Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik snap ook niet wat de lol is van een natuurgebied aflaten fikken. Weet je wat ik ook niet zo goed snap, ik heb weleens per ongeluk iets laten vallen wat fikte, maar je moet toch echt heel erg veel in de fik steken wil het zeg maar 'aanblijven' ? Dat duurt toch wel even voor je dat gelukt is?

Veerrr, ik herken het hoor . Ik kan mezelf helemaal niet vermaken. Daarom zit ik graag op het forum, heb ik toch mensen om me heen zeg maar. Wat ook leuk is , in de aovnd, is samen tv kijken op de enterainment pijler. Daar is altijd wel iemand iets aan het kijken. Beetje commentaar geven op de kleding van de presentator en kandidaten belachelijk maken

Ik rook trouwens als een ketter, en niemand neemt me dat af!

Ik rook menthol , superhandig want niemand wil bij me bietsen

En prei is ook smerig, maar daar heb ik volgens mij al een keer met IBI een discussie over gehad En toen ging zij zeggen dat prei wel lekker was (dacht ik) en champignons ook. Bah champignons :puke:
Daarom ben je zeker menthol gaan roken yellow zodat er niemand van je rookt En menthol is echt zo goor

En met die branden, ik vind het gewoon heel zielig voor de dieren die dood gaan door de brand.

Ik ga vanavond "Voor koningin en vaderland" kijken op rtl 7. Begint om half 9 tot half 1. Word een lange zit dus maar Rutger Hauer speelt erin mee en dat maakt alles goed.

Yellow ik vind prei niet vies maar vond het niet lekker over de pizza
Nee prei is ook lekker maar alleen niet op je pizza. Eens met je wat de champignons betreft die zijn ranzig.

Heb net idd. pizza besteld. Had geluk degene die ik wilde was in de aanbieding. Heb straks pizza en kaneelstokjes voor nog geen 10 euro dat is wel te doen.

Bosbranden aansteken, je lijkt wel gek om dat te doen. Gewoon ziek
Mika, wat was jouw taak hier ook alweer? Tuinieren? Jammer dat kan ik ook niet anders wilde ik wel ruilen aangezien jouw hart meer licht bij roalty dan ik.
Saved by the bell! Ik ga met een vriend een drankje doen in de stad :-)
Ibi ik heb mijn ontslag genomen hoor
Ibi pizza met kaneelstokjes? Is dat geen rare combinatie?
2X?? Ik druk maar 1 keertje.
Tjeetje, ik had een heel bericht getypt, maar dat is niet geplaatst...

Jullie moeten dus nieuwe mensen ronselen voor het topic, dan kunnen jullie van je taak af.

En mika, je kunt geen ontslag nemen

Ik VERBIED het

En het forum is bij mij zo traag, en ik moet maar blijven refreshen. Ik heb net echt serieus 10 minuten over gedaan om hier te komen. Nu maar hopen dat dit wel verstuurd....

Veerrr, fijn dat je nog wt leuks gaat doen, veel plezier!
Ik ben er al weer. Ben toch wel moe van het fietsen dus nog even geen huishouden voor mij

Yellow ze zullen wel met benzine ofzo aan de gang gaan. Anders krijg je het idd niet voor elkaar.

Die dieren vind ik ook zielig maar ik heb wel het idee dat veel dieren nog weg kunnen komen als het fikt. (is niet altijd en niet voor alle dieren maar dat maak ik mezelf wijs).

Maar zo'n gebied met bomen die al tientallen jaren oud zijn en misschien wel allemaal zeldzame plantjes... je weet niet of en wanneer dat weer herstelt.

En als het één keer een brand was dan was het tot daar aan toe (dat is stiekem nog wel leuk om achteraf te bekijken, hoe dan weer nieuwe natuur groeit tussen die verkoolde dingen)

Maar t is nu iedere keer een ander stuk en je weet niet wanneer het ophoudt. Of dat het straks een keer echt mis is en ze het niet meer uit krijgen.

Zo maar ff de regendans doen.
Hier is ie ook traag. En dan druk ik nog eens en dan staat het er twee keer. (ander topic)

Ga het niet eens verwijderen, dat duurt weer 10 min.
Alles werkt bij mij ook traag yellow, dacht dat het aan mijn pc lag.

Als ik geen ontslag mag nemen dan ga ik in de ziektewet . Heb zo'n last van mijn buik kan niet tuinieren.

Ja moon voor de bomen en planten is het natuurlijk ook erg, ik snap niet wat zulke mensen bezielt.

Ik ga me nu klaarmaken voor Koningin en Vaderland. Ff plassen en drinken pakken enzo. Vermaak je allemaal nog wat, tadaaaa
de kaneelstokjes met vanillesaus waren mijn toetje en het was erg lekker!

Word helemaal gek van viva! Alles zo enorm sloom en heel vaak krijg ik gewoon te zien dat de pagina niet kan worden doorgegeven. Voor de zekerheid kopier ik teksten maar voordat ik op verstuur druk.

Voel me wat beter misschien ga ik zo op de hometrainer.
In de Yellowstaat bestaat er geen ziektewet

Je moet alleen schrijven en tips geven over tuinieren, je hoeft niet echt te tuinieren!

Moon, ik zal zo een regendans doen, terwijl er weer een pagina laadt hier op het forum......................
de kaneelstokjes met vanillesaus waren mijn toetje en het was erg lekker!

Word helemaal gek van viva! Alles zo enorm sloom en heel vaak krijg ik gewoon te zien dat de pagina niet kan worden doorgegeven. Voor de zekerheid kopier ik teksten maar voordat ik op verstuur druk.

Nu kreeg ik zelfs de melding dat de site in onderhoud is.

Voel me wat beter misschien ga ik zo op de hometrainer.
Mika ben je niet een dag te laat....?

Dat kopieren doe ik ook bij lange posts IBI. Anders is t zo frustrerend.

Brand is nog steeds niet uit volgens mij. Was ook op journaal.
Mijn date gaat trouwens niet door. Hij is ziek. Heb m lang gesproken dus ik geloof hem wel.

Vind het ergens wel prettig, want komende week zit erg vol en nu kan ik morgen op mijn gemak terug naar die leuke jurkenwinkel.

We hebben (onder voorbehoud) een dag geprikt in de week erna. Maar dat komt ook niet zo goed uit want ik wil proberen dan een meeloopdag te hebben en dat heeft dan prioriteit.

Nouja we houden iig contact via MSN. Hij heeft het nogal druk komende weken en ik dus ook... Ik ga ook niet allemaal dingen afzeggen zodat we kunnen daten.

Maar de onzekerheid blijft dus nog even.

En weer een sirene....

Ik las het nog eens na: Ik vind het ook wel heel jammer hoor, van de date. Dat daar geen misverstanden over zijn. Maar het heeft ook voordelen (de jurkenwinkel )
Ik heb grote problemen met de viva site. Ben nu al een kwartier bezig geweest. En nu ik erop zit laadt de pagina héél langzaam. Altijd wel wat tegenwoordig.

Moon, wat heftig van die branden. Vreselijk. Ben je toch ziek in de kop als je bewust fikkie stookt. Ik rook ook trouwens. Ben altijd als de dood met dat droge weer. Maak altijd mijn peuk nat als ik in de vrije natuur rook tot dat ik er zeker van ben dat hij goed uit is.

Lekker gegeten Iebs. Pizza met kaneelstokkies. Lijkt me heerlijk!

Koningin en vaderland. Is dat een docu mika? Ik heb pas iets interessants gelezen. Je kunt de links in het artikel aanklikken. Roddels, of geen roddels Mijn mond zakte steeds verder open.
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2011 @ 21:51:

Mijn date gaat trouwens niet door. Hij is ziek. Heb m lang gesproken dus ik geloof hem wel.

Vind het ergens wel prettig, want komende week zit erg vol en nu kan ik morgen op mijn gemak terug naar die leuke jurkenwinkel.

We hebben (onder voorbehoud) een dag geprikt in de week erna. Maar dat komt ook niet zo goed uit want ik wil proberen dan een meeloopdag te hebben en dat heeft dan prioriteit.

Nouja we houden iig contact via MSN. Hij heeft het nogal druk komende weken en ik dus ook... Ik ga ook niet allemaal dingen afzeggen zodat we kunnen daten.

Maar de onzekerheid blijft dus nog even.

En weer een sirene....

Ik las het nog eens na: Ik vind het ook wel heel jammer hoor, van de date. Dat daar geen misverstanden over zijn. Maar het heeft ook voordelen (de jurkenwinkel )Jammer joh. Maar wat in het vat zit verzuurt niet hè
Zojuist is er weer een brandweerkorps langs gereden...

Ik wil niet weten hoeveel auto's er al ingezet zijn maar t is niet best denk ik. Het doet me wel wat, iedere keer weer die sirenes. Vind het echt niet leuk.

Volgens mij heeft iedereen problemen met het forum Chat.

Ow haha had Mika het over een documentaire. Ik had geen idee

Idd wat in een goed vat zit verzuurt niet. Ik heb zelf vorige keer afgezegd omdat ik me ziek voelde. Toen reageerde hij heel lief. Dan moet ik dat nu ook doen he
Je doet het goed hoor Moon!

Het is altijd lastig om weer aan het daten te slaan.

Ik durf het ook echt niet, heb nu beetje gemaild met jongen van soort date site, maar hij heeft nu al 1 dag niet gereageerd en ik voel me al lelijk en stom. Sneu he.

iig, ik begrijp wat je doormaakt hoor!

Chat, irritant he de site. Ze zijn tegen ons!!!!
Ja ik heb verschrikkelijke angsten af en toe. Dan bedenk ik een of ander scenario en word bij voorbaat al ongelukkig.

Maar wat ik tot nu toe van m 'gezien' heb is gewoon okee. Hooguit dat ie niet heel veel contact zoekt. Je hebt mannen die meteen veel mailen of SMS-en en dat heeft hij niet. Maar dat kan hij van mij ook zeggen. Zo is het contact nu gewoon (nog) niet.

Ik realiseer me ook dat ik wel een man moet hebben die mij neemt zoals ik ben, met mijn schommelingen.

Eigenlijk had ik toen ik jong was al het idee dat ik een 'special treatment' nodig had maar toen kon ik het nog niet benoemen.

Het stuk in de vriendin was echt heel goed. Ook over relaties. Ben zo blij dat ik dat tegenkwam (ik lees vriendin misschien 3 x per jaar). Dacht er zelfs aan om ze te schrijven dat ik zo blij ben met dat stuk.
Fijn dat je nu iets gevonden hebt wat een soort 'voorbeeldstuk' kan zijn voor je vrienden om te laten lezen Moon.

En idd, je moet een man hebben die je leuk vindt zoals je bent!
Precies!

En hij moet kunnen begrijpen dat ik niet altijd mee zal kunnen naar feestjes of familiedingen.

En dat het nog een heel gedoe kan worden met kinderen.

(Weet helemaal niet of hij kinderen wil hoor, nog niet over gehad, beetje vroeg)

Inderdaad dat stuk uit Vriendin zou ik ook aan een date/vriend kunnen laten lezen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een folder voor dat soort dingen maar die ik had vond ik dus niet toepasselijk.
Niet te ver vooruit kijken hoor Moon, je weet ook niet hoe je je zult voelen over 2 jaar. misschien is alles dan heel anders? Het zou zomaar eens kunnen.

Ik wil wel kids, dat is mijn ding waar ik echt niet vanaf kan stappen bij een relatie (denk ik nu) ik zou het dan gewoon niet zover laten komen denk ik dat ik moet kiezen tussen relatie en kinderwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven