Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
calvijn, ja ik gun ze ook een eigen huisje, zal goed voor ze zijn. Ze kunnen het prima en meteen van al die beesten af
Zijn al die honden en katten niet van hen dan?

Ik heb het niet helemaal gevolgd.
quote:batwom schreef op 28 april 2011 @ 22:09:

Zijn al die honden en katten niet van hen dan?

Ik heb het niet helemaal gevolgd.

nee, ze wonen bij zijn ouders in.

Ik vind hen echt het leukste stel.

Ze doen het hartstikke goed volgens mij
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oh, ze krijgen een eigen huisje, leuk! Ik gun het ze zo!
LIfe\'s a bitch and then you die
Oke, dank je Calvijn.

Ik vind ze leuker dan dat zijige stel in iedergeval, daar krijg ik bulten van.
Ik krijg de bulten van die Gristenmeid. Gatver wat een blij ei.

En die Turkse vader, wat een haantje zeg, brrrr...

Vind het eco stel nog het leukst!
quote:calvijn1 schreef op 28 april 2011 @ 22:01:

Ik vind al die stellen wel erg heppiedepeppie met elkaar :puke:Nou inderdaad zeg, gatver. Al die gelukkige verliefde mensen die maar kinderen maken met elkaar, blegh. Het zou verboden moeten worden!
quote:sneeuwvlokje99 schreef op 28 april 2011 @ 22:12:

Oh, ze krijgen een eigen huisje, leuk! Ik gun het ze zo!ik kreeg half de indruk dat de hele fam ging verhuizen! hoop het toch niet voor ze, en dat ze idd hun eigen stekkie krijgen.
Die indruk had ik ook even

Hoop het niet zeg
Weet je wat mij opviel?

Dat die ouders van Isabelle ineens intens verliefd saampjes op de bank zaten te vertellen over hoe fijn ze het met z'n tweeen hebben. Ik denk dat zij na het terugkijken van de vorige afleveringen zelf ook vonden dat ze erg liefdeloos werden neergezet.

Ik denk trouwens dat de programmamaker ook een bepaald beeld wil neerzetten van de verschillende gezinnen. Want het yuppenstel kwam irritant gelukkig over, terwijl zij nu vertelden hoe het eigenlijk is geweest die eerste periode. Ik vind dat trouwens wel leuke mensen.

Van het 'groene stel' ga ik soms wat groen zien. Alhoewel ik het wel fantastisch vind dat ze biologisch eten geven. Peren uit eigen tuin, geweldig toch?

Ik ben wat allergisch voor haar, maar dat komt door dat zachte onzekere karakter en ligt helemaal aan mijzelf.

Het Turkse gezin heeft zo'n typische ouderwetse rolverdeling. Maar vergis je niet, hoor. Moeder heeft thuis een flinke vinger in de pap. Wat kan hij trouwens prachtig muziek spelen!

Van het gristenstel wordt ik spontaan depressief. Ik heb niks met die mensen, vooral niet met hem. Ongezellig, brrrr. Kan het moeilijk uitleggen, maar kan er niets aan doen.

De jongelui gaat volgens mij samen met paps en mams mee, hoor! En dat vinden paps en mams maar al te gezellig, volgens mij. Als die twee samen het overleven dan zou ik dat echt fantastisch vinden! Wat een leuke lui!
Ik kreeg ook de indruk dat the whole family ging verhuizen hoor. Tenminste, zo stond moeders (oma) er wel bij!
Hè, ik heb dat gemist, van die ouders van Isabelle, die heb ik juist helemaal niet gezien. Of heb ik niet goed gekeken?

Ik vond het ook wel fijn dat dat yuppenstel nu wat opener was in hoe ze dingen écht beleefd hebben. Maakt ze voor mij een stuk sympathieker.

Ik vond het van dat gristenstel juist wel leuk dat ze ook de negatieve kanten van Jamie benoemden. Zitten niet alleen maar te zwijmelen over hun zoontje.

Turkse stel: ja, vreemd hoor, met zo'n klein mannetje naar de Mac! En niet handig om dat zoontje pas te verkassen als het baby'tje er is, dat ligt vaak al zo gevoelig bij die kinderen, ineens zo'n baby erbij die heel veel aandacht opeist, en als je dan ineens ook je plekje naast je ouders kwijt bent...

Ik vind het eco stel wel leuk. Het verrast mij dat ze zoveel plastic spullen hebben en Silvijn een speen heeft. Ik weet niet, ik had bij hun eerder houten speelgoed verwacht en een anti-speen houding. Maar da's dus niet zo!

Ik dacht wel dat dat jonge stel alleen gaat verhuizen hoor, daar hebben ze ook behoefte aan. Maar misschien heb ik niet goed opgelet!
quote:vivanoordje schreef op 30 april 2011 @ 12:43:

Ik vind het eco stel wel leuk. Het verrast mij dat ze zoveel plastic spullen hebben en Silvijn een speen heeft. Ik weet niet, ik had bij hun eerder houten speelgoed verwacht en een anti-speen houding. Maar da's dus niet zo!

Ik dacht wel dat dat jonge stel alleen gaat verhuizen hoor, daar hebben ze ook behoefte aan. Maar misschien heb ik niet goed opgelet!Ik dacht dat alleen zij die hard eco is, hij juist niet en daarom proberen ze een middenweg te vinden. Dus daarom denk ik niet alleen maar houten speelgoed enzo. Kan het ook mis hebben, maar dacht dat dat in het begin gezegd is.
Die ouders van Isabelle zijn helemaal niet in beeld geweest deze aflevering
quote:julia_van_henegouwen schreef op 30 april 2011 @ 09:52:

Ik kreeg ook de indruk dat the whole family ging verhuizen hoor. Tenminste, zo stond moeders (oma) er wel bij!ja, ze zei ook zoiets van "het is iets kleiner dan dat WE nu hebben" (hoofdletters van mij.
Ja volgens mij gaat het jonge stel met heel de family verhuizen (incl. doggies, katten en opa en oma). Volgens mij wilden ze pas een eigen huis zodra zij ook haar opleiding had afgerond en een vaste baan had (meen ik me te herinneren). Ik vind ze leuk trouwens !!! Ze doen echt harstikke hun best en zijn erg zorgzaam

Het Yuppen stel, ik vind ze eigenlijk steeds leuker worden. Ja eerst had ik zoiets van getsie. Maar toch hebben ze wel humor, en ik vind het wel bijzonder om te zien dat ze meer van het moederschap geniet als dat ze in het begin dacht (met ik ben in 1e plaats vrouw en in de 2e plaats moeder).

Het Turkse Stel, tja... ik krijg er niet veel hoogte van... en van het bij de mac eten kreeg ik spontaan de rillingen over mijn rug... Ze komen traditioneel over, maar volgens mij beslist zij idd een hele hoop

Het Christen Stel... krijg ik ook niet heel veel hoogte van. Vind dat die man best wel wat meer met z'n kind kan doen als hij thuis komt ipv eerst gaan zitten en een colaatje drinken. Vooral omdat hij aangeeft het jammer te vinden dat hij z'n kind zo weinig ziet...

De Eco's... Ja ik vind ze super grappig !!! Zij is wat onzeker ja. Maar zijn we dat allemaal niet wel eens (geweest) ? En Rapley uit eigen tuin. Geweldig toch !!! Vind het echt wel leuke ouders. Ja ze zijn soms een beetje "zweverig", maar toch vind ik ze wel leuk !

De ouders van Isabelle... krijg ik echt geen hoogte van. Doen volgens mij hun uiterste best om bij elkaar te blijven en zijn elkaar nog heel erg aan het aftasten en leren kennen.

Vond het vreselijk hoe ze aan haar man vroeg de vorige keer van heb je dit gedaan, heb je dat gedaan bla bla bla. Hij is de vader hoor... geen kinder oppas
nee fannie, een evt tweede kind komt er pas als zij haar opleiding af heeft (én ze een eigen hut hebben)
quote:calvijn1 schreef op 30 april 2011 @ 12:47:

Die ouders van Isabelle zijn helemaal niet in beeld geweest deze afleveringKlopt, was een aflevering daarvoor. Toen met dat gras enzo en die witte strapless jurk...
Ik dacht gelijk dat ze gestopt waren omdat ze niet in beeld kwamen de ouders van Isabelle.

Ik vind die yuppen ook iets leuker (goh hoe belangrijk is montage) als is het alleen maar omdat het deze aflevering iets echter was, daarvoor vond ik ze een beetje een show geven.
Lijkt me niet hoor, dat die ouders ook meeverhuizen. Nee joh, Dijana en Charrel zullen juist blij zijn dat ze een plekje voor zichzelf hebben. Leuk voor ze, al zal het misschien ook wel eventjes tegenvallen hoor... Dijana heeft nu geen werk, en zit straks dus wel het grootste gedeelte van de dag alleen met Charlene. Terwijl er nu volgens mij altijd wel iemand thuis is.

Leuk om te zien zeg, dat eten van Silvijn.

Jamie heb ik bijna alleen nog maar huilend gezien. Puur montage natuurlijk, maar het viel me op. Ik vind Pel en Lisenka niet zo leuk. Weet niet zo goed waarom.

Hikmet, de Turkse man, vind ik ook niet zo leuk. En zoals iemand anders hier ook al zei: erg onverstandig om hem nog niet op z'n eigen kamertje te laten slapen. Zeker nu er een tweede bijkomt, en alles straks toch al anders zal zijn.

Nathalie vond ik vandaag een stuk leuker dan de vorige keren. Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad na haar bevalling, aan haar schildklier, en dat is erg heftig. Tijdens het gebruik van de medicijnen mocht ze ook niet weer zwanger worden.

Goed ook, dat ze vertelden dat het best moeilijk was geweest om te wennen aan het ouderschap.

Waar ik alleen niet van houd, is constant zijn hand op haar been, tijdens die gesprekjes. Maar dat is puur mijn mening natuurlijk. Fijn dat ze zo gek zijn op elkaar, maar ik vind het gewoon klef.

Al met al vind ik het een onwijs leuk programma!
Ik vind dat ook raar, dat de ouders van Isabelle er deze aflevering niet bij waren. Volgens mij is dat al een keer eerder gebeurd. Ga me dan toch afvragen waarom dat is.

En over eco stel: ja, dat zal het wel zijn, dat hij dat veel minder heeft dan zij en ze voor de middenweg kiezen. Vind ik wel leuk om te zien!

Vinden jullie Jamie ook zo'n vreselijke naam? Hij dreinst inderdaad errug vaak!
Dijana en Charrel gaan met de hele familie verhuizen hoor. Dat stond op de site.

Ik vond het eigenlijk wel vreemd dat Dijana ontslag had genomen omdat ze het niet meer leuk vond. Ik vind het goed dat ze weer naar school wil, maar ontslag nemen omdat je het niet leuk meer vind? Het scheelt toch weer in inkomen. Misschien niet zoveel, maar puur om die reden had ik geloof ik nog maar even vol gehouden. Verder vind ik hen en leuk stel en doen ze het super!

Jamie: idd vreselijke naam. Ik vind hen verder ook geen leuk stel. Voegen voor mij weinig toe op dit moment.

Desiree en Michael zaten er deze aflevering niet in. Heerlijk, even geen gejank. Dat is overigens wel vaker hoor, dat 'e'en stel even een aflevering niet in beeld is.

Ik kreeg ook wel meer symphatie voor Nathalie. Ik had ook echt zoiets van: he he, nu klink je eindelijk als een moeder, ipv carriere vrouw. Ook al zat ze dan noodgedwongen thuis.

Die klassieke muziek, tja, echt iets voor hen. Vond ik een beetje overdreven, maar goed. Ik mocht vroeger naar een hoorspel van Pluk van de Patteflat luisteren. Vond ik veel leuker... :P Dominique is wel een mooi meisje.

Het eco stel vind ik nog steeds leuk. Ik heb ook niks tegen haar. Vind haar een leuke moeder, hem een leuke vader. Leuk kind en leuk met elkaar. Alleen die manier van eten geven.. Tja, appart. Volgens mij maakte Silvijn er vooral een zootje van.

Die turkse man vind ik echt he le maal niks. Ik begin het een steeds grotere eikel te vinden. De vorige aflevering een tik op de vingers geven en nu zitten piepen dat ie geen groente lust. Bah Bah. Daarom voeren we hem maar Mac. " Ja, hij moet alles proberen." Ja hoor... En ook dat die zoon Turkse gitaar MOET leren spelen... Ik dacht gelijk: laat hem lekker gaan drummen of zo...

Ik denk dat volgende week misschien de laatste aflevering al is. Dan worden sommige baby's alweer 1.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Re__ske schreef op 01 mei 2011 @ 10:03:

Dijana en Charrel gaan met de hele familie verhuizen hoor. Dat stond op de site.

Begrijp ik echt helemaal niks van!

Ja, wel dat ze van de stad naar een dorp zijn verhuisd, maar niet dat ze nog steeds bij elkaar wonen.

Maargoed, misschien zijn de wachttijden voor een huurhuis wel heel lang, dat zou een verklaring kunnen zijn.

Inderdaad niet slim van Dijana om ontslag te nemen. Met een gratis oppas (oma) heeft ze nu juist de kans om te werken.

Het was me niet eens opgevallen dat Desiré en Michael gisteren niet in beeld kwamen. Dat zegt wel iets over hoe leuk ik ze vind...

Betrap mezelf er ook steeds op, dat als het Turkse stel in beeld komt, ik hoop dat het maar een kort stukje is. Komt door hem, ik vind hem ook totáál niet leuk.
@Lotte: Wat snap je er niet aan? Ze hebben geen geld, dat jongste stel en de ouders zouden misschien al langer verhuisplannen hebben. Dan kun je toch niet zeggen: jullie gaan niet mee!

En Dijana had ontslag genomen omdat ze een andere baan had, bij een tandarts, maar omdat het niet goed klikte is haar contract niet verlengt.
quote:Lorelay schreef op 02 mei 2011 @ 10:49:

@Lotte: Wat snap je er niet aan? Ze hebben geen geld, dat jongste stel

Nee, dus dan moet je vooral stoppen met werken.

quote:Lorelay schreef op 02 mei 2011 @ 10:49:

En Dijana had ontslag genomen omdat ze een andere baan had, bij een tandarts, maar omdat het niet goed klikte is haar contract niet verlengt.

Zo kwam het op mij niet over. Zoals ik het begreep nam ze ontslag omdat ze het niet leuk meer vond.

Ach, ik kan er ook niet over oordelen, zit niet in hun situatie. Ik vind het ontzettend leuke luitjes met een schattig kindje. En natuurlijk zeggen die ouders niet: 'Jullie mogen niet mee', als ze gaan verhuizen.

Maar als ik dan hoor dat Dijana zegt: 'Ik zou nu wel een tweede willen', denk ik: 'Zorg eerst maar eens dat je alles op orde hebt, qua werk en woning'. Gelukkig blijkt ze zelf ook zo wijs te zijn.

quote:Lotte35 schreef op 01 mei 2011 @ 10:28:

Begrijp ik echt helemaal niks van!

Hiermee bedoelde ik meer, dat ik zelf heel graag met m'n gezinnetje samen zou zijn. Zonder schoonouders dus, hoe lief die mensen waarschijnlijk ook zijn.

Maargoed, we zijn allemaal anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven