Problemen t-mobile
maandag 2 mei 2011 om 15:08
maandag 2 mei 2011 om 15:40
Ik heb ook tmobile en ben nu in Zwitserland. Daar werd ik vanmorgen gebeld, kreeg een sms dus niets aan de hand.
Ik heb altijd bereik met tmobile, nooit problemen, zelfs 2 jaar geleden midden in de wadirum woestijn had ik bereik! Daarom zit ik dus al 10 jaar bij hen....nooit problemen, goede service.
Ik heb altijd bereik met tmobile, nooit problemen, zelfs 2 jaar geleden midden in de wadirum woestijn had ik bereik! Daarom zit ik dus al 10 jaar bij hen....nooit problemen, goede service.
maandag 9 mei 2011 om 14:49
Ik heb ook last van storingen bij t-mobile. Gesprekken vielen weg, niet te bereiken, geen internet.
Heb je al een klacht ingediend bij ze, dan gaan ze het onderzoeken. Hebben ze bij mij en mijn broertje ook gedaan en ons is een (erg goeie) coulance-regeling aangeboden omdat ze het erkennen, maar ze kunnen er tot aug niks aan doen. Vanaf dan gaan ze hun netwerk verbeteren.
Heb je al een klacht ingediend bij ze, dan gaan ze het onderzoeken. Hebben ze bij mij en mijn broertje ook gedaan en ons is een (erg goeie) coulance-regeling aangeboden omdat ze het erkennen, maar ze kunnen er tot aug niks aan doen. Vanaf dan gaan ze hun netwerk verbeteren.
zondag 22 mei 2011 om 08:16
Ik had vroeger ook t-mobile en had er slechte ervaring mee, idd slecht bereik (al was de helpdesk prima, kreeg vaste korting op abo omdat het bereik slecht was, niet de oplossing, maar goed). Inmiddels overgestapt naar hi. Vriendlief hetzelfde probleem. En mijn zwager ook. Beide hadden geen bereik op werk. Voor ons dus geen t-mobile meer.