scoren op de vrijmarkt
vrijdag 29 april 2011 om 13:57
Wie gaat morgen ook lekker snuffelen op de vrijmarkt, op zoek naar dat leuke koopje,. ik vind dat zelf ook zo fijn, en ga zeker morgen weer op pad. Leuke spelletjes voor de kinderen, of goede voorleesboeken, of een hip kledingstuk. Ben benieuwd wat we weer tegenkomen.. Waar gaan jullie naar kijken, of slaan jullie de markt net zo lief over?
En heeft er iemand wel eens iets speciaals gescoord ?
En heeft er iemand wel eens iets speciaals gescoord ?
vrijdag 29 april 2011 om 15:11
quote:nouschi schreef op 29 april 2011 @ 14:35:
Heb ik ook nog nooit wat van gemerkt? Waar woon je?Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.
Heb ik ook nog nooit wat van gemerkt? Waar woon je?Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 29 april 2011 om 15:19
Straks al lekker beginnen op de vrijmarkt in Utrecht. Ik ben ook dol op alles wat rommelmarkt/vrijmarkt ademt. Dit jaar ga ik voor boeken (altijd), fotolijstjes voor een lijstjesmuur in mijn toekomstige huis, en voor alles wat mooi klinkt (kristallen glazen, kommetjes, bestek, lampekappen, whatever). En natuurlijk hoop ik altijd op een kapitale ouwe Fender basgitaar voor een tientje, of een Moog of Mellotron synthesizer, daar wil ik zelfs nog wel 3 tientjes voor neerleggen
vrijdag 29 april 2011 om 15:25
quote:MarianneDavids schreef op 29 april 2011 @ 15:11:
[...]
Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.ja dat is jammer, dat begrijp ik. Dan prijs ik me toch gelukkig met mijn dorpje, waar in het parkje beroepshandelaren gewoon niet zijn toegestaan (alleen de frietboer heeft een vergunning en dat was het dan) en waar dus alleen maar kinderen zitten, bijgestaan door paps en mams.
[...]
Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.ja dat is jammer, dat begrijp ik. Dan prijs ik me toch gelukkig met mijn dorpje, waar in het parkje beroepshandelaren gewoon niet zijn toegestaan (alleen de frietboer heeft een vergunning en dat was het dan) en waar dus alleen maar kinderen zitten, bijgestaan door paps en mams.
vrijdag 29 april 2011 om 15:29
vrijdag 29 april 2011 om 15:31
Mijn huis is helaas overcompleet. Ik zou er zelf wel kunnen gaan staan met wat rommeltjes, dus ik ga niets kopen, dat moet ik allemaal weer afstoffen.
Wij ga naar de vrijmarkt voor een heerlijke bara kipkerrie en wat te drinken. Voor de rest genieten we van de muziek die overal door amateurbandjes ten gehore wordt gebracht.
Gewoon gezellig dus.
Wij ga naar de vrijmarkt voor een heerlijke bara kipkerrie en wat te drinken. Voor de rest genieten we van de muziek die overal door amateurbandjes ten gehore wordt gebracht.
Gewoon gezellig dus.
vrijdag 29 april 2011 om 15:45
vrijdag 29 april 2011 om 17:40
Jaaaaaa, nu ik hier zo meelees krijg ik er ook zin in! Babykleertjes, daar had ik niet eens aan gedacht. En die heb je natuurlijk nooit genoeg En speelgoed inderdaad ook. En traphekjes hebben we binnenkort ook nodig dus wie weet zien we die nog ergens. Mijn man is helemaal gek op rommelmarkten dus ik denk dat we morgen om half acht al lopen te struinen.
Mijn schoonzusje gaat al haar rotzooi verkopen. Hebben wij vorig jaar gedaan. Heeft ons nog best veel opgeleverd ook.
Mijn schoonzusje gaat al haar rotzooi verkopen. Hebben wij vorig jaar gedaan. Heeft ons nog best veel opgeleverd ook.
vrijdag 29 april 2011 om 18:01
Ik ga morgen naar de grootste Vrijmarkt hier in de regio. Waar ik naar wil kijken? Hebben julie even? Items met kikkers + kronen erop, echte parfums die particulieren aanbieden, lectuur, Anne Geddes popjes, matroesjka's/baboeshka's, tuinbeeldjes voor op de camping, dvd's van tvseries, steiffknuffels. Het is al drie jaar geleden dat ik op een Vrijmarkt was dus heb ik nu een Vrijbrief voor leuke koopjes. Veel plezier met struinen mensen!