1e verjaardag!

29-04-2011 21:41 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie gedaan? Hoeveel mensen? Een thema? Uitnodigingen? Eten? Taart? Welk cadeau? Heel intiem of juist heel groots gevierd? Onze dochter wordt in juli 1, en wij (of eigenlijk ik ) ben aan het nadenken over wat we gaan doen.
Wij hebben 't redelijk klein gevierd, alleen familie en een paar vrienden met kinderen. Een taartje waar ze met 'r handen in mocht slaan (wat ze uiteraard helemaal niet wilde doen) en we hebben geproost met roze champagne. Ik vond 't toch wel een mijlpaal(tje).
Wij hebben alleen onze directe familie uitgenodigd. Dus opa's, oma's en tante en oom van onze dochter. Ben blij dat ik het niet groot gevierd heb. Dit was al druk zat voor dr!
Taart en een cadeautje.
Als je je kind van 1 niet overspannen wilt hebben, dan zou ik het klein houden.

Een groot feest met thema is absurd voor een 1-jarige die er geen bal van begrijpt.
Wij hebben het ook klein gevierd. Alleen naaste familie en mijn beste vriendin. Kadi van ons was een speelhuis van Little People. Van mijn vriendin kreeg ze de boerderij. Van mijn ouders een boek van Jip&Janneke en verder wat kleine dingen van ooms en tantes.
Oh ja en van ons kreeg ze zo'n loopauto.
Spannend hè, de eerste verjaardag. Hier nog 3 maanden.

Ik denk dat je erg goed naar je kindje moet kijken, hoe kan ze tegen drukte en veel bezoek?prikkels? Ik denk zelf teveel mensen is niet leuk, veel te druk.

Ik doe denk ik ouders van ons (3), broers en zussen met aanhang (4) met kinderen (3) en wat goede vrienden (+/-6) met kinderen (3 à 4).

Geen thema, mooie taart, lekker buiten in de tuin en niet teveel georganiseerd.
Spannend hè, de eerste verjaardag. Hier nog 3 maanden.

Ik denk dat je erg goed naar je kindje moet kijken, hoe kan ze tegen drukte en veel bezoek?prikkels? Ik denk zelf teveel mensen is niet leuk, veel te druk.

Ik doe denk ik ouders van ons (3), broers en zussen met aanhang (4) met kinderen (3) en wat goede vrienden (+/-6) met kinderen (3 à 4).

Geen thema, mooie taart, lekker buiten in de tuin en niet teveel georganiseerd.
Alleen ons gezin, taart, wat cadeautjes. Verder geen bezoek. Mensen kwamen wel op een andere dag langs. Scheelt ons, en de kinderen heel veel stress.

Wij vieren verjaardagen pas vanaf 2 jaar. Dan is het ook leuk voor de kindjes.
Ja, dat vind ik echt.
Wij hadden op zondagmiddag naaste familie en wat vrienden uitgenodigd, genoemd dat het tussen 15.00 en 18.00 was. Onze zoon snapte er niks van, maar vond de aandacht prachtig. Van ons kreeg hij een houten speelgoedpiano. Taarten zelfgebakken, verder niks ingewikkelds qua hapjes.
Mijn ukkepuk wordt ook eind juli 1 en iedereen is dan op vakantie behalve oma's en oom en tante dus het wordt vast ook een klein feestje. En ik word een paar dagen later 40, zucht, maar ben er inmiddels al aan gewend dat iedereen dan weg is!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik had laatst een 1e verjaardag. Het was erg leuk!

Een heule mooie taart ( had ik zelf gemaakt ) ..

Familie, vrienden en een paar goede kennissen..

Een man of 23 , verdeeld over de dag..

Mensen met kinderen vooral rond 15:00.. Mensen zonder kinderen vanaf 18:00.. Oh en er werd soep en eten geserveerd..

Mijn zoontje word eind mei 1..dus ik lees mee! Ben vooral benieuwd naar leuke of prakische cadeautjes.. Iemand leuke tips?
Geweldige taart! In December huur ik je in!

Felice, ruilen? Ik in de zomer jarig, jij met dodenherdenking.
quote:Flowerfield schreef op 29 april 2011 @ 22:16:

Felice, ruilen? Ik in de zomer jarig, jij met dodenherdenking.

Dankje ! Je kan me hier vinden .. Maar dan zie je ook direct dat er meer forumsters in te huren zijn :p...

Inspiratie: taartjes! (fototopic)
Klein gevierd, Groots doe je echt alleen voor jezelf en doe je je kind zeker geen plezier mee. Op de uitnodiging duidelijk de tijd vermeld na het middag slaapje. Taart heb ik met geboortekaartje besteld op Hema.nl en kadootje een loopauto van ons.
familie en vrienden.ik heb toen een prinsessentaart in 3 lagen laten maken,ik kende iemand via via,anders was zo'n taart veel te duur.en had uitnodigingen verstuurd met een foto erop.toen iedereen weg ging hebben we nog traktaties meegegeven."zakje met snoep"en voor de kinderen er kleurpotloden enz erbij in.
@riekie: wij hadden aan mijn ouders een loopfietsje gevraagd en aan mijn schoonouders de boerderij van duplo. Cadeaus dus waar hij lang wat aan heeft. Als mensen om cadeausuggesties vroegen, hebben we om boerderijdieren gevraagd. Hij heeft nu een hele veestapel;-)
Prachtige taart SweetSummer!

Wij hebben de eerste verjaardag van dochter ook klein gevierd. We vonden het veel te druk worden als we allerlei vrienden en kennisen zouden uitnodigen en het gaat er toch om dat het kind in kwestie een leuke dag heeft. Als er veel mensen komen heb je eigenlijk ook geen tijd om te genieten van de bijzondere dag omdat je het te druk hebt met koffie zetten, en dat wilde ik echt vermijden.
quote:SweetSummer schreef op 29 april 2011 @ 22:22:

[...]

Dankje ! Je kan me hier vinden .. Maar dan zie je ook direct dat er meer forumsters in te huren zijn :p...

Inspiratie: taartjes! (fototopic)he das handig nog geen 10 tellen geleden bedacht ik me dat ik dat topic als volgende ging kijken.
quote:Flowerfield schreef op 29 april 2011 @ 22:16:

Felice, ruilen? Ik in de zomer jarig, jij met dodenherdenking. Neuh.... Maar alvast gefeliciteerd!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Sweetsummer, dat topic ken ik allang!

Maar ik weet jullie te vinden!

Felice, Nah wat flauw! Bedankt voor de felicitatie.
Dank voor alle reacties zover!! Ik heb een lijstje gemaakt en kom op 30 mensen (incl. 3 baby's en 3 kinderen). Ik denk dat ik t dus in 2 etappes vier om te veel drukte vermijden. Van 11 tot 1 en van 3 tot 5 bijvoorbeeld . Die taarten zien er heeeel lekker uit ja.. Kan ik er eentje bestellen? Tegen een speciale forumprijs ?

En, zijn er nog meer mensen die hun ervaringen willen delen?
Dank voor alle reacties zover!! Ik heb een lijstje gemaakt en kom op 30 mensen (incl. 3 baby's en 3 kinderen). Ik denk dat ik t dus in 2 etappes vier om te veel drukte vermijden. Van 11 tot 1 en van 3 tot 5 bijvoorbeeld . Die taarten zien er heeeel lekker uit ja.. Kan ik er eentje bestellen? Tegen een speciale forumprijs ?

En, zijn er nog meer mensen die hun ervaringen willen delen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven