3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Boek is uit en ben in nieuwe begonnen.

Ja Bi, zkhs is bekend.

Courtje, het komt wel goed. Relax, adem in, hou vast en adem uit.
welk boek gravinnetje?

jah even zen enz... *hammmmmmmm* *kaassssssssssssssss*

tosti!
Nog steeds bij hetzelfde bedrijf Cour, mn collegaatje zei vandeweek nog dat ze me niet meer kwijt willen

Dat is fijn om te horen en het zijn ook echt schatten daar!

Toch snap ik het gemeentegedoe van Broekkie nog niet zo... hij kan een baan krijgen maar dat moet met de gemeente overlegd worden? Ik zou zeggen: je krijgt een baan, je neemt hem en hebt vanaf dat moment niets meer met gemeente te maken, maar dat zie ik verkeerd?
Vin... alles goed met Graaf? Ik zag dat er in 'zijn' regio wat enge dingen waren gebeurd.
quote:Bianca40 schreef op 26 april 2011 @ 23:17:

Nog steeds bij hetzelfde bedrijf Cour, mn collegaatje zei vandeweek nog dat ze me niet meer kwijt willen

Dat is fijn om te horen en het zijn ook echt schatten daar!

Toch snap ik het gemeentegedoe van Broekkie nog niet zo... hij kan een baan krijgen maar dat moet met de gemeente overlegd worden? Ik zou zeggen: je krijgt een baan, je neemt hem en hebt vanaf dat moment niets meer met gemeente te maken, maar dat zie ik verkeerd?

ah dus goede kans op contract via bedrijf dan? Goed dat het je zo bevalt.

het is een ''leer''baan... hij zou dan 2 mnd proeftijd hebben, overal worden neergezet, om te kijken waar hij het best tot zijn recht komt... met behoudt van uitkering... en erna onder contract... dus in die 2 mnd moet er contact zijn tussen gemeente en bedrijf over de vorderingen etcetc... en er moeten vooraf duidelijke afspraken zijn enz...
pff dat was een lange vergadering
a docter a day keeps the apple away
Heb ik wat gemist dan? Hij heeft het weekend niet gewerkt, vandaag pas weer.

Herman Koch met zomerhuis met zwembad ben ik aan het lezen maar móet gaan slapen. Ogen branden en vallen dicht.
Aha ik snap m Cour! En als hij via het uitzendbureau werk vindt? Gaat dat dan hetzelfde? Is het bij jullie in de regio zo lastig om een baan te vinden? Ik heb altijd nog het idee dat je binnen een aantal weken een baan moet kunnen vinden als je dat graag wilt, maar misschien ben ik teveel verwend door onze (kassen) regio.
ik ga slapen

wil morgenochtend zwemmen dus dat wordt vroeg op

Dag
quote:Bianca40 schreef op 26 april 2011 @ 23:24:

Aha ik snap m Cour! En als hij via het uitzendbureau werk vindt? Gaat dat dan hetzelfde? Is het bij jullie in de regio zo lastig om een baan te vinden? Ik heb altijd nog het idee dat je binnen een aantal weken een baan moet kunnen vinden als je dat graag wilt, maar misschien ben ik teveel verwend door onze (kassen) regio.

als hij via het uitzendbureau werk vindt is het gewoon.... fulltime werk... owh boven de grens... daahaag ...

dus dan ben je idd van de gemeente af... en daar hoop ik toch wel op... want anders......... grinz

hier echt in de buurt is het lastig ja... nu heeft broekkie gelukkig zn rijbewijs enz... dus kan hij wat verderop zoeken :-) ... minimale reisafstand voor werk is hier toch wel 10 km... (vaak meer)... gehucht he...
slaap lekker marmul! en zwemse morgen!
Truste Mul!

Rijbewijs is inderdaad wel heel handig.. eigenlijk noodzakelijk, voor het vinden van werk. Ik hoop echt dat ie iets via dat uitzendbureau kan vinden, dan zijn jullie tenminste van dat gemeentegedoe af!
jah dan helemaal idd, is sowieso apart... wat de uitkering bedraagt... wordt door 2en gedeeld... en ieder krijgt de helft op rekening gestort (broekkie dan minder deze maanden omdat ie nog ww had)... dus wordt echt apart gedaan... maar als een van de 2 werkt... wordt de ander wel gekort en aangevuld tot die uitkeringsgrens...

maargoed... hopen dat broekkie morgen goed nieuws krijgt... dan zijn we er tenminste helemaal vanaf... beide aan het werk... stukken beter... ben het wel zat dat thuishangen...
dat kan ik me voorstellen Cour, dat lijkt me heerlijk voor een maandje maar daarna zou ik het echt zat zijn.

Ik duim voor jullie!!!

En ik ga naar mn mand, het is al veuls te laat.

Truste!
slaap lekker bianca!
goeiemorgen! fijne dag!
Goedemorgen!!

Volgens mij wordt het vandaag niet zo warm, het is een beetje bewolkt en er staat Woei !

Fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal

ik ga naar t zwembad, tot straks
Mogguh!

Ik ga straks weer fijn een stukje rijden!

En ondertussen wordt mijn huis gepoetst!
Goedemorgen!!
Mar nog bedankt voor die goeie tip gisteren. We hebben vlakbij die halve paddenstoel geparkeerd.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mamalief schreef op 27 april 2011 @ 08:42:

Mogguh!

Ik ga straks weer fijn een stukje rijden!

En ondertussen wordt mijn huis gepoetst!

Zo, dat klinkt ideaal

Ik heb alles alweer gedaan, ga zo op zoek naar wat vacatures en vanmiddag naar de manege.

Daar heb ik niet zo heel veel zin in want; paarden en paardenmensen is niet zo heel erg mijn ding
Moos

Als je dit leest, ik heb je mail ontvangen
Gmorgen

Ik zit weer fris en fruitig en gemotiveerd op mijn werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven