Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ok nog één vraag. Yellow jij schreef dat je zeker kinderen wilt en dat je partner dat ook moet willen.

Wil jij aan het begin als je iemand net kent, al weten of iemand kinderen wil? Vraag je dat meteen?

Ik hoor mensen er zelf wel eens iets uit flappen waarujit blijkt dat ze kinderen willen of niet.

Maar als je het zelf ter sprake moet brengen is misschien best lastig.

Of nouja, helemaal niet lastig eigenlijk want het is een normale vraag.

Ik zit maar wat te bazelen... ik moet naar bed.
Truste moon!

Zeg blijf jij mensen benoemen tot iets yellow want ik zat te denken als we dat hele tuingebeuren laten zitten (niemand heeft interesse daarin) dan kan Mika mijn taak overnemen. Wat ik dan moet doen dat weet ik nog niet.

Lig nu inmiddels in bed. Alles is schoonmaakster klaar gemaakt. Had vanmiddag cake gebakken maar per ongeluk op 200 graden gezet ipv 160 dus die was gortdroog die heb ik maar gelijk wegggegooid zonde maar ja anders gooi ik het morgen toch weg
Toch weer even zitten janken. Ik vind het zo vreselijk erg dat Anne Frank dood is gegaan. Van de rest ook natuurlijk, maar omdat je het dagboek van haar kent, gun je het haar zo erg dat ze het had overleefd, ze was zo intelligent en alles.

Verschrikkelijk allemaal.
Ibi, ik heb jullie geen taken gegeven, de taken zijn voorbestemd. Ik kan het niet tegenhouden, de taken wilden bij jullie zijn, niet vice versa.

Jammer van je cake zeg. Wel beter voor de lijn (ik ben zelf ad lijn gegaan sinds ehm net, dus ik ben nu tijdelijk geobsedeerd met woorden als lijn, dieet en calorie)

Moon, ik zeg idd vrij snel dat ik kinderen wil, en dan kijk ik hoe iemand reageert. Als iemand zou zeggen ik nooit dan zou ik zeggen dahaaag. Echt. Weet ik zeker. Het is iets anders als iemand geen kinderen kan krijgen (onvruchtbaar) daar valt een mouw aan te passen, ik weet niet eens of ik kinderen kan krijgen, maar als iemand een hekel aan kinderen heeft houdt het toch echt op.

Ik vind niet dat je onzin bazelt trouwens, maar als je moe bent moet je lekker slapen, welterusten

Ste, ja het is ook supererg. Maar ik blijf hopen dat de dood van die mensen niet voor niets is geweest, en dat de mensheid is geleerd heeft van de gruwelen in die oorlog. Jammergenoeg wordt mijn hoop nog niet bevestigd in de wereld van tegenwoodig.
Ibi, jij bent ook Hoofd Sport trouwens.
Voor koningin en vaderland is een film, ook wel met de titel Soldaat van Oranje. Wat ze nu uitgezonden hebben was de tv versie die 4 uur duurde. Maar hij was weer leuk, ff kwijlen bij Rutger Hauer
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2011 @ 21:12:

Mika ben je niet een dag te laat....?

.Waarmee ben ik te laat moon
Moon dacht dat je naar de koningin ging kijken ivm koninginnedag.

Ok ik denk idd dat de taak Royalty zich vergist had, royalty hoort bij Mika.

Ik neem tuinieren wel op me, dan is Ibi alleen nog sport.

Maar Ste blijft acrobatiek doen hoor
Yea ik ben hoofd royalty helemaal blij
Iedereen al naar bed zeker, behalve jij yellow
quote:[message=8999205,noline]_yellowlove_ schreef op 02

Maar Ste blijft acrobatiek doen hoor

Enlighten me, waar gaat het eigenlijk over? Waar zijn de taken voor?

Als er dan toch taken verdeeld moeten worden, kan ik dan niet iets met zang doen? Of met schrijven? Dat kan ik nog wel
Ste, yellow heeft ons allemaal een taak gegeven. Maar als je er niet mee eens bent moet je gewoon in staking gaan. Dan draait yellow wel bij

Ste, ik weet ook niet waar dat op sloeg, maar het leek me op een gegeven moment gewoon leuk om iedereen een taak te geven

Als er al iemand hoofd zang is ben ik het hoor

En Ste, we kunnen allemaal al schrijven... Heb je geen andere expertise?

Ja Mika wou de yellowbijstand in, dus ik moest haar wel een andere taak geven
Ik ben erg goed in topografie!

Maarja, is dat nuttig?
En, zing jij ook?
Ja Wat leuk dat jij ook zingt! Je moet maar een keer mailen, dan kan ik het misschien horen?

Ja als iedereen opeens zelf met ideeen aankomt voor taken gaat het helemaal mis. Anarchie zeg ik je.

Ik dacht dat ik de zelfverklaarde leider was hier
Ja, had net al geschreven dat ik je binnenkort ga mailen!

En ik heb een opnamedingetje, dus ik kan het je zelfs laten horen! (als ik durf )
Oh, ik heb nog een werkende link zie ik.

Ik ga hem gewoon posten. Eng!!!! Misschien haal ik hem later weer weg hoor! Ik baal een beetje van mijn kinderlijke stemmetje

http://vocaroo.com/?media=vxgbOd5D7ZibUpUAc
Oh trouwens, niet helemaal tot het einde luisteren liever, want dan verkloot ik het echt
Ik ga nu luisteren!
Supermooi!

Je hebt een mooi timbre in je stem, heel vrouwelijk geluid. Daar moet je iets mee doen. waarom doe je dat niet?
Supermooi!

Je hebt een mooi timbre in je stem, heel vrouwelijk geluid. Daar moet je iets mee doen. waarom doe je dat niet?
Haha, zelf vind ik het veel te dun/kinderlijk. Heb nauwelijks echte kracht in mijn stem.

En tja, wat zou ik er mee moeten doen? Heb wel zanglessen gehad, maarja, verder?
Ste ik vind dat je een mooie stem hebt. En die link laten staan hoor dan kunnen de andere dames het morgen ook horen.

Ik ga naar bed lady's, lekker slapen voor straks, welterustennnn
Trusten Mika!

Ja, laat hem nog wel even staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven