Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Goedemorgen,

Vandaag ga ik in

Gisteren ook in geweest.

Daarvoor niks gedragen, griep had mij alweer te pakken.

Fijne dag !

X
Goedemorgen,

Girl, gelukkig ben je weer opgeknapt!

Vandaag in 31, rue Cambon - Chanel.

Fijne dag!

Hoi hoi

Girl sterkte.

Plom ik heb je eergister al uitnodiging verstuurd, kijk maar.

Gister overdag was ik in Un Jardin Sur Le Nil Hermes, gisteravond in Sun Jil Sander en nu uiteraard weer in Fantasy - BS

Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal,

Taylor,ik heb geen idee waar ik dat moet zien ..Erg he..Heb op mijn profiel gekeken maar kan je uitnodiging niet vinden ? Wat doe ik verkeerd? .[schaamschaam] Denk dat je heerlijk ruikt vandaag .

Vervelend Girl ! Fijn dat je weer opgeknapt bent ,heb je nog wat aan je weekend .

Wat warm vandaag,zit net binnen .

Vandaag in Jil Sander

Fijne avond en nacht

liefs

Plom
Plom, als het goed is zie je de uitnodiging per e-mail verschijnen, máár....de vriendenfunctie werkt niet optimaal dus het zou heel goed kunnen dat je niets hebt ontvangen.
Goedemorgen allemaal

Bedankt Dalida ,zal zo even kijken ,vandaar dat ik niets kon vinden .

Ga zo douchen in badschuim nr 5, daarna deo en EDP nr 5 van Chanel

Hele zonnige dag !!

liefs

Plom
Goedemorgen !

Dank jullie wel, ben aardig opgeknapt, en waggel weer heerlijk buiten

Vandaag in: White musk, maar dan alleen zoals Plomm al beschreef achter de orgen en diep in m'n decoleté( spel ik dat goed ?) nou ja echt decoleté kun je het bij mij niet noemen hoor lantaarnpaal is nog meer gevormd

Fijne zonnige dag

XX
Hahahaa we posten bijna tegelijk, nou ja grappig Plom!

Bytheway lekker hoor nummer 5 !
Goedemorgen!

Ik in Fiorucci - Fiorucci vandaag, heerlijk zoet

Plom ja het is net wat Dalida zegt: in je email adres kan je de uitnodiging vinden, maar zal je nog een keer uitnodigen!

Fijne paasdagen!
Vanavond in White Musk Midnight Iris de Minuit - The Body Shop.

Wat is het nog warm zeg!

Fijne avond!
Goedenavond dames,

Wat een héérlijk weer he!

Vandaag overdag was ik in Déclaration van Cartier en nu ben ik in Aria di Capri van Carthusia (proefje).

Aria di Capri: aldehydes, lemon, peach, bay leaf, licorice, jasmine, iris, mimosa.

Een prachtige zomergeur, dit gaat zeker een aanschaf worden.

Fijne avond!

Goedemorgen !

Déclaration van Cartier is zalig Dalida . Had er een proefje van . Ja,heerlijk he dit weer.Duik zo weer de tuin in om lekker lui te zonnen .

Taylor, nog geen uitnodiging ontvangen helaas.Strakjes nog even kijken .Eerst het paasonbijt laten zakken .White Musk Midnight Iris de Minuit ken ik nog niet .Is het een olie ?

Girl ,dank je !hihi praktisch tegelijk he .Lig in een deuk om je beschrijving van je boezem ,hoef ik geen typefout te maken .

Musk met dit weer is echt heerlijk !.

Vandaag in Maroussia EDT,vind dat dit goedkope luchtje best te pruimen is [ook weer oren,polsen en boezem ]

Hele fijne zonnige paasdag allemaal !!

Liefs

Plom
Hoi hoi,

Plom heb je al 2 x een uitnodiging verstuurd, weet het nu ook niet meer..mss ligt het aan Viva? Nee deze geur van White Musk is geen olie maar EDT,

Ik in Rem - Reminiscense vandaag.

Fijne 1e Paasdag!
Hoi allemaal,

Ik kom jullie even fijne Paasdagen wensen.

Gisteren heb ik twee tubes Rituals gekregen, een handcreme en een bodycreme. En ze ruiken heerlijk, dus vandaag in Rituals.

Dacht altijd dat Rituals niet bijzonder was maar het is heel fijne creme (Organic cherry and rice milk).
Taylor, de fout zit inderdaad bij Viva.

Misschien kan/wil Berteke bemiddelen, zij heeft jullie beider e-mailadressen.
Goeie tip Dalida .Heb sinds kort nieuw email adres ,misschien is dat de oorzaak .?

Taylor ,lukt vast een keertje ! Je ruikt zalig
Hoi hoi,

De vriendendienst hier doet het volgens mij niet. Ik zal vanavond even jullie elkaars e-mail adressen toe mailen

Ik heb niet alles bijgelezen, komt nog, het is heerlijk weer en ik ben wat stumperig momenteel, wordt wel weer beter

Ik had vanochtend Un Petit Rien op van Miller, heerlijk, iets lichter dan de volwassen L'air de Rien en heerlijk met dit weer.

Net Gold Flowers van Montale op gedaan, met tuberoos in de hoofdrol, erg lekker (ben dol op tuberoos) Van de website van LT geplukt:

Donker, zwoel en mysterieus met de warme noten van tuberoos, peper, anjer, sandelhout en grijze amber

Fijne paasdagen nog!
Hellooo

Ik was vandaag in SUN van Jill S. de lekkerste voor dit weer al vond ik die van Dior ook zo superlekker (kan niet op de naam komen, gele fles)

Emma95: Rituals is zaaaaaaaaaaaaaalig. Ze hebben nu ook bodysprays en parfums, ook erg erg lekker!

Un petit Rien van Miller Harris is ook zo lekker, ben groot MHfan. Feuilles de Tabac is ook zo'n geur daar blijf je aan snuffelen.
Hallo!

Ik kom hier niet zo vaak meer.. door privéproblemen heb ik wat minder zin in mn hobby's.

Maar vandaag:

Kenzo - Summer (vervliegt erg snel!)

heb besteld: Escada Taj Sunset

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Sun van Jil Sander! Die heet Sun Eau de Soleil. Iemand deze al geroken? Alleen te koop bij Douglas.
goedeavond !

Allereerst vrolijk pasen !

Ik was vandaag in: Jimmy Choo, een proefje.

Nu net gedouched en in mijn laatste aankoop gisteren Lancaster- eu concentree ofzo geen zin om naar mijn kamer te lopen, Taylor jij hebt hem ook

Plommmmm, whahhaahahhaha ja joh, ach ik maak er maar zelfspot van, ik weet dat ik een dubebltje ben, okee 2 dubbeltjes iig blij dat ik je aan het lachen heb kunnen maken !

Vriendendienst kan idd niet, schiet niet echt op hier met de site, kan ook nooit meer zien, welke laatste 10 topics ik alemaal in heb gereageerd, viva doe nou eens werk ervan maken !!

Annyway, een fijne avond nog en slaap lekker voor strakjes !

XX
Goedenavond dames,

Plom, ik vind Maroussia ook lekker! Zal hem binnenkort weer eens tevoorschijn halen.

Emma, lekker he, de spulletjes van Rituals! Ik ben gek op de douchegel/schuim en dan met name de Himalaya Mist en de Yogi Flow.

Berteke, Marcelle, hier nog een fan van Un Petit Rien.

Miller Harris maakt sowieso prachtige geuren. Ik denk er over om Citron Citron of Fleur du Matin nog te kopen voor de zomer.

Heyjij, fijn om je weer even te zien, wel vervelend van je privéproblemen. Sterkte! Taj Sunset is mooi!

Sun Eau de Soleil heb ik nog niet geroken (wel zien liggen maar vergeten te testen).

Ik heb wel Reb'l Fleur van Rihanna getest, en dat is een heerlijke fruitige chypre! Lekker zoet door bessen, kokos, tuberoos en vanille.

Vandaag overdag was ik in Do Ré van Réminiscence en nu ben ik in Muscs Koublaï Khän van Serge Lutens.

Fijne avond, welterusten!

Girl, mijn reageervenster stond heel lang open dus ik had jouw berichtje nog niet gezien!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, leuk!

En hoe ruikt Jimmy Choo?
Goedemorgen !

Dalida, No hard feelings hihi. En bedankt! Jimmy is zoet erg zoet zelfs, fruitig, ja hoe zou ik het noemen, de fles lijkt sprekend op Flowerbomb, de geur overings niet. Ik zou hem zelf niet kopen, want ik houd meer van een beetje niet/to mutch extreem zoet of fris geuren, en vooral van de klassiekers, maar ook weer niet van geuren die ik alleen via Lianne kan kopen of celeste, puur omdat ik het tiepje benvan: ''of ik kom makkelijk aan een geur of anders lekker niet''. Wat je niet kent mis je ook niet. Ik heb sowieso veels te veel al.....

Jil Sanders-Sun soleil, heb ik ook nog niet gespot, wel is het zo dat: (las ik in het nieuwe douglas magazine) dat ie ongeveer hetzelfde is alleen wat frisser. Nu vind ik dat ze soms eens moeten ophouden, een klassieker laten klassiek blijven overal varianten op maken, en vaak niet eens lekkerder, ik vind de Sun Delight gewoon niet te haggellen, evenals de limetid editie van de Estee Louder-bronze goddezz, zonde !

Sorry dames ik heb er en uitgesproken keiharde nuchtere mening over. laat wat goed is goed blijven, niet met formules klooien laten gewoon !

ff denken het is nog vroeg, en of ik ga voor: Lancaster of ik ga voor de Klassieke old time favorite Sun en dan Sun zoals Sun is whahahahahahhahhahaa hoezo gefrustreerd

Fijne 2e paasdag en geniet van de

X
Vandaag Omnia Green Jade van Bvlgari
I am surrounded by morons
Ik doe straks mijn nieuwe luchtje Bvlgari jasmin noir op erg lekker luchtje :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven