Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Kess, er zit een folietje over het baterijtje. Damoetweg.

Tuurlijk hangt die er aan.:)

Arme Nemo.

Verlaat kerstcadeau wel heul leuk.

Prinses Kess.

Ben bang dat Bea dat niet trekt.
Sjemig man, 7 bladzijdes bijlezen... Morgen dus maar hè, ik ben gesloopt.

What`s with the cat??

Zeg, je denkt toch niet dat ik zó stom ben dat ik niet door had dat je het folietje moest verwijderen, he? Maar daarna valt er dus niets in te drukken, laat staan te verlichten.

Kreeg net sms van Vish dat het bij haar heel eventjes gelukt was, maar ze wist niet zeker of dat door dronkenschap kwam....
Loretta is De Mol. Punt.
Vish is zo bezopen als een kat
Loretta is De Mol. Punt.
Je mot ok niks indrukken. Als je gebeld wordt, gaat je lampje knipperen.
Huh? Hoe kan dat dan?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:27:

Huh? Hoe kan dat dan?

Toverkracht, Kess. Toverkracht.

Mot ik je effe belluh ofso?
IK heb Vish net even wakker gesmst om het te vertellen. En het klopt. Maar niet bij mij. Echt niet.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:34:

IK heb Vish net even wakker gesmst om het te vertellen. En het klopt. Maar niet bij mij. Echt niet.

Tis toch wat.

Maar jij hebt dan vast een heel leuk plantje erin.

Zelfs dit plantje krijg ik kapot binnen een paar dagen tijd. Hij is al helemaal verlept. Ik heb echt geen groene vingers.
Ik moet naar bed, want morgenvroeg 'belangrijk' gesprek op school met duo. Ja die. We moeten de lucht klaren. As if.

En heb ik al gezegd dat ik morgenavond met schoonzusje-to be de trouwjurk ga uitzoeken? Heb niks met lange witte frutseljurken, maar lijkt me wel leuk. Moet toegeven dat de gratis champagne en bonbons die we krijgen me over de streep geholpen hebben.
* voelt zich nu echt het allerdomst *

Is het een écht plantje dan?
Loretta is De Mol. Punt.
Ooooh, dat klinkt als een hele leuke avond, Luun! Je moet er stiekem zelf ook wel eentje passen hoor. En dan foto maken natuurlijk. En champagne en choco is helemaal geen verkeerde overhaaltactiek!

Jammer alleen dat er een minder fijne ochtend aan vooraf gaat. Is gesprek alleen tussen jullie twee, of iemand anders erbij? (zwart op wit, denk eraan, denk eraan, denk eraan!)
Loretta is De Mol. Punt.
Update voor Vish: mijn lampie gaat alleen branden als ik Luun sms. Naar jou toe deed hij het niet. En bij berichten ontvangen ook niet. Ik vrees dat mijn (echte? is echt echt?) kamerplantje geestelijk gehandicapt is.
Loretta is De Mol. Punt.
Whoehahahahahahahaaa, Kessssssssssssss!

Dump Don en trouw met mij want wat ben jij liehief!! :-) (moet ik alleen nog even bedenken hoe het dan moet met Tangerine, want we zijn al verloofd..hmm..ik zeg: poligamie

Hier werkt het lampje, dat ook aan foon hangt trouwens, prima. Als er gebeld wordt - rood lampje. Plantje doet t aardig, nog geen verleppingsverschijnselen.

Vish, wat ben je schattig dronken.

Ik check NS nog even en dan slapen.

Truste!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:41:

* voelt zich nu echt het allerdomst *

Is het een écht plantje dan?Ja. Een nepplantje kan er nooit zo verlept bij gaan hangen als die van mij erbij hangt.
Vito wakker.... het was ook te mooi om waar te zijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb een combi van rood-groen lampje.

Volgens mij heb ik het... (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?) met alle opties erop.:)
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:49:

Vito wakker.... het was ook te mooi om waar te zijn!Ik vond het al lang duren en had goede hoop voor je. Helaas.
Ha die Inad.

En jij ook truste.
*** sluipt terug ***

twas vals alarm! Uitstel van executie, ik weet het, maar toch. Ik lig nu zo heerlijk met laptop in bed ipv met Vito!

Ehm, delen jij, ik en Tang (klinkt niet echt lief als koosnaampje he?) dan ook het bed gedrieën? Misschien wil Don er dan toch alsnog wel bij!
Loretta is De Mol. Punt.
Nahjah.
IK heb rood-groen lampje. Maar alleen bij uitgaande post. En niet naar Vish, maar dat is met de gewone post ook al een hele kunst om iets op tijd en goed gefrankeerd daar te krijgen.
Loretta is De Mol. Punt.
HAd je mooi plaatje Luun? En willie nie?
Loretta is De Mol. Punt.
Vish, hoeveel van die dingen heb je thuis nog?

Stuur ons allemaal een nieuwe dan als testcase.
quote:Kess schreef op 11 januari 2008 @ 23:55:

HAd je mooi plaatje Luun? En willie nie?Nee. ik wilde euforisch melden dat ik 4 op een rij had, komt prinses Kess ertussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven