Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Op dit moment ben ik werkloos en ik zou eigenlijk actief moeten zoeken naar werk, maar daar kan ik me even totaal niet voor motiveren Ik ben naar het buitenland gegaan omdat mijn vriend hier een baan heeft gevonden. We hebben elkaar in een ander buitenland leren kennen, en hij moest daar nog een jaartje blijven terwijl ik terug naar NL ging om mij studie af te maken. Het LDR gebeuren ging nogal met ups en downs en was niet echt een optie voor de langere termijn, dus ben ik maar hem hem meegegaan...

Loola; begrijp ik 't goed dat je vriend ergens ander zit dan jij? Lastig! Kunnen jullie anders skypen? Dat praat misschien makkelijker dan alleen door de telefoon?
??
Werk zoeken is niet leuk, ik hoop dat je snel een leuke baan tegenkomt! Wat voor iets zoek je? En ja, ik ben ook wel benieuwd waar je zit. LDR is volgens mij standaard met ups en downs, ik hoop dat er bij ons ook snel een einde aan komt. Is jouw vriend wel Nederlands?

---
Jaaaah! Ik ben blij dat NL eindelijk weer eens een leuk liedje instuurt. Niet dat ik verder echt fan ben van de 3J, maar hoe vaker ik het nummer hoor, hoe beter ik het vind

Loola; klinkt moeilijk, moeten jullie nog lang LDR? Als het einde in zicht is dan wordt het misschien wel wat makkelijker? Succes met bellen

Ik zoek eigenlijk een baan waarbij ik in het engels kan werken, want ik woon in Zweden en ik spreek nog niet bepaald goed zweeds. En het liefste ook nog in de richting van mijn studie, dus lastig lastig lastig... Mijn vriend is trouwens Belgisch (Tja, dan ga je naar Australië en dan kom je terug met een belg).

Heidel; beetje leuk daar in DL? Om terug te komen op het ES, hoe kan DL Lena WEER sturen??? Of willen ze gewoon zeker weten dat het niet nog een keer moeten organiseren
:puke:
In Brantevik woont een vriendin van me...bij Simrishamn, misschien kan ze je helpen?
Bedankt voor de allebei.

Wij moeten nog minimaal ruim een half jaar LDR, nog even doorbijten dus.

Hoe bevalt Zweden? Woon je in een grote stad? -- Hier moet je over het algemeen ook Deens spreken om een baan te vinden, dus ik snap wel dat het moeilijk is om iets te vinden in Zweden. Ik hoop dat het snel lukt! Zijn jullie wel van plan om daar te blijven?

En wat heb je in Australië gedaan?

---
.
Hier hebben we trouwens wel eens gezellig spraakverwarring, meestal kunnen we wel lachen om de verschillen.

Brantevik is wel een heel stuk uit de richting.. ik zoek trouwens iets in de richting "milieu". Maar ik denk dat ik gewoon wat breder moet gaan zoeken, want dat is er tot nu toe een beetje bij ingeschoten.
quote:heidelberg schreef op 29 april 2011 @ 16:07:

Iemand vroeg aan me : Kun je zweeds praten..toen zei ik "jette bra" (=heel goed) en daarna verstond ik niets meer.... hahaha! Misschien kun je de volgende keer zeggen "jag talar en liten svenska..."
loolä: klinkt avontuulijk! Portugal is geweldig!!! En hoe ben je in Denemarken terecht gekomen? Deens lijkt me trouwens nog moeilijker dan Zweeds. Had laaste een filmpje over deense spraakverwarring gezien op you tube. Vraagt de een om een band (voor de fiets) komt ie terug met een hamer...

In Zweden gaat het allemaal via via... Tja, als ik hier over een half jaar ofzo nog steeds zo zit als nu, dan ga ik wel verder kijken. En dan gaat hij maar met mij mee Maar eerst ga ik het hier proberen! Nu de zomer er aan komt is het best wel leuk hier.
Haha, je zit in ieder geval al in Zweedse sferen (je schrijft Loolä)! Dus moet goedkomen met die baan dan, toch?! Hier is het ook een STUK leuker nu het lente is. Ik zit in Denemarken vanwege de studie, hier is een master die ik graag wilde doen en ik hoef er geen collegegeld voor te betalen. Deens is een verschrikkelijke taal, dan klinkt Zweeds toch een stuk gezelliger :-)

En ja, Portugal lijkt me wel wat! Mijn vriend komt er vandaan, ik ga er deze zomer nog heen en ik ben bezig met Portugees leren. Ik zie het wel zitten!
Welkom MZ!

Ik ben een klein beetje brak na het korte nachtje, maar ik word straks weer in de stad verwacht vanwege K'nacht. Ik ga het in elk geval niet laat maken. Denk ik.

Oh en ik zie nu pas iets van The Royal Wedding. Ik heb echt NIKS met koningshuizen, maar vind het toch wel bijzonder. Wat een mensen komen erop af he, wat moet dat vreemd voelen voor Kate & Wil.

Hurray!

Jezus. Zit ik op de fiets naar de koningin, belt m'n ex ineens. Ik was met een vriendin en heb wel opgenomen, maar het kort en neutraal gehouden. Hij vond het maar niks, dat Queens night. Jammer voor hem.

Doei!
Jeetje Viev, wat balen! Echt heel erg! Maar ik geloof er toch wel in dat een of andere nerd het wel weer terug kan krijgen hoor. Zoiets kan toch niet ineens verdwenen zijn?! Heel erg raar...Ik snap dat je er van in paniek raakt, maar laat er eerst even goed naar kijken, ik duim met je mee dat het weer goed komt!
Phil, nog een leuke koninginnenacht gehad? Heb je plannen voor vandaag? Als je ex weer belt, gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat hij nog belt. Die vakantie inderdaad, dat was wel een duidelijk teken. Bah, wat een sukkel is het toch Fijne vakantie in ieder geval!!

Viva, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat stom van je harddrive!!! Dat is zeker verschrikkelijk! Ik hoop écht dat ze het nog terug kunnen halen, maar ik heb er geen idee van... Ik zal voor je duimen...

Ik hoop dat je toch nog een heel gezellig weekend thuis hebt, maar dat geloof ik wel.

Mijn vriend heeft eergisteren gemaild en nu sta ik weer in afwachtmodus, heb hem net gemaild. Over iets minder dan 4 weken ben ik er, nog even volhouden dus...

Oh, en de bruiloft, ik heb 15 minuten gezien ofzo. Beetje saai vond ik het. De kus heb ik niet gezien, ik zal eens googlen :-)
Google maar Looola, genoeg kus foto's en filmpjes te vinden en ja, net wat VG al zei: beetje tam allemaal

Die afwachtmodus, daar hou ik echt niet van. Vervelend voor je, maar je houdt je knarig!

K'nacht was gezellig, heb m'n portie weer gehad. Ik ben nu een weekendje alleen weg en dus ga ik me lekker even onttrekken aan alles!

Ex, tja, ik noem hem geen sukkel, snap hem ook, alleen pakt ie dingen soms niet zo handig aan en dat neem ik hem wel kwalijk. Maar ik wil zelf verder, het wordt weleens tijd zeg.

Ik heb trouwens contact met iemand, wat best heel leuk is. Heb het niet eerder verteld, omdat het nu ook weer niet echt noemenswaaerdig is, maar ik ken hem nog uit mijn tijd daar en hij zit daar zelfs nog. We trokken gek genoeg nauwelijks met elkaar op (verschillende 'groepjes'), maar ik merk wel dat ik hem beter wil leren kennen zodra hij weer hier is en andersom lijkt dat ook zo, alhoewel er wat belemmeringen zijn. Voelt niet als een verzetje, maar ik zal mijn vizier toch ook echt open moeten houden en gezien ik zeer weinig spot, valt hij wel op nu. Dat is wel leuk om te merken.
Hey hallo, nou ik ben ook weer wakker. Heb alleen pijn in een gedeelte van mijn nek, zo'n opgezet gevoel. Raar. Ik dacht meteen aan Pfeifer, maar ik heb verder geen klachten, dus het zal wel niks zijn.

VG, wat ben jij allemaal aan het doen? Vermaakt je vast goed ja! Vlieg je morgen terug?

Oh en dat nummer van Adele is prachtig. Haar beide cd's zijn echt fantastisch vind ik!

Ex smste me gister weer, maar ik heb niet gereageerd. Zat eigenlijk stiekem een beetje te wachten op die andere jongen/man (wanneer is iemand eigenlijk een man, het is in elk geval geen jochie meer ofzo hoor), maar die zal wel een druk weekend hebben. *** . Het is ook prima zo hoor, maar dat we geinteresseerd zijn in elkaar staat vast. Dus wie weet..ik weet niet waneer hij weer hier is. Misschien gaan we dan wel wat afspreken.
Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven