Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Oh hmm, ben je niet zo van de enge televisie? Dan is het soms misschien best een beetje te heftig ja. Maar zit psychologisch gezien ook echt een sterk verhaal achter, dat wel!
Ik vind thriller leuk, maar horror kan ik niet tegen. Ik denk dat ik CM nog net wel aan kan, maar niet zo vlak voor het slapen gaan :-)

Stom inderdaad. Niet reageren. Dan gaat hij ook snappen dat je inderdaad hem vergeet, net zoals hij jou vergat toen hij op het vliegtuig stapte naar de VS.
Nou inderdaad, CM voor het slapen gaan is vaak niet zo goed voor de nachtrust. En ik kan al zo luguber dromen (vannacht stond ik op een station en zag hoe een man werd aangereden door een trein, hij verloor een been en lag bloedend op de rails. Een man probeerde te helpen door iets om dat been te binden om het bloeden te stoppen. Onbegonnen werk. De gewonde man hinkte later toch weer verder en vroeg om een frietje speciaal. Tsja. )

En ja, de VS. En mijn verjaardag. Ook vergeten.

Hoe vaak kan jouw vriend eigenlijk gebruik maken van telefoon en internet?
Hahaha, het frietje speciaal!

Je verjaardag ook nog vergeten? Ik ben blij dat hij nu genegeerd wordt, net goed.
Ja, dat frietje! Wat een grap he. In mijn dromen zijn afgerukte benen niets, als er nog maar vet gehapt kan worden!

Hmm, dus simpel gezegd houdt ie momenteel echt bewust de boot af? Wat moeilijk en ook irritant zeg. Heb je enig idee hoe lang je zal moeten wachten? Niet bellen snap ik nog wel, vanwege de hoge kosten, maar mailen... hmm. Gelukkig hebben we het viva forum nog, hier reageert altijd wel iemand
Ik heb nu wel zin in een frietje speciaal zeg... Hmmmmmmm!!!
Ik heb écht zin in een bezoek aan de snackbar nu. Dat is echt mijn lievelingseten en ik heb er NU zin in
Alsjeblieft Loo, we kletsen hier niet alleen, maar frietjes speciaal hebben we ook in overvloed.

Geen dank, geen dank, graag gedaan.

Ja, het duurt al een tijd en daarom snap ik ook hoe ontzettend ingewikkeld het voor je moet zijn. Je analyseert je een ongeluk, maar wat nodig is gebeurt niet: van hem horen hoe de vork nu in de steel zit. Als hij niet goed in zijn vel zit, dan hoop ik dat hij daarover open kan zijn naar je. Want ja, daarin zou je juist een grote steun kunnen betekenen. Kan me ook voorstellen dat het een jongen is (even een wilde gok hoor) die zich liever niet wil laten kennen als het om lastige dingen gaat in het leven. Trotse mannen.

Ik hoop echt echt echt voor je dat jullie elkaar weer vinden, dat het samenzijn jullie goed gaat goed en jullie dichter bij elkaar zal brengen.
Hahaha, nou dankjewel zeg, ik zit hier te watertanden!!
Ik denk dat dat een reële insteek is, zoals je het nu bekijkt. Het is 50/50 Loo, hij zal ook moeten geven, net als jij. Welke kant het ook opgaat, jij vecht wel.

Op een schaal van 1 tot 10 jeuken mijn vingers ongeveer met een 3,5. Ik kan me dus nog prima inhouden. Ben muziekjes aan het luisteren en vermaak me wel.
Ja, dat is wel waar. En als ik niet meer reëel ben, dan hoor ik het graag.

Een 3,5, dat is nog wel te doen. Ik ben trots op je.

Ik ga zo slapen, moet morgenvroeg naar school.

Welterusten! :-)
We blijven met je meedenken, heus.

Welterusten en succes op school morgen!
Heb er even snel overheen gelezen,gezellige avond hebben jullie gehad! Dankjewel lieve meiden voor jullie woorden,en jullie hebben helemaal gelijk, als het niet gaat bevallen ,zoeken we gewoon verder! Jullie zijn schatten X

Fijne dag allemaal, ik ga nu lekker op mijn fietsje naar t werk!

Wel een beetje koud,fleecejack aan.....
Come fly with me on a jetplane
!
Pino, werkze!

VG, geniet van je laatste dag daar! Wordt een kort nachtje vanavond, maar het is het waard toch.

Heidel, leuke dag gehad gisteren dus? En ja, die serie is CM, ik herinner me die aflevering.

Hier alles ok.
Jammie frietjes!!! Zodra ik weer in Nl ben is dat een van de dingen die ik als eerste ga doen, jammie jammie jammie!

Hier was 't gister ook Dag van de Arbeid met een mega demonstratie tegen de bezuinigingen. Verder heb ik er niet zo veel van mee gekregen want we zijn nog eens naar een eilandje geweest. Best leuk maar KOUD. Het lekkere voorjaarsweer is hier helaas weer weg :(

Tja, LDR problematiek, daar kan ik over mee praten. Ik afgelopen jaar ook een paar keer op het punt gestaan om het bijltje er bij neer te gooien omdat de communicatie echt niet goed ging. Ik zat in NL en hij in AU, hij had zijn leven daar en als we dan skypten dan zaten we een beetje in de webcam te turen. Wel hebben we elkaar 2x kunnen zien en toen zal wel alles goed. Dus dat misschien helpt het wel als jullie elkaar weer kunnen zien en het 'gevoel' weer kunnen voelen?

CM= Criminal Minds? Of snap ik dat verkeerd?
Hey MZ! Friet blijft lekker he, zo Hollands, maar oh zo mjammie

Een LDR is hartstikke moeilijk inderdaad, elkaar niet kunnen zien wanneer je wilt, elkaar in de ogen kunnen kijken als er een meningsverschil is.. Zulke essentiele dingen voor een relatie. Niet gek dat niet veel mensen er niet in slagen dit vol te houden. Hulde aan VG in elk geval! En Looola natuurlijk ook (nog - sorry).

CM is Criminal Minds inderdaad. Kijk je ook? Ben je fan? Verslaafd ook misschien? Join the club!

Boodschapjes zijn hier in huis. Ik vind het heeeerlijk om vakantie te hebben met dit zonnetje!
Pino, veel plezier met de laatste weken op je oude werkadres :-)

Viva, wat leuk zeg morgen alweer naar Southampton, wel druk allemaal! Ik hou daar wel van, zo'n hectisch schema. Heel veel plezier vandaag nog bij je familie!

En haha, het online zijn maar geen berichtje sturen, ik snap dat ook niet. Ik vind het gewoon zonder twijfel belachelijk hoe mijn vriend is op het moment, maar ik ga ervan uit dat we dat uit kunnen praten, als we straks kunnen praten. En ik begin steeds meer te hopen dat hij wil stoppen op zee, want het is toch geen leven... Leuk voor even, maar dat is het ook wel. Ik denk alleen dat hij zich ook verantwoordelijk voelt voor zijn familie, en daarom niet zo snel ontslag zal nemen. Misschien heeft hij gewoon even tijd nodig om na te denken wat hij wil.

Hoi Heidel, jouw weekend klinkt ook gezellig! Altijd leuk zo'n feestje! Veel drinken hoort erbij toch...

Philein, jij een beetje een leuke dag op het werk vandaag? Ik ben productief geweest op school, maar ik kwam moeilijk mijn bed uit. Ontzettend onrustig geslapen, veel wakker en veel gedroomd. Maar goed dat ik niet ook nog CM had gekeken, dan had ik misschien geen oog dichtgedaan :-)

MZ, leuk dat je er nog tussenuit bent geweest in het weekend! Jammer dat het weer slecht is daar, hier is het nog altijd zonnig. Wanneer ga je weer naar NL trouwens, ga je in de zomer nog op vakantie? En het geeft me goede hoop dat ook jullie problemen hebben gehad met het LDR, ik weet zeker dat het gevoel nog goed zit dus ook voor mij is er nog hoop haha.

Ik baal trouwens een beetje, ik had gisteren mijn auto gewassen en ik heb geprobeerd om voorzichtig te doen, maar met slechte materialen vogelpoep eraf schrobben heeft toch krassen achtergelaten. Jammer dat de auto bekrast is, maar hij ziet er in ieder geval niet meer zo bescheten uit.

En ik heb nog steeds zin in friet speciaal. Of friet saté. Met een bamiblok en bitterballen. Hmmmmmmmmmmmmmmm
Haha Loo, nog steeds friet-trek? Wat moet je nou? Ze hebben daar zeker niets in die trant?

Oeii en balen van de auto ja.. Je bent niet de eerste die dat overkomt..schrale troost..

Oh enne..ik heb toch vakantie! Helemaal even geen werk de komende weken
Oh ja natuuuuurlijk je hebt vakantie :-) Wat fijn!!

Hier hebben ze niet de juiste frieten nee, ik moet dus maar wachten tot ik weer in Nederland ben. Balen zeg.
Ik leef met je mee Looola.

Gaat/was school goed vandaag?

Warm hier, pff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven