Het theehuis
vrijdag 11 januari 2008 om 23:14
Zeg, je denkt toch niet dat ik zó stom ben dat ik niet door had dat je het folietje moest verwijderen, he? Maar daarna valt er dus niets in te drukken, laat staan te verlichten.
Kreeg net sms van Vish dat het bij haar heel eventjes gelukt was, maar ze wist niet zeker of dat door dronkenschap kwam....
Kreeg net sms van Vish dat het bij haar heel eventjes gelukt was, maar ze wist niet zeker of dat door dronkenschap kwam....
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 23:37
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:34:
IK heb Vish net even wakker gesmst om het te vertellen. En het klopt. Maar niet bij mij. Echt niet.
Tis toch wat.
Maar jij hebt dan vast een heel leuk plantje erin.
Zelfs dit plantje krijg ik kapot binnen een paar dagen tijd. Hij is al helemaal verlept. Ik heb echt geen groene vingers.
IK heb Vish net even wakker gesmst om het te vertellen. En het klopt. Maar niet bij mij. Echt niet.
Tis toch wat.
Maar jij hebt dan vast een heel leuk plantje erin.
Zelfs dit plantje krijg ik kapot binnen een paar dagen tijd. Hij is al helemaal verlept. Ik heb echt geen groene vingers.
vrijdag 11 januari 2008 om 23:41
Ik moet naar bed, want morgenvroeg 'belangrijk' gesprek op school met duo. Ja die. We moeten de lucht klaren. As if.
En heb ik al gezegd dat ik morgenavond met schoonzusje-to be de trouwjurk ga uitzoeken? Heb niks met lange witte frutseljurken, maar lijkt me wel leuk. Moet toegeven dat de gratis champagne en bonbons die we krijgen me over de streep geholpen hebben.
En heb ik al gezegd dat ik morgenavond met schoonzusje-to be de trouwjurk ga uitzoeken? Heb niks met lange witte frutseljurken, maar lijkt me wel leuk. Moet toegeven dat de gratis champagne en bonbons die we krijgen me over de streep geholpen hebben.
vrijdag 11 januari 2008 om 23:43
Ooooh, dat klinkt als een hele leuke avond, Luun! Je moet er stiekem zelf ook wel eentje passen hoor. En dan foto maken natuurlijk. En champagne en choco is helemaal geen verkeerde overhaaltactiek!
Jammer alleen dat er een minder fijne ochtend aan vooraf gaat. Is gesprek alleen tussen jullie twee, of iemand anders erbij? (zwart op wit, denk eraan, denk eraan, denk eraan!)
Jammer alleen dat er een minder fijne ochtend aan vooraf gaat. Is gesprek alleen tussen jullie twee, of iemand anders erbij? (zwart op wit, denk eraan, denk eraan, denk eraan!)
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 23:47
vrijdag 11 januari 2008 om 23:47
Whoehahahahahahahaaa, Kessssssssssssss!
Dump Don en trouw met mij want wat ben jij liehief!!
(moet ik alleen nog even bedenken hoe het dan moet met Tangerine, want we zijn al verloofd..hmm..ik zeg: poligamie
Hier werkt het lampje, dat ook aan foon hangt trouwens, prima. Als er gebeld wordt - rood lampje. Plantje doet t aardig, nog geen verleppingsverschijnselen.
Vish, wat ben je schattig dronken.
Ik check NS nog even en dan slapen.
Truste!
Dump Don en trouw met mij want wat ben jij liehief!!
Hier werkt het lampje, dat ook aan foon hangt trouwens, prima. Als er gebeld wordt - rood lampje. Plantje doet t aardig, nog geen verleppingsverschijnselen.
Vish, wat ben je schattig dronken.
Ik check NS nog even en dan slapen.
Truste!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 11 januari 2008 om 23:53
*** sluipt terug ***
twas vals alarm! Uitstel van executie, ik weet het, maar toch. Ik lig nu zo heerlijk met laptop in bed ipv met Vito!
Ehm, delen jij, ik en Tang (klinkt niet echt lief als koosnaampje he?) dan ook het bed gedrieën? Misschien wil Don er dan toch alsnog wel bij!
twas vals alarm! Uitstel van executie, ik weet het, maar toch. Ik lig nu zo heerlijk met laptop in bed ipv met Vito!
Ehm, delen jij, ik en Tang (klinkt niet echt lief als koosnaampje he?) dan ook het bed gedrieën? Misschien wil Don er dan toch alsnog wel bij!
Loretta is De Mol. Punt.