort, zoonlief achterop en fiets opgehaald bij school.
Boodschappen moet ik morgen ook nog doen, maar dan lekker even een paar dagen helemaal niks. Heb er zin in.
Ga nu mijn knul binnen halen, want die loopt natuurlijk weer te voetballen.
Fijne avond.
Had vandaag nog wel tot 18:00 uur een afscheidsreceptie van behandelcoordinator, en in de middag ook 2 huisbezoeken gehad. Zit ook de 1e 2 dagen na mijn vakantie al weer helemaal vol, maar toch...... Ik ga er nu even een weekje lekker van genieten.
Ik moet even kijken morgen scarlet, ga eerst even sporten en daarna naar de kapper denk ik. maar weet het nog niet zeker, hihi.
Zoonlief heeft 2 weken vakantie nu, had die sukkel zijn fiets op school laten staan. Tssss, mijn moeder had er ook helemaal niet aan gedacht om er naar te vragen. Zijn fietssleutel ligt natuurlijk binnen in de school. Ik had dus geen zin om die fiets daar 2 weken onbewaakt te laten staan, dus reserve sleutel opgesnort, zoonlief achterop en fiets opgehaald bij school.
Boodschappen moet ik morgen ook nog doen, maar dan lekker even een paar dagen helemaal niks. Heb er zin in.
Ga nu mijn knul binnen halen, want die loopt natuurlijk weer te voetballen.
Fijne avond.
vrijdag 22 april 2011 om 15:18
Haaai meiden
Het is ZOOOMEEERRRRRR!!!! Tenminste...zo lijkt het!
Vanmorgen even snel nog wat in huis gedaan, boodschappen ook, de wasmachine draait en ik zat net heerlijk buiten. Ik moet er alleen wel even aan denken af en toe even achterstevoren te gaan zitten zeg, ben bruin aan de voorkant en de achterkant is gewoon WIT. Ziet er niet uit!! Gelukkig zie je er niets van als je gewoon lange mouwen ofzo aan hebt, maar toch..het is het idee he! Heb nog allerlei lekkere dingetjes gehaald, oa paaseitjes, hehe eindelijk haha. Had ook wat chocola nodig vlgs mij, ook door die verrotte ongesteldheid natuurlijk, maar voelde me vanmorgen echt blehhh, maar gaat nu weer stukken beter, hihi.
Ach, al werkt het maar psychisch!!
Hoop dat jij komende week echt ook zulk heerlijk weer zult hebben Dolphine, in je vakantie. Dat zou toch echt super zijn he!
Gelukkig is de fiets weer thuis, pff,die had ik ook niet 2 weken daar laten staan hoor.
Volgende week vrijdag het huwelijk van Kate en William he! Baal er van dat ik niet vrij ben! Hoef gelukkig niet zo lang te werken, dus hoop dat ik er nog genoeg van ga zien, maar zou graag gewoon uren voor die tv hangen! Kvind dat zó leuk om te zien he! Diana en Charles heb ik ook zo uitgebreid gekeken, en Max en Willem..Het heeft tóch iets sprookjesachtigs, zo'n royal wedding..Vanavond spannende wedstrijd op de regionale tv, de plaatselijke FC kan nog steeds kampioen worden, maar van vanavond hangt alles af, tegen de nr. 2 en maar 3 punten los..AARGHHHH! Eigenlijk een rotwedstrijd om te kijken, maar doen we natuurlijk wel!
Ik ga even wat water tanken en dan heerlijk de zon in met mijn boek..life is GOOHOOOOOD!!!!!
vrijdag 22 april 2011 om 22:02
[fgcolor=#F50093]woehaha scarlet, duo penotti ben je nu dus. Lijkt me niks om met mijn rug in de zon te gaan zitten hoor.
Ik ben ook druk geweest vandaag. Om kwart voor 9 zoonlief naar opa en oma gebracht en gaan sporten. Daarna alle (hoop ik) boodschappen gedaan.
Naar de kapper geweest, gestreken, was buiten gehangen enz.
Om half 6 opgehaald door mijn broertje om te gaan wokken met de familie.
Opa en oma hebben het erg leuk gehad in de dierentuin met de kids. Eten was ook gezellig. Net pas thuis, en die kleine man in bed gelegd.
Morgen gaat hij naar zijn vader en volgende week met koninginnendag ook. Heb mijn ex gebeld en gevraagd om het weekend te ruilen. Ik ben sinds zijn geboorte geen koninginnendag meer de hort op geweest namelijk.
Nu is hij met moederdag lekker thuis en dat vind hij zelf ook fijn.
Gelukkig was het voor ex geen probleem, dus lekker geregeld zo.
Ik ben ook druk geweest vandaag. Om kwart voor 9 zoonlief naar opa en oma gebracht en gaan sporten. Daarna alle (hoop ik) boodschappen gedaan.
Naar de kapper geweest, gestreken, was buiten gehangen enz.
Om half 6 opgehaald door mijn broertje om te gaan wokken met de familie.
Opa en oma hebben het erg leuk gehad in de dierentuin met de kids. Eten was ook gezellig. Net pas thuis, en die kleine man in bed gelegd.
Morgen gaat hij naar zijn vader en volgende week met koninginnendag ook. Heb mijn ex gebeld en gevraagd om het weekend te ruilen. Ik ben sinds zijn geboorte geen koninginnendag meer de hort op geweest namelijk.
Nu is hij met moederdag lekker thuis en dat vind hij zelf ook fijn.
Gelukkig was het voor ex geen probleem, dus lekker geregeld zo.
zaterdag 23 april 2011 om 17:51
fgcolor=#761191]
Prettig geregeld Dolphine! Voor je ventje ook leuker natuurlijk om met moederdag thuis te zijn. En jij gaat helemaal los op koninginnedag volgende week? haha! Hopelijk nog mooi weer!
Gezellig, lekker wezen wokken met de familie, mmmm.
Had jij nou vanavond een feest? Ik weet het niet meer psies..
Vlgs mij wel, dus heel veel plezier he! Hopelijk niet te hot binnen, pfoeee..Heb je je nieuwe schoenen al een beetje ingelopen?
Jij eigenlijk het hele weekend werken Theetje? Dat is nu echt wel een soort van straf he..sterkte!
[/fgcolor]
Prettig geregeld Dolphine! Voor je ventje ook leuker natuurlijk om met moederdag thuis te zijn. En jij gaat helemaal los op koninginnedag volgende week? haha! Hopelijk nog mooi weer!
Gezellig, lekker wezen wokken met de familie, mmmm.
Had jij nou vanavond een feest? Ik weet het niet meer psies..
Vlgs mij wel, dus heel veel plezier he! Hopelijk niet te hot binnen, pfoeee..Heb je je nieuwe schoenen al een beetje ingelopen?
Jij eigenlijk het hele weekend werken Theetje? Dat is nu echt wel een soort van straf he..sterkte!
[/fgcolor]
zaterdag 23 april 2011 om 20:00
FF kort berichtje dames,
het is inderdaad wel een beetje een straf ja, met dit weer in dit paasweekend te moeten werken. En dan is het natuurlijk ook nog eens superdruk. Neemt niet weg dat ik enigzins wel mazzel heb dat ik 1e paasdag een ochtend heb en dus gaan we aan aan het paas-bbq en 2e paasdag heb ik avonddienst dus hebben we ook nog eens een gezellig paasontbijt. Verder heb ik echt wel mega veel diensten maar goed wat in het vat zit verzuurt niet want ik ben heerlijk vijf dagen vrij volgende week. En daar kan ik echt naar uitkijken!
Er speelt ook erg veel momenteel met hetgeen ik jullie toen gemailt heb. Daar gaat erg veel stress, spanning , tijd en geld (ZUCHT) in zitten. Vooral bij X maar het vliegt mij bij tijd en wijle ook erg aan. De emoties zitten hoog. Maar goed we gaan niet bij de pakken zitten natuurlijk!! Strijdlustig zijn we ook!
Oh meiden ik hou het hier ff bij, ben gesloopt en m'n wallen hangen ergens onderaan m'n kin. Ga zo echt vroeg naar bed. Ik moet van mezelf want anders hou ik het niet vol.
Dikke knuffel!
het is inderdaad wel een beetje een straf ja, met dit weer in dit paasweekend te moeten werken. En dan is het natuurlijk ook nog eens superdruk. Neemt niet weg dat ik enigzins wel mazzel heb dat ik 1e paasdag een ochtend heb en dus gaan we aan aan het paas-bbq en 2e paasdag heb ik avonddienst dus hebben we ook nog eens een gezellig paasontbijt. Verder heb ik echt wel mega veel diensten maar goed wat in het vat zit verzuurt niet want ik ben heerlijk vijf dagen vrij volgende week. En daar kan ik echt naar uitkijken!
Er speelt ook erg veel momenteel met hetgeen ik jullie toen gemailt heb. Daar gaat erg veel stress, spanning , tijd en geld (ZUCHT) in zitten. Vooral bij X maar het vliegt mij bij tijd en wijle ook erg aan. De emoties zitten hoog. Maar goed we gaan niet bij de pakken zitten natuurlijk!! Strijdlustig zijn we ook!
Oh meiden ik hou het hier ff bij, ben gesloopt en m'n wallen hangen ergens onderaan m'n kin. Ga zo echt vroeg naar bed. Ik moet van mezelf want anders hou ik het niet vol.
Dikke knuffel!
zondag 24 april 2011 om 17:37
Vrolijk pasen! Met dit weertje kan het ook haast niet stuk he!
Mijn knul is weer thuis, helaas errug slechte wedstrijd, verloren met 11-0 (au), maar...wel de hele wedstrijd gespeeld, als korte stop en op 3e honk. Dus ergens was hij toch wel blij, haha.Was maar 1x aan slag geweest, in 2 uur, dus dat zegt genoeg over hoe de tegenpartij speelde..zij waren gewoon constant aan slag.
L.nog langs geweest, eventjes maar, hij wil graag een huis kopen en moet BKR toetsing etc, regelen. Pf, ik heb er een hard hoofd. Met zijn betaalgedrag heeft ie vlgs mij een gigantische aantekening bij het BKR en kan hij een hypotheek wel vergeten..Het zou wel gaaf zijn, want hij wil dan tevens de lening er in mee laten nemen, wat voor mij dan ook weer gunstiger zou zijn..Nog even afwachten dus, maar ik verwacht er helemaal niets van. Af en toe was ie een beetje irritant, maar gelukkig hield hij er snel mee op als ik daar iets van zei (dat slijmerige gedrag, bedoel ik).
Heb lekker een rollade gebraden vanmiddag, mmm.
Theetje, geniet van de uurtjes gezellig samenzijn! Erg balen dat die andere kwestie nu zoveel energie én geld opslokt..Hoop zo dat het allemaal goed uitpakt!
zondag 24 april 2011 om 22:31
hallo hallo,
We hebben een heerlijk feest gehad gisterenavond. Gisteren was echt de trouwdag van mijn ouders. Ze hadden een zaaltje afgehuurd hier in het dorp en de hele familie was natuurlijk aanwezig. OOk allemaal vrienden, kennissen en collega's. Ongeveer 75 man.
Pa en ma hebben genoten en daar ging het tenslotte om.
Vandaag naar ajax geweest, mijn god wat wordt het spannend, vooral nu psv verloren heeft. Slecht voor je hart hoor dit soort wedstrijden. Na de wedstrijd zoonlief weer opgehaald en lekker asperges gegeten bij mijn ouders.
Morgen gaan we gourmetten, dat wilde zoonlief graag. Hij heeft ook maar gelijk mijn broer uitgenodigd. Haha dus die komt gezellig eten hier.
Jammer die wedstrijd van je knul scarlet, maar ja het kan niet altijd goed gaan. Al heeft hij zelf dus wel lekkr gespeeld en dat is ook wat waard natuurlijk.
Oh theetje, werk ze schat. Bijna lekker een paar dagen vrij.
en balen ook dat die situatie zo moeilijk loopt en zo veel geld kost zeg.
Wij gaan over 2 nachtjes lekker weg. Zoonlief heeft er helemaal zin in.
Morgen lekker helemaal niks op het programma, gewoon lekker thuis, is geen straf met dit mooie weer.
We hebben een heerlijk feest gehad gisterenavond. Gisteren was echt de trouwdag van mijn ouders. Ze hadden een zaaltje afgehuurd hier in het dorp en de hele familie was natuurlijk aanwezig. OOk allemaal vrienden, kennissen en collega's. Ongeveer 75 man.
Pa en ma hebben genoten en daar ging het tenslotte om.
Vandaag naar ajax geweest, mijn god wat wordt het spannend, vooral nu psv verloren heeft. Slecht voor je hart hoor dit soort wedstrijden. Na de wedstrijd zoonlief weer opgehaald en lekker asperges gegeten bij mijn ouders.
Morgen gaan we gourmetten, dat wilde zoonlief graag. Hij heeft ook maar gelijk mijn broer uitgenodigd. Haha dus die komt gezellig eten hier.
Jammer die wedstrijd van je knul scarlet, maar ja het kan niet altijd goed gaan. Al heeft hij zelf dus wel lekkr gespeeld en dat is ook wat waard natuurlijk.
Oh theetje, werk ze schat. Bijna lekker een paar dagen vrij.
en balen ook dat die situatie zo moeilijk loopt en zo veel geld kost zeg.
Wij gaan over 2 nachtjes lekker weg. Zoonlief heeft er helemaal zin in.
Morgen lekker helemaal niks op het programma, gewoon lekker thuis, is geen straf met dit mooie weer.
maandag 25 april 2011 om 19:21
Boehoe en zo is mijn laatste vrije dagje alweer bijna voorbij..Jammer hoor, ik kan hier wel aan wennen! "gelukkig " (voor mij dan) dat het weer ook een beetje gaat veranderen, da's dan niet zo zuur morgen, hihi.
Lekker Dolphine, bijna er even tussenuit. Hopelijk blijft het weer nog wel lekker, zodat jullie ook gewoon lekker naar buiten kunnen. Hartstikke fijn, dat het feest zo geslaagd was, in elk geval een erg leuke herinnering voor je ouders aan hun trouwdag. Ja, het wordt echt spannend he, in de competitie! Ik houd daar wel van, dat het tot het laatste moment zo spannend is..maar echt goed voor je hart is het niet nee, haha.
Mocht ik je niet meer "spreken", heel veel plezier en gezelligheid!
Behalve lekker in de zon te hebben gezeten ook braaf de strijk gedaan (net) en nog een wasje gedraaid..droogt als een tierelier nu, heerlijk! Dit weer is ook perfect voor mijn bolletjes, ze groeien hartstikke goed. Natuurlijk wel braaf water geven elke avond..Deze woensdag is mijn lange woensdag (eens in de zoveel weken, ivm telefoonbereikbaarheid), pff, zal wel weer ff wennen zijn. Het fijne is dat ik die uren natuurlijk wel weer kan compenseren op een moment wat mij uitkomt.
Ik denk dat ik nu lekker languit op de bank ga..haha, heeeerlijk, die vrije dagen!! (al zijn ze omgevlogen, bah)
maandag 25 april 2011 om 22:12
Ik hoop eigenlijk niet dat het weer minder wordt scarlet. En volgens mij gebeurt dat ook niet. blijft gewoon heerlijk zonnig deze week. Alleen donderdag voorspellen ze een drup regen.
Morgen zal ik hier niet meer zin. Morgenochtend even de spullen inpakken,heb vandaag de laatste was gedraaid. Al kon zoonlief vandaag mee zwemmen met een vriendje, dus die moet ik nog wel even wassen, want dat moet natuurlijk mee.
Net lekker gecourmet met zoonlief en mijn broer, hebben op het balkon gegeten, dus die stinkzooi had ik ook niet binnen, want dat vind ik het enige nadeel van gourmetten.
Ik wens jullie allemaal een fijne werkweek, ik meld me vrijdag wel weer.
Morgen zal ik hier niet meer zin. Morgenochtend even de spullen inpakken,heb vandaag de laatste was gedraaid. Al kon zoonlief vandaag mee zwemmen met een vriendje, dus die moet ik nog wel even wassen, want dat moet natuurlijk mee.
Net lekker gecourmet met zoonlief en mijn broer, hebben op het balkon gegeten, dus die stinkzooi had ik ook niet binnen, want dat vind ik het enige nadeel van gourmetten.
Ik wens jullie allemaal een fijne werkweek, ik meld me vrijdag wel weer.
dinsdag 26 april 2011 om 11:13
Dolphine, heel veel plezier hoor! Lekker van genieten!!
Wij gaan vrijdag weg dus ik spreek je dan pas weer ergens volgende week!
Ben er ook wel klaar mee ook hoor, heb echt zoveeeeeeeel diensten gewerkt. Strakjes ook weer. Echt geen zin, maar ja nog eventjes en dan ff bijtanken paar daagjes.
Wat vliegt dat altijd voorbij hè, Scar 'die vrije daagjes! Mijn knul zei al dat zou eigenlijk precies andersom moeten zijn, alsof hij wat te klagen heeft met al die vrije daagjes en vakantie, hahaha.
Nou meiden, fijne dag vandaag! En Dolphine, nogmaals, heeeel veeel plezier!
Wij gaan vrijdag weg dus ik spreek je dan pas weer ergens volgende week!
Ben er ook wel klaar mee ook hoor, heb echt zoveeeeeeeel diensten gewerkt. Strakjes ook weer. Echt geen zin, maar ja nog eventjes en dan ff bijtanken paar daagjes.
Wat vliegt dat altijd voorbij hè, Scar 'die vrije daagjes! Mijn knul zei al dat zou eigenlijk precies andersom moeten zijn, alsof hij wat te klagen heeft met al die vrije daagjes en vakantie, hahaha.
Nou meiden, fijne dag vandaag! En Dolphine, nogmaals, heeeel veeel plezier!
dinsdag 26 april 2011 om 17:47
Nu moeten wij het ff met ons beitjes doen Theetje!
Ja, niks an he, weer an die arbeit..Ook gekkenhuis bij ons, sowieso al druk omdat 1 collega met vakantie is (als we er allemaal zijn, met zijn 4tjes dus, is het net prima te doen) en nu ook nog 1 collega vrij genomen omdat haar dochtertje ziek is (erg sneu, lang verhaal), dus werd lichtelijk gek, hihi. Ik merk dat ik er slecht tegen kan als de kast vol begint te raken met werk, dan wil ik snelller en sneller. Ik kan er wel tegen als er veel werk is, ik moet het alleen niet zien. haha. Morgen tot 1700, kan ik aardig wat wegwerken hoop ik..
Maar wat zeur en klaag ik zeg...vergeleken met jou Theetje heb ik een luizenbaante, gewoon braaf kantoortijden en niks geen rare diensten! Maar het is zoooo lekker om af en toe gewoon even lekker te zeiken, hihi.
Hebbie het gehoord van de explosie hier? Ik heb er helemaal niets van meegekregen, qua geluid oid dan. Wel de helikopter gezien en moest omfietsen, omdat ik 's middags altijd voor dat pandje langfiets. Morgenochtend maar s ff checken daar! Is nog met een sisser afgelopen vlgs mij, had veel erger kunnen zijn.
Mijn knul heeft vanavond weer voor het eerst trainen op de dinsdag, dus nu weer 2x in de week. Gezien de resultaten lijkt mij dat ook géén overbodige luxe, haha.
Ja, het is wat he, met die knullen! Kan die van mij ook zo goed, zo lekker klagen..Tssss, een luizenleventje hebben ze, vergeleken met ons! Volgende week alweer vakantie die gasten, het is toch wat!
donderdag 28 april 2011 om 16:54
Even snel..
Gelukkig bijna weekend zeg! Zoooo druk op het werk en de systemen zo supertraag, dáár raak ik van in de stress. Dan wil ik graag snel en huphup, maken de systemen het onmogelijk. Om helemaal gek van te worden. Met een beetje mazzel morgen nieuwe pc's, dus duimen dat het dan sneller en beter is!
Volgende week nog een week afzien en dan godzijdank een collega weer terug. De achterstand loopt hard op, ik haat het!
Maar ja, dit is echt overmacht. Mijn knul straks weer trainen, had afgelopen training eindelijk op zijn lievelingsplek gestaan, 1e honk en vlgs hem ging het heel erg goed, dus duimduim dat zij dat ook gezien hebben! Ik ga afwassen en soepje maken..
Fijne avond!
donderdag 28 april 2011 om 23:32
vrijdag 29 april 2011 om 16:32
hallo meiden, ik ben er weer.
Theetje, jou heb ik dus mis gelopen, geniet er van meid.
Wij zijn vanmorgen weer huiswaarts gekeert en hebben het heerlijk gehad. Het weer viel helaas wat tegen. De sta-caravan was klein, maar goed genoeg voor 3 personen. Het was duidelijk voorseizoen. Niet alles was open, restaurant en cafetaria waren gewoon dicht, zwembad was open van 2 tot 6, normaal de hele dag. De supermarkt was wel de hele dag open.
Zoonlief hebben we 3 dagen niet gezien, die was heerlijk aan het voetballen, zwemmen, midget golfen met andere jongens, dus die heeft zigch prima vermaakt.
Donderdagochtend even naar tilburg geweest, toen viel het weer wat tegen dus was wel even gezellig in de stad.
En nu zijn we weer thuis, heb de was al gedraaid, die hangt op het balkon.
Zoonlief is al weer de hele dag in de weer met zijn vriendjes en straks ga ik pannenkoeken bakken, daar had hij zin in, dus vooruit maar.
Morgenochtend vroeg wordt hij door zijn vader opgehaald en ga ik lekker koninginnendag vieren.
Theetje, jou heb ik dus mis gelopen, geniet er van meid.
Wij zijn vanmorgen weer huiswaarts gekeert en hebben het heerlijk gehad. Het weer viel helaas wat tegen. De sta-caravan was klein, maar goed genoeg voor 3 personen. Het was duidelijk voorseizoen. Niet alles was open, restaurant en cafetaria waren gewoon dicht, zwembad was open van 2 tot 6, normaal de hele dag. De supermarkt was wel de hele dag open.
Zoonlief hebben we 3 dagen niet gezien, die was heerlijk aan het voetballen, zwemmen, midget golfen met andere jongens, dus die heeft zigch prima vermaakt.
Donderdagochtend even naar tilburg geweest, toen viel het weer wat tegen dus was wel even gezellig in de stad.
En nu zijn we weer thuis, heb de was al gedraaid, die hangt op het balkon.
Zoonlief is al weer de hele dag in de weer met zijn vriendjes en straks ga ik pannenkoeken bakken, daar had hij zin in, dus vooruit maar.
Morgenochtend vroeg wordt hij door zijn vader opgehaald en ga ik lekker koninginnendag vieren.
vrijdag 29 april 2011 om 21:11
Ha Dolphientje, weer veilig terug!
Lekker dat je mannetje zich zo prima vermaakt heeft, ben jij ook nog lekker bijgekomen? Wat vliegt het dan toch weer voorbij he!
Veel plezier morgen!
En nu jij op pad Theetje, fijne dagies he meid! Ik heb helaas geen SMS je ontvangen? Nou ja, niet dat je daar nu iets aan hebt, whoehaha.
We zitten weer voetbal te kijken, grrr, gaat nog niet zoals het zou moeten, terwijl de concurrent wel al voor staat. Pfff, afzien hoor! Laatste kans!
zondag 1 mei 2011 om 10:06
Koninginnendag is ook weer achter de rug. Was een erg gezellige dag. Ik ben 's morgens om 10 uur de deur uit gegaan en was vannacht om 3 uur weer thuis.
Eerst ff gezellig met mijn ouders over de kindervrijmarkt gestruint, op terrasje gezeten in de zon, koffie gedronken, broodje gegeten.
's middags kwam mijn broer en zijn we langs alle podiums gegaan, overal verschillende muziek, erg druk natuurlijk door het mooie weer, dus ook super gezellig. Eind van de middag waren we met een hele groep en zijn we lekker ergens een hapje gaan eten en 's avonds natuurlijk weer de binnenstad in.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een topdag was.
Scarlet, jij ook nog wat leuks gedaan gisteren?
Vanmiddag spannende wedstrijd voor ajax, heerenveen uit. Vandaag kan wel eens de ontknoping in de eredivisie zijn. En anders laten ze het echt aankomen op de laatste wedstrijd de 15e. Spannend hoor.
Eerst ff gezellig met mijn ouders over de kindervrijmarkt gestruint, op terrasje gezeten in de zon, koffie gedronken, broodje gegeten.
's middags kwam mijn broer en zijn we langs alle podiums gegaan, overal verschillende muziek, erg druk natuurlijk door het mooie weer, dus ook super gezellig. Eind van de middag waren we met een hele groep en zijn we lekker ergens een hapje gaan eten en 's avonds natuurlijk weer de binnenstad in.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een topdag was.
Scarlet, jij ook nog wat leuks gedaan gisteren?
Vanmiddag spannende wedstrijd voor ajax, heerenveen uit. Vandaag kan wel eens de ontknoping in de eredivisie zijn. En anders laten ze het echt aankomen op de laatste wedstrijd de 15e. Spannend hoor.
zondag 1 mei 2011 om 16:50
Nee, gisteren weinig leuks gedaan. Er was ook niemand om mee op stap te gaan, da's natuurlijk al een stuk saaier en mijn hoofd stond er ook niet zo naar. Ik kan de drukte op het werk niet zo goed achter me laten en heb al echt zin in morgen..not!
Belachelijk eigenlijk..er is niemand die ons iets verwijt, het is ook gewoon onmogelijk, maar ik kan mezelf er gewoon niet overheen zetten. Je werkt de hele dag door, geen pauze en aan het eind vd dag is er aan de andere kant gewoon weer 2x zoveel werk bijgekomen. Zo verschrikkelijk frustrerend!
Jij hebt in elk geval een hele leuke dag gehad Dolphine, met natuurlijk ook gewoon heerlijk weer. Al mocht die wind wel wat minder van mij! De voetbal blijft superspannend he! Het gaat echt op de wedstrijd van Ajax-Twente aankomen he, waar jij heen gaat denk ik?
Vandaag wel lekker naar de honkbal geweest, daar waaide het echt belachelijk hard. Alhoewel ze wéér verloren hebben, wat is dat toch met die gasten zeg, speelde mijn zoon wel eindelijk op zijn lievelingsplek, 1e honk én de hele wedstrijd. Had een paar mooie acties, vond ik dan he, ook de bal nog lekker geraakt en punten gescoord, hij had in elk geval een goede dag, haha.
Het was langs de lijn ook weer erg gezellig, lekker kletsen, lekkere coachje kwam ook nog kijken, een gezellig middagje,
Ook leuk om te zien hoe hij toch door het team al is opgenomen en gesteund wordt etc.
Tja en nu is het weekend weer bijna voorbij..Moet nog een strijk doen, yeahaa, lekker zin in zeg. bah. En dan morgen weer werken..Valt me zo tegen van mezelf, ik dacht dat ik aardig goed tegen werkdruk kon en op een bepaalde manier is dat ook zo, als je tenminste resultaat ziet. Nu werk je keihard en lijkt het net alsof er nog niets is gebeurd, pff, gelukkig blijft dit niet eindeloos zo!
Maar nu nog even lekker genieten van de zondag...
zondag 1 mei 2011 om 19:56
He scarlet, dat is toch ook balen zeg, dat je dat gedoe op je werk niet los kan laten. Pas er mee op he, een mens heeft zijn vrije tijd juist zo hard nodig en niet om dan nog verder te stressen. En zoals je zelf ook al zei, niemand verwijt jullie iets, er is niks aan te doen.
En tenslotte is het maar werk he! Er zijn veel belangrijkere dingen. Maar goed dat weet je zelf natuurlijk ook allemaal wel. Sterkte ermee en ik hoop dat je het toch snel van je af kunt zetten.
Had je knul ook geen zin om even de stad in te gaan? Ik vind dat altijd zo zonde van zo'n dag. Het is een feestdag en mooi weer. Desnoods was ik alleen gegaan denk ik, kom toch altijd wel bekenden tegen. En alleen over de vrijmarkt is toch niet verkeerd? Of hebben ze dat bij jullie niet?
Ik wil zeker naar ajax twente de 15e. Heb alleen een probleempje, want pleegzoon is hier dat weekend. Nu willen mijn ouders wel oppassen op de jongens, maar ja zoonlief wil natuurlijk erg graag mee naar deze wedstrijd en ik kan het niet ma.ken om zoonlief mee te nemen en pleegzoon niet. Zit dus nog even in dilemma. Wedstrijd is al helemaal uitverkocht dus een kaartje bij kopen is in ieder geval geen optie
En tenslotte is het maar werk he! Er zijn veel belangrijkere dingen. Maar goed dat weet je zelf natuurlijk ook allemaal wel. Sterkte ermee en ik hoop dat je het toch snel van je af kunt zetten.
Had je knul ook geen zin om even de stad in te gaan? Ik vind dat altijd zo zonde van zo'n dag. Het is een feestdag en mooi weer. Desnoods was ik alleen gegaan denk ik, kom toch altijd wel bekenden tegen. En alleen over de vrijmarkt is toch niet verkeerd? Of hebben ze dat bij jullie niet?
Ik wil zeker naar ajax twente de 15e. Heb alleen een probleempje, want pleegzoon is hier dat weekend. Nu willen mijn ouders wel oppassen op de jongens, maar ja zoonlief wil natuurlijk erg graag mee naar deze wedstrijd en ik kan het niet ma.ken om zoonlief mee te nemen en pleegzoon niet. Zit dus nog even in dilemma. Wedstrijd is al helemaal uitverkocht dus een kaartje bij kopen is in ieder geval geen optie
zondag 1 mei 2011 om 21:29
Neh, ik ben meer een type dat het leuker vindt om samen met iemand de hort op te gaan. Maar ik vond het heerlijk hoor, dagje thuis. Was ook gewoon móe, mentaal dan. Pfff, wat een watje ben ik zeg, van een beetje werkdruk..hahaha
Zou je kunnen voorstellen om het weekend te verplaatsen? Of zou dat erg zuur zijn voor je pleegzoon? zodat hij bijv. aankomend weekend komt, of het weekend daarna? Dat jouw ventje de wedstrijd niet wil missen kan ik me ook voorstellen, het is al zo'n voetbalfanaat...
zondag 1 mei 2011 om 21:30
Neh, ik ben meer een type dat het leuker vindt om samen met iemand de hort op te gaan. Maar ik vond het heerlijk hoor, dagje thuis. Was ook gewoon móe, mentaal dan. Pfff, wat een watje ben ik zeg, van een beetje werkdruk..hahaha
Zou je kunnen voorstellen om het weekend te verplaatsen? Of zou dat erg zuur zijn voor je pleegzoon? zodat hij bijv. aankomend weekend komt, of het weekend daarna? Dat jouw ventje de wedstrijd niet wil missen kan ik me ook voorstellen, het is al zo'n voetbalfanaat...
zondag 1 mei 2011 om 22:37
het weekend verplaatsen zou ik erg graag willen ja.... hij zou ook eigenlijk dit weekend hier moeten zijn, maar ivm de vakantie hebben zijn pleegouders het 2 weekenden uitgesteld. In het begin heb ik er helemaal niet bij stil gestaan, maar nu komt het me erg slecht uit.
Al die pleegkinderen daar gaan hetzelfde weekend weg, dus als ik nu op het laatste moment wil wijzigen gooi ik voor iedereen roet in het eten.
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik besef dat het eigenlijk knap vervelend voor me is.
Ik ga ook liever met iemand de hort op hoor, zou ook nooit alleen de kroeg in gaan. maar zo'n koninginnendag markt heb ik nou weer totaal geen moeite mee om alleen te gaan. Anders kom je helemaal nergens meer als je steeds afhankelijk bent of er iemand mee wil. Maar goed, dat ben ik en iedereen is anders.
Al die pleegkinderen daar gaan hetzelfde weekend weg, dus als ik nu op het laatste moment wil wijzigen gooi ik voor iedereen roet in het eten.
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik besef dat het eigenlijk knap vervelend voor me is.
Ik ga ook liever met iemand de hort op hoor, zou ook nooit alleen de kroeg in gaan. maar zo'n koninginnendag markt heb ik nou weer totaal geen moeite mee om alleen te gaan. Anders kom je helemaal nergens meer als je steeds afhankelijk bent of er iemand mee wil. Maar goed, dat ben ik en iedereen is anders.