Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
O dat is wel een leuk idee! Kamertjes tjekken

Ik heb ook nog een buikfoto gemaakt maar moet k nog op de computer zetten dus die komt nog.

Ben benieuwd wat je nu krijgt dan! Zou wel leuk zijn dan een jongetje, heb je gezien dit topic meer kans op

Oe tandarts pff ben ik gelukkig al geweest
Ik wil straks wel op hyves zetten maar de meubel staan nu in de hoek van de pc kamer dus kan nog niks showen zeg maar....

Eerst vrijdag een kledingkast voor mezelf kopen die wat kleiner is en bij ons op de slaapkamer past....nu enorme kast en die staat op babykamer die moet dus eerst weg.....
Ik wilde gisteravond nog reageren, maar de laatste dagen doet het forum het niet op mn telefoon...irritant. Dan maar weer via de computer.

Deernie, gelukkig dat de echo zo leuk was! Begon me al een beetje zorgen te maken... Lekker ook dat je een weekendje weg was! Ik moet trouwens zeggen: ik hoor weleens van mensen dat ze het duidelijk zagen op de echo, maar ik heb nu een meisjesecho gezien en een jongensecho gezien en bij beide keren moest de VK het ons echt aanwijzen hoor, want zelf hadden we dat niet ontdekt. Pas bij de pretecho van 28 weken zag ik het heel duidelijk. Nu heb ik de pretecho bij 26,5 week en hoop dat ik het nu weer heel goed zelf zie, dat geeft toch wat meer zekerheid haha. Vooral omdat mn dochter maar blijft beweren dat er toch echt een meisjesbaby in mn buik zit (het is wel een broertje, maar ook een meisje dus het is een beetje bijna-tweejarige-logica haha).

Weekend en Navimo, veel succes en plezier bij jullie echo's vandaag! Weekend, komt echt wel goed hoor!

Margriett en juffie, moest lachen om jullie berichtjes over lekkende borsten :-) Heel fijn zo vroeg al. Daar heb ik gelukkig geen last van. Moest wel terugdenken aan de eerste periode van borstvoeding. Toen alles goed op gang was gekomen en ik dus hele volle borsten had. Had net gedoucht en stond me af te drogen. Ik denk 'wat druppelt er nou toch zo, de kraan is toch dicht?', was ik het zelf hahaha. Mn borsten lekten. Ook als ik mn dochter borstvoeding gaf, dan deed de ander vrolijk mee

Op zich heel grappig, maar ik voelde me wel verre van sexy

Juffie, volgens mij was jij er ook al heel snel bij met het kamertje toch? En nu weer met de geboortekaartjes :-) Jij hebt alles zeker graag goed en bijtijds geregeld? Wel superleuk! Ik bedacht pas vorige week dat we daar natuurlijk ook weer voor moeten kijken. Maar nog niet gedaan. Ik weet wel dat ik een heel kleurig kaartje wil. Met leuke jongenskleuren. Ik hou erg van kleur en vind al die leuke kaartjes die je tegenwoordig hebt zo leuk!

Maar eerst maar eens het kamertje. Leuk dat een hoop die al (bijna) binnen hebben en er mee bezig zijn!

Wij zijn er nu eindelijk uit wie welke kamer heeft. We zaten met het dilemma dat we op de eerste verdieping maar twee slaapkamers hebben en er dus maar een kind in de kamer naast ons kan slapen. De ander moet naar de tweede verdieping. Ik kon lang niet beslissen wie er dan naar boven gaat, maar inmiddels de beslissing gemaakt: onze dochter krijgt een nieuwe kamer. De baby krijgt dan de huidige babykamer naast ons. Alleen moeten we daar dan wel opnieuw behangen, want er hangt nu roze bloemetjesbehang :-) En voor onze dochter moeten we haar nieuwe kamer ook behangen, beetje verven, nieuwe gordijnen/lamp en natuurlijk nieuwe meubels.

De babykamer zelf hebben we gelukkig dus al, dat scheelt weer iets!

Ik weet niet meer wie die kleuren nou ook alweer noemde, maar ik zit nu voor de babykamer ook te denken aan rood met grijs (de meubeltjes zijn wit). De vloerbedekking die er ligt is namelijk rood, dus het moet daar wel bij passen. Eigenlijk wilde ik graag iets met aqua en lime, maar weet niet of dat bij de vloer past. Maar iets met grijs en dan rode leuke muurstickers ofzo lijkt me ook wel heel leuk. Binnenkort maar op behangjacht dus!

Gympy, leuk dat je iedere keer jullie beeb kunt bewonderen op de echo! Da's dan weer groot voordeel van onder controle in het ziekenhuis! En fijn dat de keuze voor keizersnede nu definitief gemaakt is! Wat haarspeldjes ook al zei: wel grappig dat jij dan straks al precies weet op welke dag je kindje geboren gaat worden Net als c77 trouwens, want die krijgt volgens mij ook een geplande keizersnede.

7up, wij hebben niks gekocht op de Koninginnedagvrijmarkt. Wel even overheen gelopen, maar we zijn juist aan het opruimen geslagen in huis om een kamertje leeg te maken, dus leek me niet zo'n goed idee om weer nieuwe spullen mee te nemen :-) Maar leuk dat jij wel geslaagd bent!

Lucht trouwens wel op, om weer eens flink op te ruimen thuis en een hoop weg te gooien. Gisteravond de schuur helemaal opgeruimd en een heleboel staat klaar om naar grof vuil te gaan. We kunnen weer lopen in de schuur! En was ook wel nodig ook: de slee en sneeuwschep stonden voor het grijpen, terwijl de tuinkussens en het fietsje van mn dochter juist nauwelijks te bereiken waren

Ik ga dit bericht maar eens posten, want volgens mij heb ik er weer een ellenlang verhaal van gemaakt, sorry
@ Cookie ja kamertje hadden we met 5 weken besteld...omdat het in de sale was...Maar je hebt gelijk ik houdt ervan als alles goed en op tijd is geregeld...

Ik weet nu ook niet hoe alles loopt (wie weet wat voor enorme kwaaltjes ik nog krijg) dus geregeld = maar geregeld is het motto ;)

Ik heb nu meivakantie, 2 weken lang, dus dat geeft me ook lekker de tijd om allerlei klussen aan te pakken.

Zo ik vrees dat de eerste nesteldrang (of is het gewoon de lente of mijn huisvrouwinstinct?) in aantocht is...heb vorige week de ene kant van ons 'huis' (appartement, dus maar 1 verdieping) zowel binnen als buiten houtwerk gepoetst en de ramen gezeemd. En nu net de andere kant..

We hebben ook (alweer) kasten gekocht en nog meer opgeruimd in huis omdat ik dat zo graag wilde. Zelfs mn laptop heeft nu een plekje in een kast veroverd ;)
@ Cookie wij hebben aqua met lime haha ;)
Ik ben weer terug van de echo en het was allemaal goed! We heerlijk uitgebreid naar ons kindje kunnen kijken. De baby was superdruk aan het bewegen, dat verklaart vast waarom ik hem/haar al zo veel voel ondanks dat de placenta bij mij aan de voorkant ligt, hihi. Onze baby lag dwars, letterlijk, en had steeds de handjes bij het gezichtje. Daardoor was het lastig voor de echoscopiste om het gezichtje goed in beeld te krijgen. Ik heb op mijn rug gelegen, daarna op mijn zij, weer op mijn rug, op de andere zij, maar uiteindelijk kreeg ze het goed in beeld. Alles zag er goed uit en het kindje was prima gegroeid, precies zoals zou moeten bij deze zwangerschapsduur. En omdat hij/zij niet zo mee wilde werken hebben we lekker lang kunnen kijken. Heerlijk, wat een geruststelling dat het goed is. We wilden het geslacht niet weten en hebben het ook niet gezien, het blijft een wnw.

Weekend: hopelijk krijg jij ook goed nieuws vanavond. En alle anderen ook over een paar dagen of weken. Succes en veel plezier!

Leuk om te lezen dat jullie met de kamertjes en zelfs al de geboortekaartjes bezig zijn! Wij gaan wel een ledikantje erbij kopen en zetten dat voorlopig bij ons op de slaapkamer. De oudste heeft een half jaar bij ons op de kamer geslapen en dat was fijn. We hebben een slaapkamer over op de bovenverdieping en die maken we alvast leeg. Daarna kijken we wel verder welk kindje welke kamer krijgt. Dus wij moeten ook aan het opruimen, want de spullen die nu in die kamer staan moeten ergens anders in het huis een plekje krijgen.

Nu ik weet dat de 20 weken echo goed was wil ik ook een afspraak gaan maken voor een 3d pretecho, zo rond 25 weken. Ik heb er nu al zin in!
Haarspeldjes, wat fijn dat de echo er goed uitzag. Van harte met jullie WNW:-)

Cookie, leuk om te lezen dat je ook voor wit/grijs/rood gaat. (Ik was die andere.) Hier worden de muren wit en grijs, de vloer grijs, gordijnen grijs met een kriebel ofzo en dan de accessoires rood. Dus het vloerkleed, aankleedkussen, klamboe, beddegoed etc. En dan zit ik nog te dubben over het Brabants bont (geblokt) of de polka dot (stippeltjes).

En die lange post van je vind ik helemaal niet erg. Vind het zo leuk om ieders ervaringen te lezen!

Juffie, hier wordt geloof ik ook al genesteld. Heb het in mijn hoofd gehaald de vloer te olieen. Is ook nodig, maar misschien moet ik dit soort dingen niet meer willen. Heb op dit moment volgens mij mijn eerste harde buik. (Hieperdepiep ... Of juist niet. )

Jij hebt dus ook gewoon zelf geschilderd? Ik ben het ook van plan. Behangen en sauzen. Vind het erg leuk om te doen. Wat dat betreft deel ik je mening: Ik ben nu (nog) fit en je weet niet hoe het over 4 weken is.

En ook al een geboortekaartje... Oei, dacht dat dat nog wel kan. Nou ja, eerst de 20 weken echo en dan kijken we verder.

Meisjegroningen: Wat een creatief idee met die boom. Had al wel een muursticker gezien van een boom die ik errug leuk vind.

Hoe is het met je misselijkheid?

Namen: Heb al een paar keer op het namentopic gelezen en dat enkele van jullie daar ook al voorbij komen. Haha... lukt het een beetje? Ik moet eerlijk zeggen dat er hier al een jongens- en een meisjesnaam in de running zijn die we allebei leuk vinden. Valt me dus niets tegen.
Wijhebben rood met grijze babykamer. En dan inderdaad witte meubeltjes! Dat kan voor jongens en meisjes dus dat scheelt. De muren zijn lichtgrijs en er staat een grote rode stoel in. En een poef!

De kinderwagen is hier ook besteld. Mijn kerel was denk ik mijn getwijfeld zat. Haha. Ook die is rood.

En we hebben nu een lijstje van 4 meisjesnamen. Hoe kan het toch dat iedereen dat zo makkelijk vind? Alles wat ik leuk vind word neergesabelt en alles wat er aan de andere kant geroepen word vind ik veeeeel te saai! Oeps....
Over namen: we hebben nu een paar meisjesnamen die we allebei leuk vinden. Probleem is dat mijn man andere namen leuk vindt dan ik en we daardoor elkaars favoriete namen hebben afgeschoten. We moeten dus samen een "compromisnaam" verzinnen en het duurt -althans bij mij- even voordat ik zo'n compromisnaam echt mooi ga vinden omdat ik eerst er even overheen moet stappen dat die naam die ik zo mooi vind het niet gaat worden. Maar het komt goed hoor, bij de oudste ging het precies zo. Bij jongensnamen zitten we wel veel meer op een lijn dus dat is makkelijk. We hadden het lijstje favorieten van de vorige keer nog liggen. Daar zijn in de tussentijd een paar namen bijgekomen, maar die "nieuwe" namen zijn ook al weer van ons lijstje verdwenen

Geboortekaartje hebben we vorige keer pas veel later uitgezocht, uit mijn hoofd 6-8 weken voordat ik was uitgerekend.

Voor de tabel: 18 juni 3d-pretecho
@ Haarspeldjes gefeliciteerd met je goede echo!

@ Dinges nee, de verfjes uitgezocht heb ik zelf gedaan. Mijn schoonpapa is schilder...dus die komt binnenkort lekker sauzen :D

En voor kaartjes heb je nog veel tijd hoor...maar ik vond het leuk en had nu vakantie (en dus tijd ervoor).

@ Deernie wij hadden allebei een namenlijstje gemaakt....totaal geen overeenkomsten. Uiteindelijk kwam vriendlief nu zelf met een naam van mijn lijstje...die vindt ie gelukkig wel leuk (na een poosje te hebben laten bezinken). Dus zo soepel ging het hier ook niet...ik vind vriend z'n smaak al snel saai/ouderwets...hij die van mij te modern...nu hebben we een gewone nederlandse naam...niet té ouderwets...maar wel dat ie lang mee kan

Zo ik had gisteravond toch last van het soppen :s M'n rug, heupen en natuurlijk ribben...alles deed zeer. Vandaag maar even een rustig dagje ;)
Ohw juffie, kan je vandaag nog lopen dan?

En het grappige is dat mijn man inderdaad de jongensnaam die we hebben uitgekozen een eerste aanleg niet leuk vond. 3 weken later kwam hij met die naam aanzetten. Het grappige is nu dat hij denkt dat hij de naam verzonnen heeft. Ik laat het maar zo want ik vond het een hele leuke naam. En nu kan ik steeds aanvoeren dat hij de jongensnaam bedacht heeft en dat ik dus de meisjesnaam mag kiezen. Haha.

Maar ook dat bezinken werkt hier wel. Mijn man heeft 1 van de 4 namen aangedragen. En die vind hij niet een het leukste. Het komt dus vanzelf. We moeten nog even!

Haarspeldjes, ben blij dat op de 20 weken niets ontdekt is. Wij moeten volgende week. Oh nee 2 weken. Dat steld dan weer gerust! Die 3 d is ook erg leuk.
@dinges. Ik heb gister ook nog van alles staan verven. Buiten dan welliswaar. Het leuke is dat mijn man dan de wc aan het schoonmaken is en de was ophangt. Volgens hem is er iets mis gegaan en moeten die rollen omgedraaid worden. Maar ik vind dat verven inderdaad zo leuk! Dus gewoon doen!
Weekend: hoe was jouw echo gisteren?

Meisjegroningen: jij hebt je echo vandaag toch? Succes en veel plezier!
Mijn echo was echt geweldig! Hahaha ze zette dat echoapparaat op me buik en zei: ik zie gelijk wat het word :p dus ging ze nog even voor de zekerheid checken en alle andere dingen kijken, maar alles was helemaal perfect! En we krijgen een meisje :p dus ik help de lijst weer aan een meisje! Vind het zelf super leuk!

Hahaha leuk de vloer olien! Kan me voorstellen dat je een harde buik kreeg, dan sta/hang je ook zo ongelukkig.

Haarspeldjes: fijn dat jou echo ook goed was! Leuk dat je het nog niet wilt weten, maakt het spannend!

Ik had zelf geen flauw idee ( zelfs toen ze het uitgebreid liet zien) dat dat het geslacht was hahaha
Gefeliciteerd met de goede echo's!!! En Weekend een meisje, wat geweldig!

Nu ben ik echt steeds zenuwachtiger en nieuwsgieriger naar morgen!
@haarspeltjes: gefeliciteerd met de goede echo!!

hoe is het bij de andere dames gegaan met de echo??

ben benieuwd!!
@weekend: gefeliciteerd met de goede echo! en een meisje... wat leuk!! geniet lekker van het goede nieuws!
Haarspeldjes en Weekend gefeliciteerd met jullie goede echo's!!!

Haarspeldjes, bij jou wilde de beeb zich dus niet in een keer helemaal goed laten zien haha. Nu al eigenwijs. Wel fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is en je hem/haar goed hebt kunnen zien! Dacht eerst dat je ons nog in spanning wilde laten, door hem/haar te gebruiken en dan aan het eind van je stukje zou zeggen 'het is een ....' maar helaas, we moeten onze nieuwsgierigheid nog even ophouden tot je bevalling haha. Knap dat jullie dat zelf ook kunnen!

Weekend, wat leuk een meisje! Die was inderdaad weer even nodig voor het evenwicht Je kan dus lekker voor de roze kleertjes shoppen!

Ik dacht trouwens dat Navimo ook gisteren echo had,maar dat is dus pas morgen.... Succes dan alvast :-)

Juffie, je hebt gelijk hoor, je kan alles maar vast geregeld hebben, zeker nu je je nog goed voelt! Ik hou er zelf ook altijd van om alles op tijd te regelen (behalve de dingen waar ik nooit zin in heb, die stel ik zo lang mogelijk uit ). En het is ook leuk om te doen!

En je bent lekker bezig geweest haha. Ik heb er ook last van hoor. Niet echt met schoonmaken trouwens, maar wel met opruimen en weggooien. Ik wil alles netjes maken en ruimte maken. We hebben de afgelopen weken dan ook heel wat vuilniszakken vol weggegooid en er zijn al de nodige ritjes richting vuilstort gegaan!

En aqua met lime is leuk! Als ik behang in die kleuren kan vinden wat ook leuk staat bij de rode (meer roodoranje) vloerbedekking, bijv behang met ook rood erin :-) gaan we daar denk ik toch ook wel voor. En anders net als dinges en deernie voor rood met wit en grijs!

haarspeldjes, wij hadden dat vorige keer ook, dat wij allebei onze favoriete meisjesnaam moesten laten varen, omdat de ander dat niet leuk vond. Moest er toen echt even van afkicken en we hebben allebei nog best vaak geroepen 'vind je die naam écht niet leuk???' Uiteindelijk kwamen we op de naam die onze dochter nu heeft en vonden we die allebei heel erg mooi. Ik heb nooit meer spijt gehad dat het die oorspronkelijke niet is geworden.

Nu zitten we gelukkig wel op een lijn wat jongensnamen betreft. We hebben er een paar, maar hebben er nog niet een definitief gekozen. Even kijken of we nog ergens inspiratie op doen en de namen even laten 'wennen'. Moet wel zeggen dat er een naam is die vriend heeft bedacht die ik nu steeds in mn hoofd heb als ik aan de baby denk Grote kans dus dat die m wordt.

Maar als jullie nog ideeen hebben: ik vind een beetje Engelse jongensnamen erg leuk dus tips zijn welkom :-) Kijken of jullie toevallig met de naam komen die ik al in mn hoofd heb, dan ben ik er wat zekerder van haha. En anders schuif ik nog even door naar het jongensnamentopic.

Weet je wat ik van namen eigenlijk het lastigst vind: ik wil altijd zo graag weten wat andere mensen ervan vinden, maar kan het nu alleen met mijn vriend overleggen. Nou is het natuurlijk wel het belangrijkst dat we de naam zelf leuk vinden en wat de rest ervan vindt is pech (smaken verschillen, weet ik). Maar toch zou ik het wel even voor willen leggen aan anderen, mn moeder of zusje bijv. Ik ben soms nogal een twijfelkont vandaar. En ik wil graag dat in ieder geval de mensen in onze directe omgeving de naam leuk vinden. Maar wil de naam ook een verrassing houden, dus doe het niet.

Deernie, jullie zijn lekker geemancipeerd bezig thuis, je man schoonmaken en jij verven En moest lachen om het stukje dat je man denkt dat hij de jongensnaam heeft verzonnen! Inderdaad, kun je mannen soms beter in de waan laten :-) Succes met de meisjesnaam!

Dinges, ik ben blij dat je mn lange post niet erg vond om te lezen, want het is er weer een geworden
Juffie, dat wilde ik nog vragen: je zei dat jullie een dubbele naam hebben voor jullie zoontje. Bedoel je dan een naam-naam (zoals Jan-Willem bijv) of dat jullie twee namen hebben zoals bij doopnamen. Dat je dus in de praktijk alleen de eerste gebruikt?

Wij gaan ook voor een tweede naam, ook al wordt ons kindje niet gedoopt. Mn dochter heeft ook een tweede naam en wij allebei ook.
@ Cookie Twee namen zoals bij een doopnaam...dus in praktijk gebruiken we alleen de eerste. Maar hij wordt niet gedoopt..het is meer dat we het mooi vinden als hij op z'n kaartje, paspoort enzo twee namen heeft...
om 14:40 de 20-weken echo..spannend!! Jullie lezen het vanavond wel:)
Weekend: fijn dat ook bij jou de echo goed was: gefeliciteerd! Wat leuk dat een meisje krijgt, meisjes zijn heeeeeel leuk! (en jongens ook!)
Spannend meisjegroningen!

Haarspeldjes: zeker leuk! En fijn dat bij jou baby ook alles goed zit! Ben echt helemaal blij nu!

Voel me ff verschrikkelijk ( lichamelijke ongemakken) maar mijn positieve bui ( goeie echo) maakt dat ik deze dag volhou pff morgen vrij want anders had ik het niet volgehouwe
Wat fijn dat er weer een aantal goede echo's zijn geweest. En leuk weekend, dat je het grote aantal jongens een beetje gaat compenseren! MeisjeGroningen, Navimo en anderen die nog moeten: veel plezier!

Ikzelf mag vrijdagochtend meteen om 8 uur. Wel een beetje vroeg op een vrije dag, maar dan kan ik me ook niet lang druk maken (hoogstens dat ik bang ben dat ik me ga verslapen...). Ik kijk er wel echt naar uit. Ben heel benieuwd. Maar toen mijn man gister zei: "ik heb zin in vrijdag", vroeg ik: "wat is er vrijdag dan?" Oeps... Waarschijnlijk verwachte ik gewoon niet dat hij er zoiets over zou zeggen.

Ook leuk om te lezen dat sommigen al zover zijn met de voorbereiding: alle spullen al binnen en zelf al geboortekaartjes af... Omdat wij een niet zo groot appartement hebben is de eerste belangrijke stap dat we spullen gaan opruimen. Want op dit moment zouden meubeltjes echt veel te veel in de weg staan. Wel weet ik al wel ongeveer wat ik wil. We hebben ondertussen wel een nieuwe kast gekocht voor in de woonkamer, alleen mist daar nog een onderdeel van (ikea), maar die kan ik als het goed is morgen ophalen, zodat ik met het uitruimen kan gaan beginnen. Ook een grotere klus in de keuken die al heel lang ligt is na komend weekend af. Dus dan kunnen we ons volop op de babykamer gaan richten. De basis is daar nu grijs en dat wil ik misschien gaan combineren met gras groen. Maar dat moeten we nog maar even gaan bekijken.
Juffie, zo hebben wij dat inderdaad ook: twee namen omdat we dat mooi vinden staan. Althans, ik wilde dat perse, weet eigenlijk niet eens of vriend daar ooit wel over na had gedacht

Wij gebruiken ook alleen de eerste naam. De tweede naam is een naam die we ook mooi vonden, alleen toch afviel. Konden we 'm wel mooi als tweede naam gebruiken!

Meisjegroningen: succes straks!!

Wanneer ga je eigenlijk ook alweer trouwen? Zit er nu ook een beetje aan te komen toch? Is daar alles al voor geregeld?

Zat gisteren Bevallingsverhalen te kijken (heb ik al eerder gezegd geloof ik, maar vind ik echt leuk om te kijken hihi) en daar ging een vrouw in de laatste maand trouwen, afstuderen en bevallen.... Best druk

M2B succes met het opruimen en ruimte maken voor de babyspullen! En leuk dat je man zo uitkijkt naar de echo! Bij ons was het precies andersom: ik zei dat ik er zo naar uitkeek en vriend moest steeds vragen wat er dan was en hoe laat ook alweer...

Weekend, sterkte vandaag! Rot dat je je lichamelijk nog steeds niet top voelt. Gelukkig dat je postieve echo en de gedachten aan je meisje je door de dag heen helpen!

Ik heb al de hele dag hoofdpijn. Ga maar even een blikje cola halen, kijken of de cafeine een beetje helpt (merk soms dat mn hoofdpijn overgaat als ik cola drink. Denk door de cafeine of de suikers). En dan hopen dat het snel vijf uur wordt! Lekker naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven