3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
donderdag 28 april 2011 om 00:09
donderdag 28 april 2011 om 00:15
donderdag 28 april 2011 om 00:18
quote:Vilma schreef op 28 april 2011 @ 00:17:
of misschien is het de nasleep van een ondergesneeuwde pre-embryoaal traumatisch stress-syndroom.
Soms denk ik ook wel dat ik dat heb. Maar dat is zo lang geleden, daar komt de beste therapeut niet meer bij.Daar zullen best ook therapeuten voor zijn en anders....nog een gat in de markt.
of misschien is het de nasleep van een ondergesneeuwde pre-embryoaal traumatisch stress-syndroom.
Soms denk ik ook wel dat ik dat heb. Maar dat is zo lang geleden, daar komt de beste therapeut niet meer bij.Daar zullen best ook therapeuten voor zijn en anders....nog een gat in de markt.
donderdag 28 april 2011 om 00:20
quote:mocy schreef op 28 april 2011 @ 00:18:
[...]
Daar zullen best ook therapeuten voor zijn en anders....nog een gat in de markt.
Moos, ik weet het
Wij samen gaan daar een therapie voor ontwikkelen met coke als medicijn, een beetje á la Freud.
Regressie-retro therapie, zeg maar.
Onze midlifecrisis zal bezegeld worden met $$$$$$$$$$$$$$$$$$
[...]
Daar zullen best ook therapeuten voor zijn en anders....nog een gat in de markt.
Moos, ik weet het
Wij samen gaan daar een therapie voor ontwikkelen met coke als medicijn, een beetje á la Freud.
Regressie-retro therapie, zeg maar.
Onze midlifecrisis zal bezegeld worden met $$$$$$$$$$$$$$$$$$