Entertainment alle pijlers

Dr Phil

11-01-2008 12:28 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zo af en toe naar zijn programma, verder niks op aan te merken, maar dan het eind.

Zijn vrouw?, die zit werkelijk elke show in de zaal en loopt dan met hem weg als hij de studio verlaat.

Waar slaat dat op?, of ben ik nu de enige die die wel zo raar vind, of nemen jullie allemaal je man of vrouw mee naar jullie werk?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Hij is eigenlijk een kwakzalver, want hij schijnt momenteel niet bevoegd te zijn om spiegeloogje te spelen.
Ik vind Dr. Phil geweldig! Heel veel mensen hebben baat bij zijn tips en adviezen, daar lijkt mij niets mis mee. Tja en zijn vrouw in de zaal. This is America ten voete uit.....lekker klef. Ach je moet er een beetje doorheen kijken. Of niet kijken; is ook nog altijd een optie

En dat soort artikelen over scheiden, overspel. Tja, het is tenslotte ook maar een mens. Of het waar is betwijfel ik ten zeerste, maar het interesseert mij eigenlijk ook niets zolang hij maar mensen blijft helpen die er behoefte aan hebben. Er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken lijkt mij :-)
Maar als er ergere dingen dan scheiding of overspel zijn, heeft zijn hele show geen nut.

Toch?
Voor wie geen genoeg van zijn uitspraken kan krijgen is hier het dr Phil soundboard. klik hier
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Petrokia schreef op 11 januari 2008 @ 14:35

Ik vind Dr. Phil geweldig! Heel veel mensen hebben baat bij zijn tips en adviezen, daar lijkt mij niets mis mee. Tja en zijn vrouw in de zaal. This is America ten voete uit.....lekker klef. Ach je moet er een beetje doorheen kijken. Of niet kijken; is ook nog altijd een optie

Ik heb verders ook niets aan te merken op hemzelf of zijn show, maar ik vind het zo raar overkomen dat je vrouw meegaat naar je werk, kan ze geen hobby ofzo gaan zoeken, of zelf een baan.

En zoals ze dan naar hem opkijkt als ze de studio uitlopen, zo triest.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. De tv-psycholoog deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".

"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.

Hier nog wat leuks van Dr. Phil, betreffende Natalee Holloway

Natuurlijk wordt er met geen woord gerept over toeristen die in Amerika met criminaliteit te maken krijgen.
Dat van die Aruba-boycot is toch echt al heel erg oud nieuws??
Hehehe wat een heerlijk roddel topic over Mijn held

Achja het zal niet voor het eerst zijn dat iemand iets anders predikt dan dat hij zelf uitvoert. Ik herinner me vaag een Amerikaanse TV dominee die gepakt was met een mannelijke prostitueé. Voor mij maakt het niet zo veel uit ik blijf met evenveel plezier naar de show kijken
Geloof het of niet, maar ik mag er best graag naar kijken. Ik vind het alleen minder als zo'n persoon meent namens 270 miljoen landgenoten te spreken.

Dat van Aruba is inderdaad een tijd geleden, net als het feit dat hij blijkbaar beeldmateriaal heeft gemanipuleerd om er voor te zorgen dat de verdachten in de zaak er nog rotter vanaf kwamen.
Hij schijnt ook een vriend van de familie Spears te zijn. Belt mama Spears hem op voor hulp, wat doet die **kel, gaat hij dat op tv vertellen.

Blijkt maar weer dat het een kwakzalver is, een echte psych houdt zich aan zijn beroepsgeheim, maar hij geilt allemaal maar op de tv. Bah.

Maar ja, het is typisch Amerikaans. Zag vandaag een stukje van een aflevering waarin een stel hun hele hebben en houden op tv gooien (man zou zich laten steriliseren omdat het stel had besloten geen kinderen meer te willen, maar ach manlief vind het zo leuk als zijn vrouw zwanger is, dus heeft zich maar niet laten steriliseren) en dr. Phil maar schreeuwen tegen die vent.

Blijkt maar weer hoe (vele) Amerikanen zijn.. beetje simpel.
Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn. (Loesje)
Ik vind het ook een leuk programma. Hij geeft altijd goede adviezen.
ik mag er ook graag naar kijken omdat hij van die rake dingen zegt. Wel weet ik van een vriend van mij die hier een psychologenpraktijk heeft, dat dr Phill een heel team van psychologen om zich heen heeft die zijn gasten helemaal analyseren en adviezen aandragen die Dr. phill kan geven.
quote:jasmine schreef op 11 januari 2008 @ 14:47:

Voor wie geen genoeg van zijn uitspraken kan krijgen is hier het dr Phil soundboard. klik hierErrug grappug!!!
Ik kijk ook elke dag. Ik vind dat loopje met zijn vrouw op het eind wel apart ja.... Zit ze weer braaf op haar plekje. Nou ja als ze verder een goed huwelijk hebben, wat ik wel aanneem, wot te hek. Ik hou wel van zijn aanpak verder. Al heb ik wel het idee dat de gasten extremer worden en hij meer en slaaf van de kijkcijfers wordt. Met uitzendingen over ANS en BS, dan verwacht ik van hem een meer psychologische benadering, maar dat valt dan tegen, is het ook alleen maar sensatie. Maar ik blijf kijken!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die man met o.a. zijn nep sterilisatie, die zijn vrouw achtervolgde afluisterde opsloot? God die arme vrouw, kun je niet van zo'n vent af... oh nee, een scheiding op dit moment dat trekt hij niet.... Djeez...
In een paar afleveringen komt zijn vrouw trouwens ook aan het woord, met tips om er als 50+ vrouw er goed te blijven uitzien (?) en hoe je een goede relatie moet onderhouden.

Ach, 't is Amerikaans, de ene climax na de andere, schaamteloos en overdreven, ontspannende TV dus met een dikke vette knipoog.
Vrijdag j.l was deel 2 van die man die zijn vrouw stalkte. Ik neem aan dat deel 3 maandag ??of ook weer op donderdag en vrijdag volgende week komt.

Trouwens op zijn site www.drphil.com kun je ook zoeken.

Dat zijn vrouw steeds meeloopt op het eind , heeft hij een keer verklaard, dat hij anders de weg tussen de stoelen rijen niet weet naar de uitgang, omdat hij dan verdwaalt, en zij neemt hem daarom mee.

Dat van die roddel geloof ik niet. Ik denk dat ie alleen beschuldigt is van dat hij dat meisje in dienst had genomen. En dat anderen daar hem dan gaan van beschuldigen, dat er iets is.

Ik vind hem zelf best goed en rechtdoor zee.En hij heeft altijd hetjuiste antw.

Dat vind ik zo goed. Als hij zelf zenuwachtig wordt gaat hij vaak verzitten en meer met zijn ogen knipperen.Heeft edereen trouwens zijn nieuwe tanden gezien ?

Lichaamstaal is altijd goed te zien, Erg leerzaam programma, wel Amerikaans inderdaad. Hij promoot zijn zonen te veel m.i.
quote:vino schreef op 13 januari 2008 @ 18:35:

Vrijdag j.l was deel 2 van die man die zijn vrouw stalkte. Ik neem aan dat deel 3 maandag ??of ook weer op donderdag en vrijdag volgende week komt.

Trouwens op zijn site www.drphil.com kun je ook zoeken.

Dat zijn vrouw steeds meeloopt op het eind , heeft hij een keer verklaard, dat hij anders de weg tussen de stoelen rijen niet weet naar de uitgang, omdat hij dan verdwaalt, en zij neemt hem daarom mee.

Dat van die roddel geloof ik niet. Ik denk dat ie alleen beschuldigt is van dat hij dat meisje in dienst had genomen. En dat anderen daar hem dan gaan van beschuldigen, dat er iets is.

Ik vind hem zelf best goed en rechtdoor zee.En hij heeft altijd hetjuiste antw.

Dat vind ik zo goed. Als hij zelf zenuwachtig wordt gaat hij vaak verzitten en meer met zijn ogen knipperen.Heeft edereen trouwens zijn nieuwe tanden gezien ?

Lichaamstaal is altijd goed te zien, Erg leerzaam programma, wel Amerikaans inderdaad. Hij promoot zijn zonen te veel m.i.Kunnen ze niet wat pijlen op de grond zetten richting exit.
... and she was hardcore

Lets do it

I want you to get excited about your life

If you are gonna talk to me you gotta be honest

even kijken of ik de leader uit mijn hoofd ken.... haha!
Hij neemt haar mee en ze is ook betrokken bij allerlei dingen. mensen kunnen haar ook e-mailen met vragen over menopauze enzo. Zo pikt ieder gezinslid iets mee van het succes van Pa.

Zijn zoon doet toch ook bepaalde zaken; praten met jongeren over hun problemen enzo.

Ik vind ze wel leuk persoonlijk. Dat wijffie - Robin ziet er toch ook nog goed uit voor haar leeftijd niet?
quote:anita11 schreef op 14 januari 2008 @ 16:22:

Dat wijffie - Robin ziet er toch ook nog goed uit voor haar leeftijd niet? Botox enzovoort....
Daar is inderdaad weinig natuurlijks meer aan!
Ik heb een keer gelezen dat hij haar hand pakt en met haar wegloopt, omdat je in een goede relatie het niet kan maken om je eigen vrouw voorbij te lopen. Zij gaat altijd mee met de opnames en het idee was dat hij na afloop van de show weg zou lopen. Toen heeft hij haar hand gepakt, omdat het verkeerd voelde voor hem om dat niet te doen. Zoiets was t.
Vino, die tanden inderdaad!!!!!!!! Alsof ie een week in de bleek heeft gezeten. Zooooooooo nep!!!!!!!
Moravia, daar is geen botox aan te pas gekomen hoor, zegt ze zelf.

Ja dat vind ik nog het stomst! Ze beweert bij hoog en laag dat zij puur natuur is. En dat ze er zo uit ziet omdat ze goed voor zichzelf zorgt en gelukkig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven