3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zaterdag 30 april 2011 om 13:10
zaterdag 30 april 2011 om 14:08
Wij zijn al de hort op geweest. Minivin heeft alle kinderspelen gedaan en daarna geschminkt als vlinder. Graaf heeft gekeken bij de politiehonden en is nu naar zijn werk. Gravinnetje heeft achter Minivin aangelopen en zit nu met haar achterwerk op de bank en die verhuisd alleen nog maar naar de tuinstoel en weer terug. Oh zo.
*en toen ging Minivin voor vlinder spelen met het zakje chips in haar handen. Mama! Vlinders vliegen toch? Ja schat. Oh mamaaaaa alle chips zijn gevallen. Oke, oke, oke, dus niet alleen naar de tuinstoel maar ook nog even naar de bezemkast met dat achterwerk.*
zaterdag 30 april 2011 om 19:24
Die calorieenknop wil ik ook wel weten!!
PuberT is naar de kermis in de 'grote stad' en ik vind het maar niks! Bianco lacht zich krom omdat ik zit te meuten.....zucht....
- wat nou als hij ruzie krijgt met een groepje??
- wat als hij de tram niet ziet aankomen?
- wat als iemand zn telefoon uit zn handen rukt?
- wat...
- wat...
....kleine kindertjes worden groot...
PuberT is naar de kermis in de 'grote stad' en ik vind het maar niks! Bianco lacht zich krom omdat ik zit te meuten.....zucht....
- wat nou als hij ruzie krijgt met een groepje??
- wat als hij de tram niet ziet aankomen?
- wat als iemand zn telefoon uit zn handen rukt?
- wat...
- wat...
....kleine kindertjes worden groot...
zaterdag 30 april 2011 om 19:39
Hij is altijd nogal aan huis gekluisterd (Playstation enzo) en nu eigenlijk voor het eerst in de avond op stap!
Hij vroeg hoe laat hij thuis moest zijn (ik weet dat ie met een maatje gaat met vrij strenge ouders) dus ik kon stoer zeggen: hetzelfde als Maatje.... dat is dus 00.00 uur!! Mooie tijd toch??
Hij vroeg hoe laat hij thuis moest zijn (ik weet dat ie met een maatje gaat met vrij strenge ouders) dus ik kon stoer zeggen: hetzelfde als Maatje.... dat is dus 00.00 uur!! Mooie tijd toch??