Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik denk juist dat je een stem hebt waar je wel veel mee kunt.

Niet dat ik per se de expert ben, maar ik heb wel conservatorium gedaan. Niet afgemaakt omdat ik daar totaal de grond in geboord werd in het derde jaar dat ik niet hip and happening was en lelijk en dik, ik trok het echt niet meer. Het is heel erg uiterlijk vertoon in de muziekwereld, en je moet een bepaald iets zijn. Jij hebt die stem die ze bij mijn conservatorium zouden willen.

Ik ben meer ;hysterische negerin als ik zing

Maar goed, je moet wel echt heel erg stevig in je schoenen staan, en niet lullig bedoeld, maar dat sta je nu nog niet vrees ik. Maar om over na te denken voor later misschien?

Welteursten MIka!
Oooooh, maar als jij conservatorium gedaan hebt dan ben je sowieso duizend keer beter dan ik!

Heb er weleens over nagedacht, maar ik denk, naast inderdaad dat ik totaal niet sterk in m'n schoenen sta, dat ik ook echt niet goed genoeg ben. En dat is echt geen valse bescheidenheid ofzo. Ik moet m'n dag echt hebben, soms kan ik er niks van.

Maar, even rare vraag, maar ben je ook echt een negerin, of zing je alleen als een hysterische negerin?
Ik ben een halve (daarom is mijn taak ook hoofd negerheid)

Ik denk dat je wel goed genoeg bent, ik hoor wel het potentieel, dat meen ik echt. Maar ik denk ook dat je nu nog eerst aan jezelf moet werken, sterker in je schoenen staan. Niet om tof te doen, maar ik stond vrij sterk in mijn schoenen en na 3 jaar was er weinig van mijn zelfvertrouwen over.
Wat naar is dat.

En je was al in je derde jaar!

Bah, dat dat zo gaat op dat soort opleidingen. Ik zou stiekem dolgraag toneelschool/conservatorium doen, maar die mentaliteit is echt wat me gaat nekken.
Lief Steetje, ik ga slapen. We hebben het hier nog over.

welterusten
Trusten!

Heb je gemaild trouwens!
Hehe nu heb je een mail terug, en kan ik met gerust hart gaan slapen!
Ik ben weer wakker.

Het is helemaal 'nieuw' voor mij dat ik niet tot de laatste letter alles lees snachts

Even bijlezen.
quote:mika65 schreef op 02 mei 2011 @ 00:36:

Voor koningin en vaderland is een film, ook wel met de titel Soldaat van Oranje. Wat ze nu uitgezonden hebben was de tv versie die 4 uur duurde. Maar hij was weer leuk, ff kwijlen bij Rutger Hauer

Ah! Erik Hazelhof Roelzema. Ik vond die man te gek. Heeft na Soldaat van Oranje nog een boek geschreven.

Stapje bij stapje krijg ik door waar je het over had gisteren
quote:_yellowlove_ schreef op 02 mei 2011 @ 01:23:

Supermooi!

Je hebt een mooi timbre in je stem, heel vrouwelijk geluid. Daar moet je iets mee doen. waarom doe je dat niet?
quote:mika65 schreef op 02 mei 2011 @ 00:39:

[...]

Waarmee ben ik te laat moon

Nou ik snapte je opmerking niet want voor mij klonk het alsof je koninginnedag ging vieren. Maar het ging over de film

(was flauwe grap dus)
Ben blij dat je zo positief bent Ste.
Ik val hier af en toe binnen (anders heb ik strak nog een dagtaak om alle topics bij te houden)
Hey Bankje

Ik vind het ook mooi.

Grappig, steeds als er iets positiefs gezegd wordt zeg je: nee, dat kan niet, dit en dat is mis, het kan niet.

Maar als Yellow zegt (okee ik heb gewoon minder goede muziek-oren) dat je stem goed zou zijn voor conservatorium dan kun je echt wel wat

Kun je zingen als hobby niet weer oppakken? Dan heb je alvast één leuk ding in je leven en misschien word je er zo blij van dat je meer dingen wilt gaan aanpakken.
Yellow, leuk om te horen dat je conservatorium gedaan hebt, maar wat jammer dat je er zo weg moest gaan. (nou ja moest)

Mij lijkt het wel interessant om iets van de 'wiskunde achter de muziek' te weten (ja ik ben van de wiskunde )

Als ze dan zeggen dat ze t even in een ander accoord zetten blablabla vind ik dat zo interessant (weet niet of ik dit goed zeg).

En waarom klinken soms 3 toetsen mooi met elkaar en een andere keer knettervals? Dat vind ik leuk om te weten.

Maar weet niet of er buiten het conservatorium om cursussen zijn daarvoor.
Ik werd ner wakker gebeld door maatschappelijk werk (ik had een afspraak vandaag oeps ik dacht volgende week) dat die vrouw ziek was of het woensdag kon. Naturlich

Maar ik heb veel te weinig geslapen..

Hoi bankje

Moon, je kunt wel cursussen muziektheorie doen, vooral nu vlak voor de toelatingen vh conservatorium! Het is ook heel tof (vond ik, maar meeste muzikanten vinden het vrij kut) de theorie erachter.

Ik ben moe , veel te weinig geslapen doordat ik nu wakker gebeld ben.
Zat even op de site van mijn 'oude' vriendengroep om iets af te spreken voor t weekend.

Lees dat een verjaardag laatst heel leuk geweest is en dat ze er bijna allemaal waren (ik dus niet)

Ik had ook een leuke avond (hier, met vriendinnen) maar vond het zo erg dat ik niet bij de verjaardag kon zijn.

Het blijft lastig. Om die reden zou ik 'later' wel weer wat meer centraal willen wonen in NL. Dan kan ik ze wel vaker zien. Woon al sinds 2004 niet meer in dezelfde plaats als zij maar dat we anno 2011 nog steeds contact hebben zegt wel iets, vind ik.
Yellow, wel een geluk bij een ongeluk dat je niet je afspraak hebt gemist.

Maar balen dat je al wakker bent.

Ik hoop echt dat ik nu dit ritme kan aanhouden. Vroeger (paar weken terug) vond ik half 10 vroeg om wakker te worden (is het ook als je om 4 uur gaat slapen). Nu heb ik al wat schoongemaakt, journaal gekeken, koffie gedronken. Moet zo vuilnis buiten zetten maar daar heb ik nog geen zin in.

Nou die muziektheorie is misschien wel leuk, als hobby

Heb wel wat beta-inzicht als ik het zo kan noemen, ik kan me voorstellen dat niet alle muzikanten dat hebben en dat het dan moeilijk is.

Of ik ga muzikale wiskunde studeren Is er nog ergens een meeloopdag?
Muziekwetenschappen aan de UvA. Bestaat echt.
Oja dat wist ik eigenlijk wel. Maar wist niet dat dat dan de 'wiskundige' kant was.

Maar ik ben echt niet muziekfreak genoeg om dat te gaan doen. Helaas.

(ik ben voor een heleboel dingen niet freak genoeg vrees ik. Vind alles een beetje leuk maar bijna nooit iets 'geweldig')
Ik wil StarTrekology studeren. Dan zou ik echt cum laude afstuderen
En negerheid he. Schijnt ook heel interessant te zijn.

Ik heb nu ff een dip. Verdorie het begon zo lekker vanochtend.

Heb al wel de was opgevouwen en afwas gedaan. En een hoekje gestofzuigd (mijn bloemen waren uitgevallen)

En vuilnis buiten gezet niet te vergeten. (Het is lekker buiten!)
quote:Ste_ schreef op 02 mei 2011 @ 01:21:

Oh trouwens, niet helemaal tot het einde luisteren liever, want dan verkloot ik het echt

Had direct op link gedrukt toen ik hem zag dus dit niet gelezen maar ik zei (ik praat tegenwoordig hardop als ik alleen ben) het begint heel mooi maar tegen het einde word het minder. Eens dus.

Maar ik heb zelfs even mijn ogen dicht gedaan tijdens het luisteren en dat doe ik niet bij de eerste de beste.
Raar is dat. Ik had mail van de GM (we zijn met een groep iets aan het organiseren) en mailde terug met een idee dat ik had. Ja dat idee had hij ook al bedacht, schreef ie.

Tijdje terug had ik een tekst geschreven voor een blaadje en zag ik ergens anders bijna hetzelfde stukje, maar dan van GM. Dacht dat hij mijn stukje had gebruikt en aangepast. Maar dat kon niet want ik had mijn stuk net voor de deadline ingeleverd (bij iemand anders). Blijf het gek vinden, zulke dingen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 mei 2011 @ 10:36:

[...]

Had direct op link gedrukt toen ik hem zag dus dit niet gelezen maar ik zei (ik praat tegenwoordig hardop als ik alleen ben) het begint heel mooi maar tegen het einde word het minder. Eens dus.

Maar ik heb zelfs even mijn ogen dicht gedaan tijdens het luisteren en dat doe ik niet bij de eerste de beste.

Leuk om te horen Iebs!

En, krijg net een mailtje dat die vrouw van het uitzendbureau vanmiddag gaat bellen naar de referent.

Ben dus weer helemaal misselijk, en probeer mezelf telkens gerust te stellen, 'het laatste half jaar heb je alleen goede beoordelingen gehad, dat incident was een keertje, met een beetje geluk praten ze er niet eens over, en anders wordt het wel gecompenseerd door je andere beoordelingen', enz. Maar vooralsnog helpt het nog niet echt.

Ga vanmiddag echt maar even opruimen ter afleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven