Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Hij gaat niet vreemd ofzo, we hebben gewoon contact. Altijd al gehad trouwens, alleen gaat dat nu wat verder misschien.
Ik heb de details maar even weggehaald, zo herkenbaar als de pest!
Hahaha ik moet lachen om Viva's reactie :-) Phil, ik vind het helemaal leuk dat je interesse hebt in iemand anders, en er gaat toch niks gebeuren omdat hij ver weg zit (wanneer komt hij terug?), MAAR... Vreemdgaan is niet zo zwart wit, als het contact te ver gaat dan weet je ook al genoeg. En hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Neemt niet weg dat het goede afleiding is voor je. Ik las trouwens eerst het stukje "Hij heeft een vriendin!!!!!" en schrok al, ik dacht even dat het over je ex ging! Fjiew, gelukkig niet :-)

En de rest, hoe was jullie weekend? Viva lekker thuis bij de familie, dat is fijn!!
Trouwens, Adele heeft inderdaad gelijk.

Poeh, liefdesverdriet is klote zeg, ik hoop dat ik het niet nog eens mee hoef te maken.

Ik kwam gisteren ook een liedje tegen dat heel herkenbaar klonk, maar mijn relatie is niet voorbij dus die bewaar ik nog even haha :-)
VG wat erg van je harddrive! O ik zou dan ook echt in tranen zijn.......Ik heb dan ook een backup......

Het is een tijd geleden bij mijn zus en zwager gebeurd, en een of andere wizzkid heeft een groot deel terug kunnen halen,maar lang niet alles.. Maar vraag s rond,je weet nooit!

Succes...Heb je nog wel K'dag gevierd?

Welkom Mevr.Zonneschijn!

Phil,is dat niet lastig....contact met een interessante jongen die een relatie heeeft...? En goed dat je gisteren niet hebt gereageerd op ex....

Loola ,een hug voor jou,wat is toch het rot voor je...Hou vol,nog maar 4 weekjes...

Ik heb echt een rare week achter de rug zeg...wat kan het ineens raar lopen...! Ik stuur dinsdag een brief en CV naar dat bedrijf, en donderdag heb ik de baan! Vind het wel moeilijk hoor,weer een verandering, zal ook best zwaar worden,5 ploegen, maar wel een uitdagende functie, en ik heb dringend de behoeft om mijn spaarrekening wat te spekken....Dat gaat in mijn huidige baantje nooooooit lukken.

En wie weet waar ik nog 'tegenaan'loop, ik houd ogen en oren WIJD open voor mogelijkheden in het het buitenland,altijd!

En soms denk ik ook echt, komop Pino, schop onder mijn kont en vooruit met de geit, ik kan wel van alles willen, maar je moet wel reeel blijven....Toch?

Ik ga genieten van mijn vrije zondag, heb K'dag gewerkt! Was wel gezellig hoor,Oranjebittertje erbij. Heb net getraind,de hele weg terug tegen de wind in, en het waait heul hard! oef....

Fijne zondag allemaal X
Come fly with me on a jetplane
Looola, ik snap het helemaal. Het is gewoon ook lastig praten zo op afstand met je vriend, heel moeilijk uit deze cirkel aan emoties te komen als je elkaar niet eens in de ogen kunt kijken. Dat kan al zoveel schelen, dan zijn woorden haast niet eens meer nodig. En nu ga je met elk woord aan de haal, elke stilte, elke twijfel. Grr..

Je kunt nu helaas weinig anders dan wachten, maar frustrerend is dat zeker! Blijf vooral je gal spuwen hier he, wil weleens helpen!

En haha, ja Jezus, nu wordt het weer zo'n opgeblazen verhaal dames. Meneer heeft een vriendin, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik kan er ook niet teveel over kwijt hier, maar ik snap jullie oordeel ook. Uh nou ja, ach. Ik hou er maar even over op. Zodra het uit is tussen hen, meld ik me wel weer even wat betreft dit onderwerp

Als ex een vriendin zou hebben, dan zou ik dat trouwens echt niet tof vinden.
Hahah Looola, heerlijk, je cysnisme mbt liefdesverdriet-liedjes

Pino, ik vind het super voor je dat je die baan hebt! Ook begrijpelijk dat het even snel gaat voor je, maar je kunt ook trots zijn op jezelf dat je het nu alweer zo ver geschopt hebt! Je hebt veel doorzettingsvermogen, ook al voelt dat soms misschien anders voor je.

Ga lekker genieten van je vrije dag, je bent alweer sportief geweest, dus nu even niks meer doen he?

En of het lastig is dat ik contact heb met diegene? Nee eigenlijk niet, ik mag hem heel graag, kan leuk met hem praten en zulke mensen kan ik wel gebruiken momenteel.
Pino, het is natuurlijk even wennen, in een week kan veel veranderen. Toen ik op zoek was naar een baan in 2009 werden mijn ouders echt gek van me. Mijn moeder zei dat iedere keer als ze de deur open hoorde gaan ze een halve hartverzakking kreeg. En zo ging het maar verder, totdat ik m'n pols brak en niks kon behalve afwachten. Had ik wel opeens rust in m'n kont! :-) En die baan kwam er toen ook opeens.

Dus ik snap je rusteloosheid en dat het moeilijk is om te weten of je een goede beslissing neemt of niet. Maar voor nu klinkt dit als een goede baan, en als je wat leuks tegenkomt in het buitenland, dan kun je gewoon gaan! Succes met je nieuwe baan in ieder geval :-)

En met je nieuwe vlam, we horen het wel als het uit is inderdaad haha :-) Tsja ik weet niet hoor, ik vind het gewoon fout van hem als jullie echt heel diepgaand contact hebben. Ik ben sowieso best ouderwets en ik vind iets al snel vreemdgaan, want je diepste gevoelens niet met je partner delen en wel met een andere vrouw vind ik ook al 'vreemdgaan'. Ik weet niet of dat is wat hij doet, maar daar moet je misschien mee uitkijken.

En gelukkig heeft je ex geen vriendin, ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van zou worden!
Ja, is ook maf dat je vriend niet praat, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Kan een relatie wel erg moeilijk maken, omdat jullie elkaar daarin niet echt lijken te 'bereiken'. Jammer is dat he, die ervaring had ik trouwens ook wel met mijn ex hoor.

Ik vind nieuwe vlam een beetje eh...overdreven gezegd. Goed goed, we vinden elkaar leuk, maar verder, no clue. Dus vooralsnog rekenen we nergens op. En nee, hij deelt niets dieps met mij wat hij niet met haar deelt. Nou ja, misschien dat ie geinteresseerd is in me, daar zal zij niet zo blij mee zijn. Hij is geen player ofzo, hij is echt heel leuk! Oh, genoeg nu.
Nou, klinkt goed dan, die 'nieuwe vlam' van je hahaha! Beetje kletsen kan geen kwaad dan! Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Haha, ja daaag!

Ik ga zo lekker ergens lunchen bij het water met een vriendin, die komt hierheen.

En jij?

(Ik heb net nog een keertje hard gelachen om Ryan!)
Oh, gezellig! Ik moet wat dingen doen voor school en ik ga misschien straks nog naar het park.

Haha, Ryan blijft hilarisch!
Zo, ik ben uit verveling meegeweest met mijn huisgenoten die mee gingen doen aan de 5km rennen dat georganiseerd werd in de stad. Dat kwam bij ons tweeën neer op 1km rennen, 4km snelwandelen en even stoppen in de winkel om een ijsje te halen voor mij. Ik voel me erg sportief vandaag!

Toen ik thuiskwam ook nog mijn auto gewassen, nu moet ik alleen nog mijn echte werk voor vandaag doen: school...
Looola, ik ben trots op je!

Ik ga nu uit eten! Heb een heeeeeerlijke dag!

Niet te hard studeren vanavond he. X
Dankjewel haha!

Smakelijk eten, veel plezier! Blij dat je een leuke dag hebt.

Ik ga weer verder aan de studie, maar ik mag niet klagen :-)
Snap dat je er zo over denkt VG, maar het is duidelijk dat hun relatie niet serieus is en iets als for the time being, dat ziet zij ook zo. En dat maakt wel verschil. Ze zijn beide expats en je weet hoe dat kan gaan. Raaaare wereld.
Viva, ik ben blij om te lezen dat je een heel fijn weekend hebt bij je familie! Ik hoop dat je harddrive ook weer in orde komt.

En inderdaad Pino, er kan je niks gebeuren, je hebt in ieder geval een baan, een baan die je leuk lijkt, en als het toch niets is of je vindt iets beters dan ben je vrij om te gaan.
Oeh spannend, ik ga in B ook in de expat wereld terechtkomen, die verhalen van jou maken me benieuwd! haha :-)
Looola, je weet toch wel hoe dat vaak gaat?

Weet je, ik heb het van dichtbij meegemaakt en heb al vaker verteld hoe ik erover denk. Het is een chaos, een puinhoop en iedereen doet vooral waar ie lekker zin in heeft. Dat ik er een serieuze relatie kreeg was haast wonderbaarlijk, maar ook ik ben weggekaapt bij een ander door mijn ex. Niet omdat ik niet netjes ben, maar wel omdat ik ontzettend verliefd werd op hem en ik erachter kwam dat de relatie die ik toen had misschien niet zoveel te betekenen had. Ik was er zelf wel ondersteboven van om zoiets te voelen en een ander te moeten kwetsen, maar ik heb wel voor mijn eigen geluk gekozen. En eigenlijk wil ik hem (mijn 'nieuwe' contact) hier dus niet direct om veroordelen. Soms gebeuren dingen niet voor niets. En momenteel gaat er nog niets te ver vind ik.
Nah, ik kan me er wel iets bij voorstellen... Ik ben mijn laatste beetje naïviteit ondertussen wel verloren, geloof ik

Dat je verliefd wordt op iemand anders kan gebeuren, als het structureel gebeurt dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar als jullie gewoon leuk contact hebben, dan ben ik alleen maar blij voor je. En ik ben benieuwd wat er verder nog van kan komen!
dubbel
Oh maar ik vind vreemdgaan om het vreemdgaan ook echt heel laag hoor, ik ben echt de eerste die daar een stokje voor zal steken! Maar in dit geval is er echt geen sprake van. We zijn vrienden, die wel weten dat er wat meer interesse is, maar die ook zien dat nu niet het moment is.

Ik ben ook benieuwd wat er verder nog kan komen.
Looola, hoe is het met CM trouwens, ben je al verslaafd?

Tot mijn grote verbazing smst ex mij nu alweer. Heel erg raar, alsof ze het ruiken he. Mijn voornemen tot afstand nemen en dan nu ineens dit.
Gelukkig. Ik ben ook benieuwd dan! :-)

En nee, ik ben nog niet verslaafd aan CM... Ik vond de eerste aflevering echt een beetje eng, dus ik moet binnenkort de tweede nog gaan kijken.

Wat stom dat je ex nu alweer smst, het is écht alsof ze die dingen ruiken! Sms niet terug hoor!! NIET DOEN!! Negeren!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven