scoren op de vrijmarkt

29-04-2011 13:57 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat morgen ook lekker snuffelen op de vrijmarkt, op zoek naar dat leuke koopje,. ik vind dat zelf ook zo fijn, en ga zeker morgen weer op pad. Leuke spelletjes voor de kinderen, of goede voorleesboeken, of een hip kledingstuk. Ben benieuwd wat we weer tegenkomen.. Waar gaan jullie naar kijken, of slaan jullie de markt net zo lief over?

En heeft er iemand wel eens iets speciaals gescoord ?
Heb er ook superveel zin in om eens lekker te gaan scoren!

Vorig jaar vooral op zoek naar Little People, dit jaar naar een fietsje voor onze oudste.

(En misschien Duplo/playmobil, poppenhuis)
ik ga eigenlijk niet voor iets specifieks. We hebben alles al geloof ik....ow wat verwend.

goede kleding is altijd leuk en kost op zo'n vrijmarkt vaak bijna niks.

speelgoed hebben de kinders eigenlijk al veel te veel, dus alleen de echt leuke dingetjes zijn leuk, ik laat me verrassen!

Traditioneel zijn fietsen en groot buitenspeelgoed natuurlijk vaak erg in trek!
Ik hou niet van op rommelmakrkt te kopen, behalve boeken. Ik heb nu veel ongelezen boeken liggen. Ik heb me dus voorgenomen niets te kopen.

Ik heb wel jaren geleden iets speciaals gekocht, een klein beeldje van een ballerina. Ik vond het prachtig en ik kreeg het gratis. Ik weet niet waarom, maar ik voelde me gelijk verbonden aan dat beeldje. Ik kon er uren lang naar kijken. Helaas heeft het een van de kinderen laten vallen en gebroken.
ik heb geen idee, ik laat me verrassen.

Helaas is het aanbod op de vrijmarkt hier wel groot, maar niet geweldig. Leuke boeken zijn er bijvoorbeeld bijna niet, ook weinig kleding. Wel heel veel kinderkleding en speelgoed (maar helaas niet het goede spul, lego enzo). Maar goed, de kinderen zullen wel leuke dingen vinden, maar ik reken nergens op.
Eigenlijk wilde ik zelf weer verkopen maar vanwege bloedarmoede moet ik dat even een jaartje overslaan helaas.

Ik ga wel eventjes kijken natuurlijk. Ben altijd op zoek naar iets leuks maar behalve lijsten en kralen (oude kettingen) etc. nog nooit echts iets speciaals gekocht. Maar ik blijf daar wel naar zoeken uiteraard
ja ik vind het ook altijd wel grappig, om zon dag, gaan spulletjes echt bijna voor niets weg, terwijl we normaal toch altijd wat krentiger zijn.. Maar inderdaad fietsen, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, die zou je nu ook mooi kunnen kopen. Wij hebben goede fietsen, dus niet nodig. Maar little people is wel leuk inderdaad..
Het geld brandt me al in de zak. Heb er zin in!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik ga er ook eigenlijk niet met te hoge verwachtingen naar toe, het valt af en toe tegen, en ook af en toe mee, onvoorspelbaar lijkt het.

Zou zelf echt overal wel willen neuzen (in tegenstelling tot man), dus ga proberen om manlief met onze peuter 'op te zadelen' en zelf met onze oudste op speurtocht te gaan.
Babykleding, kinderkleding, boeken, donald ducks, spelletjes, puzzels....

dit is waar ik elk jaar naar kijk en dit jaar zal ik ook wel weer slagen.
Ik heb niets nodig en hoef ook niets. Vind het wel leuk om kinderen hun best te zien doen, maar stoor me aan de volwassenen die zelfs mooie dingen voor 20 cent proberen te krijgen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ja himalaya dat vind ik ook wel storend. Kijken naar kindertjes is eigenlijk altijd wel leuk, ook naar wat ze zelf gemaakt hebben en spelletjes die ze verzinnen. Vind het altijd grappig en soms vertederend en kijk mijn ogen uit.
Ik heb niks nodig, maar ik hoef heel veel Heerlijk zo'n vrijmarkt!
Mij zien ze er niet meer, veel te druk en er hangt al heel snel een agressief sfeertje.
verba volant, scripta manent.
agressief sfeertje? Nee, nooit wat van gemerkt.
Heb ik ook nog nooit wat van gemerkt? Waar woon je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laatste keren dat ik in Utrecht ben geweest was het al zo, zo'n 10 jaar geleden
Agressief sfeertje? Bij ons hangt er voornamelijk een kneuterig sfeertje. Heerlijk
Heb nog nooit wat gemerkt van een aggressief sfeertje. Bij ons is het altijd gemoedelijk sloffen langs de kleedjes, hoewel het wel een beetje dringen kan zijn in sommige horecagebieden.
quote:AlettaJacobs schreef op 29 april 2011 @ 14:37:

Agressief sfeertje? Bij ons hangt er voornamelijk een kneuterig sfeertje. Heerlijk ja kneuterig. Kinderen met blokfluit, blikgooien, flippo-albums en mode van een decennia geleden, leuk joh
quote:Starshine schreef op 29 april 2011 @ 14:41:

[...]

ja kneuterig. Kinderen met blokfluit, blikgooien, flippo-albums en mode van een decennia geleden, leuk joh Retro kleding, blijer kun je mij niet maken.
Dit jaar ga ik zelf rommel verkopen op de rommelmarkt
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:Starshine schreef op 29 april 2011 @ 14:41:

[...]

ja kneuterig. Kinderen met blokfluit, blikgooien, flippo-albums en mode van een decennia geleden, leuk joh Jaaaa, geweldig toch! Ik hou van vrijmarkten
Mijn dochters gaan, zoals voorgaande jaren verkopen.

Vinden het geweldig en laten zich absoluut niet afschepen.

Ze zitten in Amsterdam en hun kleding gaat meestal het snelst weg.

Mama doet jaar even niet mee, ik breng ze incl hun handel daarheen, gezellig bij oma en tante.

Zelf ga ik niet snuffelen................of ik moet ergens voorbij lopen en het is echt heel leuk, maar vaak zie ik niets dan rommel wat ik zelf pas in dozen heb gestopt
Ik ga denk ik ook even kijken !! (nijmegen). Ben er nog nooit geweest in deze stad, dus ben benieuwd!!

Ben wel van plan om er voor de middag te zijn, dan ligt het leukste spul er vaak nog tussen. Wat ik ga kopen? geen idee.... boeken/tijdschriften ofzo, vast niks bijzonders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven