1e verjaardag!
vrijdag 29 april 2011 om 21:50
vrijdag 29 april 2011 om 21:53
Spannend hè, de eerste verjaardag. Hier nog 3 maanden.
Ik denk dat je erg goed naar je kindje moet kijken, hoe kan ze tegen drukte en veel bezoek?prikkels? Ik denk zelf teveel mensen is niet leuk, veel te druk.
Ik doe denk ik ouders van ons (3), broers en zussen met aanhang (4) met kinderen (3) en wat goede vrienden (+/-6) met kinderen (3 à 4).
Geen thema, mooie taart, lekker buiten in de tuin en niet teveel georganiseerd.
Ik denk dat je erg goed naar je kindje moet kijken, hoe kan ze tegen drukte en veel bezoek?prikkels? Ik denk zelf teveel mensen is niet leuk, veel te druk.
Ik doe denk ik ouders van ons (3), broers en zussen met aanhang (4) met kinderen (3) en wat goede vrienden (+/-6) met kinderen (3 à 4).
vrijdag 29 april 2011 om 21:53
Spannend hè, de eerste verjaardag. Hier nog 3 maanden.
vrijdag 29 april 2011 om 21:57
vrijdag 29 april 2011 om 22:09
vrijdag 29 april 2011 om 22:09
Mijn ukkepuk wordt ook eind juli 1 en iedereen is dan op vakantie behalve oma's en oom en tante dus het wordt vast ook een klein feestje. En ik word een paar dagen later 40, zucht, maar ben er inmiddels al aan gewend dat iedereen dan weg is!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 29 april 2011 om 22:15
Ik had laatst een 1e verjaardag. Het was erg leuk!
Een heule mooie taart ( had ik zelf gemaakt ) ..
Familie, vrienden en een paar goede kennissen..
Een man of 23 , verdeeld over de dag..
Mensen met kinderen vooral rond 15:00.. Mensen zonder kinderen vanaf 18:00.. Oh en er werd soep en eten geserveerd..
Een heule mooie taart ( had ik zelf gemaakt ) ..
Familie, vrienden en een paar goede kennissen..
Een man of 23 , verdeeld over de dag..
Mensen met kinderen vooral rond 15:00.. Mensen zonder kinderen vanaf 18:00.. Oh en er werd soep en eten geserveerd..
vrijdag 29 april 2011 om 22:22
vrijdag 29 april 2011 om 22:26
vrijdag 29 april 2011 om 22:38
familie en vrienden.ik heb toen een prinsessentaart in 3 lagen laten maken,ik kende iemand via via,anders was zo'n taart veel te duur.en had uitnodigingen verstuurd met een foto erop.toen iedereen weg ging hebben we nog traktaties meegegeven."zakje met snoep"en voor de kinderen er kleurpotloden enz erbij in.
vrijdag 29 april 2011 om 22:39
vrijdag 29 april 2011 om 22:43
Prachtige taart SweetSummer!
Wij hebben de eerste verjaardag van dochter ook klein gevierd. We vonden het veel te druk worden als we allerlei vrienden en kennisen zouden uitnodigen en het gaat er toch om dat het kind in kwestie een leuke dag heeft. Als er veel mensen komen heb je eigenlijk ook geen tijd om te genieten van de bijzondere dag omdat je het te druk hebt met koffie zetten, en dat wilde ik echt vermijden.
Wij hebben de eerste verjaardag van dochter ook klein gevierd. We vonden het veel te druk worden als we allerlei vrienden en kennisen zouden uitnodigen en het gaat er toch om dat het kind in kwestie een leuke dag heeft. Als er veel mensen komen heb je eigenlijk ook geen tijd om te genieten van de bijzondere dag omdat je het te druk hebt met koffie zetten, en dat wilde ik echt vermijden.
vrijdag 29 april 2011 om 22:59
vrijdag 29 april 2011 om 23:24
maandag 2 mei 2011 om 21:46
Dank voor alle reacties zover!! Ik heb een lijstje gemaakt en kom op 30 mensen (incl. 3 baby's en 3 kinderen). Ik denk dat ik t dus in 2 etappes vier om te veel drukte vermijden. Van 11 tot 1 en van 3 tot 5 bijvoorbeeld . Die taarten zien er heeeel lekker uit ja.. Kan ik er eentje bestellen? Tegen een speciale forumprijs ?
En, zijn er nog meer mensen die hun ervaringen willen delen?
maandag 2 mei 2011 om 21:48
Dank voor alle reacties zover!! Ik heb een lijstje gemaakt en kom op 30 mensen (incl. 3 baby's en 3 kinderen). Ik denk dat ik t dus in 2 etappes vier om te veel drukte vermijden. Van 11 tot 1 en van 3 tot 5 bijvoorbeeld . Die taarten zien er heeeel lekker uit ja.. Kan ik er eentje bestellen? Tegen een speciale forumprijs ?