3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Vriend komt in de regionale krant! Er zit nu een journaliste hier, straks wordt er nog een foto gemaakt .
Morgen

Ben aan het bijkomen van de ''koninginnenach''. Was erg gezellig. Leuke bandjes gezien en de sfeer was top. Doe vandaag weinig tot niets.
Heuj!

Ik ben vannacht thuisgebleven, en als ik niet had afgesproken met mensen dan bleef ik nu ook thuis. Blegh, heb helegaar geen zin.
Nou de rommelmarkt heeft z'n best gedaan, alleen maar rommel!

Nu ga ik verder vandaag niks meer doen behalve voor zes uur drie perfecte knotten draaien en de dames de deur uitzetten.

Heel misschien speel ik even goeie moeder en ga ik even kijken als ze lopen.
quote:bankje schreef op 30 april 2011 @ 11:31:

Vriend komt in de regionale krant! Er zit nu een journaliste hier, straks wordt er nog een foto gemaakt .Wrom?
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 13:11:

[...]

Wrom?Drom.
Josje waarom was en strijk jij een tompouce?

Wij zijn al de hort op geweest. Minivin heeft alle kinderspelen gedaan en daarna geschminkt als vlinder. Graaf heeft gekeken bij de politiehonden en is nu naar zijn werk. Gravinnetje heeft achter Minivin aangelopen en zit nu met haar achterwerk op de bank en die verhuisd alleen nog maar naar de tuinstoel en weer terug. Oh zo.

*en toen ging Minivin voor vlinder spelen met het zakje chips in haar handen. Mama! Vlinders vliegen toch? Ja schat. Oh mamaaaaa alle chips zijn gevallen. Oke, oke, oke, dus niet alleen naar de tuinstoel maar ook nog even naar de bezemkast met dat achterwerk.*
Kreeg ik in enen de hh-geest. Ff vasthouden maar en als een razende schoonmaakroeland het huis door....
Happy queensday! and !
Pfff mijn hersenen maken nog steeds overuren.

Waar zit de uit-knop?
daar ben ik ook weleens naar op zoek pop !

vertel je het me als je m gevonden hebt?

Ik heb een heel fijne dag achter de rug. Vanmorgen gewerkt en gezellig gekletst met collega's. En vanmiddag naar de vrijmarkt geweest en in het zonnetje gekeken naar een leuk bandje!
Appel en AR

heb je vandaag gewerkt Appel?

Fijn dat je dag gezellig was AR
het is inderdaad mijn werk weekend pop.

heb je het knopje al gevonden?

zou het naast het knopje zitten dat je in kunt schakelen en dat je dan geen calorieën opneemt?
Die calorieenknop wil ik ook wel weten!!

PuberT is naar de kermis in de 'grote stad' en ik vind het maar niks! Bianco lacht zich krom omdat ik zit te meuten.....zucht....

- wat nou als hij ruzie krijgt met een groepje??

- wat als hij de tram niet ziet aankomen?

- wat als iemand zn telefoon uit zn handen rukt?

- wat...

- wat...

....kleine kindertjes worden groot...
Ja die knopjes zitten vast naast elkaar. (maar waar?)

Bianc PuberT loopt echt niet in 7 sloten tegelijk. Maar ik snap wel dat je nu wat zit te meuten hoor.
ik snap wel dat je zit te meuten hoor bi!

zou niet goed zijn als je dat niet zou doen, denk ik!
Hij is altijd nogal aan huis gekluisterd (Playstation enzo) en nu eigenlijk voor het eerst in de avond op stap!

Hij vroeg hoe laat hij thuis moest zijn (ik weet dat ie met een maatje gaat met vrij strenge ouders) dus ik kon stoer zeggen: hetzelfde als Maatje.... dat is dus 00.00 uur!! Mooie tijd toch??
Het calorieënknopje wil ik ook wel.....
Ik snap je zorgen Bi, loslaten is heel moeilijk
Hij stuurt me sms als hij in de trein terug zit heeft ie beloofd. Nou moet ik nog laat opblijven ook vanavond!

Bianco is het al gewend met die 2 van hem, die zijn al een paar hele grote stappen verder... vandaar dat hij er zo'n lol om heeft.
poppedotje, 8 minuten geleden

Het calorieënknopje wil ik ook wel.....

ik ben hard op zoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven