3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zaterdag 30 april 2011 om 22:54
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:52:
Zijn daar dan - mocht je het ooit wel onverhoopt ineens en plotseling krijgen - geen Friemelallergiepilletjes voor?
Nee.
Niet meer dan wat ik nu slik of heb geslikt iig.
En dat wat ik heb geslikt dat wil ik echt niet meer want daar werd ik zwaar depressief van!
Zijn daar dan - mocht je het ooit wel onverhoopt ineens en plotseling krijgen - geen Friemelallergiepilletjes voor?
Nee.
Niet meer dan wat ik nu slik of heb geslikt iig.
En dat wat ik heb geslikt dat wil ik echt niet meer want daar werd ik zwaar depressief van!
zaterdag 30 april 2011 om 22:56
zaterdag 30 april 2011 om 22:56
zaterdag 30 april 2011 om 22:58
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:56:
OH ja dat heb ik gezien Vin.. iets met dansje, chips, vegen enzo
Yep, alleen was het geen dansje maar vliegen. Ze was als vlinder geschminkt.
En toen ging ze vanmiddag, toen ze met vriendinnetje boven aan het spelen was, boven naar de wc. Bleek ze gepoept te hebben. Alleen gaat het afvegen nog niet zo goed. :puke:
OH ja dat heb ik gezien Vin.. iets met dansje, chips, vegen enzo
Yep, alleen was het geen dansje maar vliegen. Ze was als vlinder geschminkt.
En toen ging ze vanmiddag, toen ze met vriendinnetje boven aan het spelen was, boven naar de wc. Bleek ze gepoept te hebben. Alleen gaat het afvegen nog niet zo goed. :puke: