3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Het is stil in de keuken.. *zucht* Betekent dat mijn wasmachien klaar is en ik maar weer de was op mag gaan hangen.
bi, waar haal je iedereen vandaan?
Ieb komt alleen langs als het bijna 'slotjes' tijd is. Dat vindt ze leuk, slotjes vragen... das pas gek!
Ibi, je weet dat je altijd welkom bent he! je bent niet teveel, en we missen je echt
quote:apppel schreef op 30 april 2011 @ 22:16:

bi, waar haal je iedereen vandaan? Ohw.. iets met conditie en dat soort enge dingen! Was wel eng om daar binnen te rennen en ik ben dr moe van
flink aantal boeken, spelletjes (monopoly junior, disney mens erger je niet enz. voor de kids) 2 kerstlantaarns voor bij patrick zijn graf in december en kaplaarsen voor mijn zus.
Ibi ik zag dat je leuke spullen had gekocht op de vrijmarkt!
en jij pop?
quote:AnneRoos74 schreef op 30 april 2011 @ 22:16:

Het is stil in de keuken.. *zucht* Betekent dat mijn wasmachien klaar is en ik maar weer de was op mag gaan hangen.Hey je kunt niet zomaar weg.. we zijn er bijna!
Ik zou ook wel heel graag willen douchen maar ik kan ook niet zomaar weg... toch?

En waar is Bam nou weer gebleven?
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:17:

[...]

Ohw.. iets met conditie en dat soort enge dingen! Was wel eng om daar binnen te rennen en ik ben dr moe van aansteller. Kom er al tijden dagelijks en ben nog geen gram afgevallen. Hmmm nu ik eraan denk ben ik wel al een tijdje onverklaarbaar moe. Misschien heb je zojuist de verklaring het web ingegooid.
Goed geslaagd dus Ieb!
ik ben weer ouderwetsch misselijk door teveel menm's.

Dat was al weer lang geleden!
Na zo'n actieve dag als vandaag sta ik niet zo heel snel meer op hoor Bianc.
quote:apppel schreef op 30 april 2011 @ 22:16:

bi, waar haal je iedereen vandaan?

Ze stormt gewoon een topic binnen en zegt, kom je helpen mijn topic vol te maken?

Nou ja, dan doe ik dat maar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ieb

Maar wat ik daar zei meen ik wel hoor, vaak krijg je er wel wat energie van, je moet je er alleen even echt toe zetten om op dat ding te klimmen (en er dan ook wat bij te bewegen natuurlijk).

Ik ga binnenkort ook echt rennen!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:19:

[...]

aansteller. Kom er al tijden dagelijks en ben nog geen gram afgevallen. Hmmm nu ik eraan denk ben ik wel al een tijdje onverklaarbaar moe. Misschien heb je zojuist de verklaring het web ingegooid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
welke pijler staat dat topic?

heb geen loepje op foon
De tuin wordt mooi !
voor ik de bedoeling vol knal wie van de huidige posters maakt een nieuwe op. Ik bedoel we jullie we mogen niet dakloos worden
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:19:

En waar is Bam nou weer gebleven?Die moest even twee draakjes op bed gooien!
quote:apppel schreef op 30 april 2011 @ 22:21:

welke pijler staat dat topic?

heb geen loepje op foonDie enge pijlerT.. van Lijf en Lijn! Is een topic van MV.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:18:

en jij pop?

Ik ben niet naar de vrijmarkt geweest, is hier erg druk en het pad waar je overheen kan lopen is net breed genoeg voor de kinderwagen... hutje mutje dus en daar kan ik niet goed tegen.

Wel ben ik met de poppetjes hier in de wijk naar de minikermis geweest, was gezellig!
quote:apppel schreef op 30 april 2011 @ 22:19:

ik ben weer ouderwetsch misselijk door teveel menm's.

Dat was al weer lang geleden!

Weet je hoe je kan zorgen dat je ze nooit meer wilt eten?

Weten dat het kleurenlaagje gemaakt is van luizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven