wie belt?
dinsdag 3 mei 2011 om 19:47
dinsdag 3 mei 2011 om 19:51
Wie belt?
Hoogstwaarschijnlijk geen van beiden Is toch niet erg?
Als je hem wil bellen moet je dat gewoon doen. Wil je het niet dan moet je het vooral laten.
Edit; Wat is laatst.. een week geleden, een maand geleden? Dan is hij blijkbaar niet geïnteresseerd in je anders had hij al iets laten weten. Korter? Dan ben jij gewoon een stress kip.
Hoogstwaarschijnlijk geen van beiden Is toch niet erg?
Als je hem wil bellen moet je dat gewoon doen. Wil je het niet dan moet je het vooral laten.
Edit; Wat is laatst.. een week geleden, een maand geleden? Dan is hij blijkbaar niet geïnteresseerd in je anders had hij al iets laten weten. Korter? Dan ben jij gewoon een stress kip.
woensdag 4 mei 2011 om 07:56
Heb niet zo'n goede ervaring met zelf bellen. Reacties varieerden van "eh, ja, afspreken, ik bel je nog!" (niet dus) tot een korte relatie die werd afgekapt met de meeste lullige smoes ever "sorry, ik heb geen tijd voor je".
Ik bel dus niet, never, nooit meer. Hoeft ook niet, heb de leukste lover al aan de haak geslagen
Ik bel dus niet, never, nooit meer. Hoeft ook niet, heb de leukste lover al aan de haak geslagen
woensdag 4 mei 2011 om 08:28
quote:Zamirah schreef op 04 mei 2011 @ 07:48:
[...]
Dit dus!
Alle andere theorien ten spijt.
Niet mee eens.
Die man kan je enorm leuk vinden maar twijfelen of jij wel bejaagd wilt worden door hem. En dan gebeurt er niet veel...
Als mannen hun eigen Viva hadden dan wemelde het ook van dit soort vragen! Oh wacht, ze hebben hun eigen Viva (Maxim, Men's Helath etc), vol met 'how to score a chick in ten steps' bullshit voor de onzekere man.
[...]
Dit dus!
Alle andere theorien ten spijt.
Niet mee eens.
Die man kan je enorm leuk vinden maar twijfelen of jij wel bejaagd wilt worden door hem. En dan gebeurt er niet veel...
Als mannen hun eigen Viva hadden dan wemelde het ook van dit soort vragen! Oh wacht, ze hebben hun eigen Viva (Maxim, Men's Helath etc), vol met 'how to score a chick in ten steps' bullshit voor de onzekere man.
woensdag 4 mei 2011 om 08:32
woensdag 4 mei 2011 om 08:49
3 dagen nietbellen regel? Nooit van gehoord!
tja wie vroeg om het nr? Die gene had de interesse en ik zou wel verwachten dat er dan van de andere kant een teken van belangstelling kwam.zoals johnnycake al aangaf, een man hoeft helemaal niet onzeker te zijn maar kan zich niet willen opdringen.
Heb je niet iets waar je naar kan vragen uit belangstelling? Dat je bv een sms stuurt met "hoe was de film/vergadering (of vul maar wat in) gewoon wat belangstelling of vriendschappelijk.
Als jij om het nr vroeg zou ik niets doen en afwachten.
tja wie vroeg om het nr? Die gene had de interesse en ik zou wel verwachten dat er dan van de andere kant een teken van belangstelling kwam.zoals johnnycake al aangaf, een man hoeft helemaal niet onzeker te zijn maar kan zich niet willen opdringen.
Heb je niet iets waar je naar kan vragen uit belangstelling? Dat je bv een sms stuurt met "hoe was de film/vergadering (of vul maar wat in) gewoon wat belangstelling of vriendschappelijk.
Als jij om het nr vroeg zou ik niets doen en afwachten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
woensdag 4 mei 2011 om 08:52
nb een vriend van mij is alles behalve onzeker maar zou verwachten dat een vrouw ook belangstelling toont, hij gaat niet smeken om een reactie ik ben het er dus totaal niet mee eens dat een man die niet belt onzeker is, mits hij wel het intitatief nam uiteraard.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.