Meisjesnamentopic!
donderdag 14 april 2011 om 17:26
@Julia, Ise is geweldig.
En ik kan uit ervaring zeggen dat er een heel leuk meisje bij hoort
! en wij hebben echt alleen maar positieve reacties gehad op de naam (logisch, iemand die het niets vindt zegt niets, maar men was echt enthousiast als ze er wat van zeiden...) Nou ja, ik hoop dat je me begrijpt. Ik ben nog elke dag heel blij met deze naam!
Andere kanshebber bij ons was overigens Julia
En ik kan uit ervaring zeggen dat er een heel leuk meisje bij hoort

Andere kanshebber bij ons was overigens Julia
donderdag 14 april 2011 om 20:26
zondag 17 april 2011 om 13:09
zondag 17 april 2011 om 17:45
donderdag 21 april 2011 om 07:42
Wist nog niet dat Sari een kledingstuk is, maar goed dat ik 't nu wel weet. Volgens mij is het naast een kledingstuk ook gewoon echt een naam. Siri zijn iets teveel i's voor m'n gevoel, Mirte vind ik te veelvoorkomend en Mare is mooi, maar klinkt als 'maarre...'. Dan is Maren mooier vind ik. Bedankt voor de suggesties!
donderdag 21 april 2011 om 12:02
Veel namen die op -en eindigen roepen toch een meervoud-associatie bij me op, terwijl ik ze wel mooi vind klinken. Maren, dat klinkt toch prachtig! En toch denk ik: 1 Maar, 2 Maren. Vreemd.
Sari doet me aan een kledingstuk denken en ik vind het niet zo, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik Sara heel mooi vind en dan vind ik Sari net niet, want het klinkt wel heel leuk.
Merle vind ik ook mooi!
Sari doet me aan een kledingstuk denken en ik vind het niet zo, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik Sara heel mooi vind en dan vind ik Sari net niet, want het klinkt wel heel leuk.
Merle vind ik ook mooi!