scoren op de vrijmarkt

29-04-2011 13:57 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat morgen ook lekker snuffelen op de vrijmarkt, op zoek naar dat leuke koopje,. ik vind dat zelf ook zo fijn, en ga zeker morgen weer op pad. Leuke spelletjes voor de kinderen, of goede voorleesboeken, of een hip kledingstuk. Ben benieuwd wat we weer tegenkomen.. Waar gaan jullie naar kijken, of slaan jullie de markt net zo lief over?

En heeft er iemand wel eens iets speciaals gescoord ?
quote:AlettaJacobs schreef op 29 april 2011 @ 14:46:

[...]

Jaaaa, geweldig toch! Ik hou van vrijmarkten ik bedoel het ook niet sarcastisch, ik vind het geweldig
quote:nouschi schreef op 29 april 2011 @ 14:35:

Heb ik ook nog nooit wat van gemerkt? Waar woon je?Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.
verba volant, scripta manent.
Ja dat is best jammer lijkt me ! In de meeste steden hebben ze de vrijmarkten gelukkig op een andere locatie dan 'het feestgedruis'.
Er zijn ook wel kleinere vrijmarkten maar ik heb geen zin me in extra druk OV te wurmen, de auto is op zulke dagen helemaal uitgesloten, die kun je nergens kwijt. Ik ga wel weer een keer naar Beverwijk.
verba volant, scripta manent.
Ik denk niet dat ik ga. Ik word meestal zo moe van vrijmarkten ;) Maar wie weet waag ik een poging.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Straks al lekker beginnen op de vrijmarkt in Utrecht. Ik ben ook dol op alles wat rommelmarkt/vrijmarkt ademt. Dit jaar ga ik voor boeken (altijd), fotolijstjes voor een lijstjesmuur in mijn toekomstige huis, en voor alles wat mooi klinkt (kristallen glazen, kommetjes, bestek, lampekappen, whatever). En natuurlijk hoop ik altijd op een kapitale ouwe Fender basgitaar voor een tientje, of een Moog of Mellotron synthesizer, daar wil ik zelfs nog wel 3 tientjes voor neerleggen
Ik ga morgen voor het eerst zelf verkopen op een markt. Ik ben heel benieuwd of het een beetje loont en ik ben aan het nadenken over wat nu redelijke prijzen zouden kunnen zijn.

Ga denk ik ook wel even bij de concurrentie kijken.
quote:MarianneDavids schreef op 29 april 2011 @ 15:11:

[...]

Rotterdam. Ik vind het niet echt gezellig als er 's ochtends vroeg al lui rondlopen die ladderzat zijn. Bovendien staan er tegenwoordig meer handelaren dan mensen die hun zolder of kelder hebben uitgemest.ja dat is jammer, dat begrijp ik. Dan prijs ik me toch gelukkig met mijn dorpje, waar in het parkje beroepshandelaren gewoon niet zijn toegestaan (alleen de frietboer heeft een vergunning en dat was het dan) en waar dus alleen maar kinderen zitten, bijgestaan door paps en mams.
quote:Moosey schreef op 29 april 2011 @ 15:19:

En natuurlijk hoop ik altijd op een kapitale ouwe Fender basgitaar voor een tientjeIk heb er hier toevallig een paar naast me liggen. Hebben?
Vrienden van mijn struinen altijd rommelmarkten af naar bepaald speelgoed wat op dit soort dagen bijna overal wel op het kleedje te vinden is.

Dit kopen ze dan voor een kwartje, of euro ofzo en verkopen het daarna op ebay a 15, 20 dollar. Bepaald speelgoed uit de jaren 80 is erg gewild.
ja en ik hoop altijd op een lullig schilderijtje dat ik voor de lol voor 2 duppies koop (gewoon om mijn man te pesten die een hekel aan kitsch heeft) en dan blijkt het een heuse Rembrandt te zijn.
quote:AlettaJacobs schreef op 29 april 2011 @ 15:25:

[...]

Ik heb er hier toevallig een paar naast me liggen. Hebben? Altijd Ik kan vast nog wel effies op en neer rijden voor de vrijmarkt hier begint, niet?
Mijn huis is helaas overcompleet. Ik zou er zelf wel kunnen gaan staan met wat rommeltjes, dus ik ga niets kopen, dat moet ik allemaal weer afstoffen.

Wij ga naar de vrijmarkt voor een heerlijke bara kipkerrie en wat te drinken. Voor de rest genieten we van de muziek die overal door amateurbandjes ten gehore wordt gebracht.

Gewoon gezellig dus.
quote:Moosey schreef op 29 april 2011 @ 15:30:

[...]

Altijd Ik kan vast nog wel effies op en neer rijden voor de vrijmarkt hier begint, niet? Ja hoor! Moet wel snel, anders komp me man erachter dat ik zun zooi uitdeel
Dat bedacht ik me net, dat dat wel de crux van het verhaal zou wezen ja. Maar je man slaat vast geen meisjes toch?

Moet er trouwens ineens aan denken dat iemand een tijd geleden tegen jou zei dat het toch niet zo heel slim was om zo herkenbaar met je voor- en achternaam op een forum te gaan posten
serieus? Wat zal die persoon voor een raadsel hebben gestaan toen hij/zij Aletta ging googlen
Yup, serieus. Ik heb nog nooit zo hard om het forum gelachen als toen, geloof ik
ik ga ook weer, kids mogen ieder 2 dingetjes uitzoeken en mama gaat op zoek naar oude playmobiel, houten speelgoed e.d.

Het is een kleine dorps vrijmarkt, met een paardje voor de kinderen, mogen ze voor 50 ct een rondje op.
ja, morgen even weer kijken hier in het durp. Altijd gezellig. Ik ga kijken voor servies, wat mooie bakken voor evt planten er in te zetten. Of een mooie oude stoel die ik wat kan opknappen.
Jaaaaaa, nu ik hier zo meelees krijg ik er ook zin in! Babykleertjes, daar had ik niet eens aan gedacht. En die heb je natuurlijk nooit genoeg En speelgoed inderdaad ook. En traphekjes hebben we binnenkort ook nodig dus wie weet zien we die nog ergens. Mijn man is helemaal gek op rommelmarkten dus ik denk dat we morgen om half acht al lopen te struinen.

Mijn schoonzusje gaat al haar rotzooi verkopen. Hebben wij vorig jaar gedaan. Heeft ons nog best veel opgeleverd ook.
Voor degene die gaan verkopen, hoe laat gaan jullie staan? Ik ga ook verkopen en ben nog in dubio wat een goede tijd is.. Vanavond eerst even een rondje gluren/struinen en dan morgenochtend bepakt en bezakt de deur uit!
Ik ga morgen naar de grootste Vrijmarkt hier in de regio. Waar ik naar wil kijken? Hebben julie even? Items met kikkers + kronen erop, echte parfums die particulieren aanbieden, lectuur, Anne Geddes popjes, matroesjka's/baboeshka's, tuinbeeldjes voor op de camping, dvd's van tvseries, steiffknuffels. Het is al drie jaar geleden dat ik op een Vrijmarkt was dus heb ik nu een Vrijbrief voor leuke koopjes. Veel plezier met struinen mensen!
Wat eeen leuke profielfoto heb je!
Haha, lijkt me super! Tussen kunst en kitch dus!
Huis vol? Wat heb je over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven