Meisjesnamentopic!
dinsdag 26 april 2011 om 17:59
woensdag 27 april 2011 om 13:40
woensdag 27 april 2011 om 22:40
donderdag 28 april 2011 om 09:51
donderdag 28 april 2011 om 14:25
donderdag 28 april 2011 om 19:45
donderdag 28 april 2011 om 19:48
quote:haarspeldjes schreef op 27 april 2011 @ 22:40:
Wij zijn nog steeds aan het dubben over een meisjesnaam. Ik vind Ilse heel mooi, maar mijn man heeft een vervelende associatie met die naam dus die wordt het niet. En we kunnen geen mooie naam verzinnen die erop lijkt. Onze oudste dochter heet Lisanne. Hebben jullie ideeen?
Lisanne en Isabel
Lisanne en Eline
Lisanne en Fleur
Lisanne en Sophie
Lisanne en Juliet
Wij zijn nog steeds aan het dubben over een meisjesnaam. Ik vind Ilse heel mooi, maar mijn man heeft een vervelende associatie met die naam dus die wordt het niet. En we kunnen geen mooie naam verzinnen die erop lijkt. Onze oudste dochter heet Lisanne. Hebben jullie ideeen?
Lisanne en Isabel
Lisanne en Eline
Lisanne en Fleur
Lisanne en Sophie
Lisanne en Juliet
donderdag 28 april 2011 om 21:07
Sam, dank je wel voor het meedenken. Sophie vinden we allebei mooi, maar te populair. Ik zou het jammer vinden als ze straks met 2 andere Sophies in de klas zit.
Eline vind ik zelf een supernaam (Feline nog iets mooier) maar is door mijn man afgeschoten omdat zijn ex bijna dezelfde naam had. De andere drie namen zijn minder mijn smaak.
Pffff compromisnamen... Het is echt niet zo dat hij alle namen die ik mooi vind afschiet, ik ben naar hem toe minstens net zo erg. En bij het verzinnen van een meisjesnaam voor onze oudste ging het net zo.
Eline vind ik zelf een supernaam (Feline nog iets mooier) maar is door mijn man afgeschoten omdat zijn ex bijna dezelfde naam had. De andere drie namen zijn minder mijn smaak.
Pffff compromisnamen... Het is echt niet zo dat hij alle namen die ik mooi vind afschiet, ik ben naar hem toe minstens net zo erg. En bij het verzinnen van een meisjesnaam voor onze oudste ging het net zo.