3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zaterdag 30 april 2011 om 23:07
zaterdag 30 april 2011 om 23:08
quote:Moonlight82 schreef op 30 april 2011 @ 23:07:
[...]
Inderdaad. Ik ben niet zo goed met kletstopics.
Maar eh... zitten jullie alleen te rammen of lezen jullie ook nog alles van elkaar?
Vindt t knap als iemand dit bijhoudt!verschilt per persoon en hoeveel mensen er tegelijk schrijven. In de toptijden was het echt niet bij te houden. Nu valt het, voor mij altnans, nog mee
[...]
Inderdaad. Ik ben niet zo goed met kletstopics.
Maar eh... zitten jullie alleen te rammen of lezen jullie ook nog alles van elkaar?
Vindt t knap als iemand dit bijhoudt!verschilt per persoon en hoeveel mensen er tegelijk schrijven. In de toptijden was het echt niet bij te houden. Nu valt het, voor mij altnans, nog mee
zaterdag 30 april 2011 om 23:08
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:06:
een gewoon blikje cola en een blikje cola light samen in een bak water zetten en de light versie blijft drijven en de gewone zinkt. Schijnbaar ook met lightsap
Dat hebben wij dus een jaar terug ofzo getest toen ik we dat ons afvroegen.
Zulke rare dingen doe ik wel es
een gewoon blikje cola en een blikje cola light samen in een bak water zetten en de light versie blijft drijven en de gewone zinkt. Schijnbaar ook met lightsap
Dat hebben wij dus een jaar terug ofzo getest toen ik we dat ons afvroegen.
Zulke rare dingen doe ik wel es
zaterdag 30 april 2011 om 23:09
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:01:
haha nichtje zat hier op de wc. Roept ze ineens tante IBI ik zit te poepen hoor. Owkee. maar gelukkig kan ze haar kont wel goed afvegen alleen doortrekken enzo gaat wat moeilijker
Dit heeft mijn kat een keer gemaakt toen hij niet blij was dat ik de bak die dag niet had schoongemaakt (deed het elke dag helemaal !!!!, verwend kreng)
Maar ik vond het zo kunstig dat ik niet kwaad kon zijn.
haha nichtje zat hier op de wc. Roept ze ineens tante IBI ik zit te poepen hoor. Owkee. maar gelukkig kan ze haar kont wel goed afvegen alleen doortrekken enzo gaat wat moeilijker
Dit heeft mijn kat een keer gemaakt toen hij niet blij was dat ik de bak die dag niet had schoongemaakt (deed het elke dag helemaal !!!!, verwend kreng)
Maar ik vond het zo kunstig dat ik niet kwaad kon zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven