mijn dag niet hebben

04-05-2011 17:56 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ten eerste let niet op mijn schrijfwijze want ben dus behoorlijk chagrijnig.

De hele dag gaat alles tegen, kleine dingen steeds maar vandaag de dag kan ik dat niet hebben en irriteer ik me er mateloos aan.

Abonnement met toestel aangevraagd, aangegeven tot misschien wel 10 keer toe dat ik het op wil komen halen en niet wil laten bezorgen. Is alles eindelijk afgerond na wat problemen, krijg ik een mail dat mijn order is verzonden, leuk, gebeld, ja alle orders worden gewoon bij elkaar gedaan om te verzenden, "ik zal kijken of ik je pakketje nog terug kan krijgen" Dus ik erg boos omdat die gene die we ervoor in de telefoontjes spraken aangaf dat dit goed was dat we hem op zouden komen halen. Nu moet ik afwachten tot ze eindelijk bellen of ze hem terug hebben kunnen halen. Ze hebben dit keer aangegeven wel te bellen (deden ze eerst ook maar kwamen ze ook niet na.)

Hier ben ik dus flink chagrijnig om. Nog wat andere dingetjes wat vandaag tegen zit. Ik lijk wel ongesteld, maar ik slik de pil altijd door dus dat kan het niet zijn.

Iemand tips om te ontspannen? Want ik zit hier nu op iedereen te chagrijnen en dat maakt de sfeer niet echt prettig.

Wat ik ook wel zou willen weten is waar jullie zowel erg chagrijnig om kunnen worden?
Ja, en dan ook nog zo mooi zeggen:

Waarom heb je dat niet eerder gezegd dat je dat voor me wilde gaan kopen..

Duh! dan is het natuurlijk geen verrassing meer .
Ienimimi , ai dat is niet leuk nee. Hopen dat alles snel hersteld enzo, kan de deur wel dicht nu ?

ah dat is zonde, is ook erg lastig om dan weer iets te moeten bedenken natuurlijk. Succes met het bedenken.

Soms is die slappe lach zo leuk, mijn vriend zit me dan soms echt aan te kijken van waar ik mee bezig ben en schiet dan ook spontaan in de lach.

Ik heb bananen, en aardbeitjes en chocosaus.

Heerlijk.
Gelukkig kan mijn voordeur wel dicht. Mijn meterkastdeur kan ik bij de schroot zetten, maarja, dat komt wel goed.

Zwitsal Nijn...geniet lekker van je "coupe de fruits"

Goed idee btw..heb ook nog aardbeien staan! yoehoe!!
Ieni, dit alles is natuurlijk wel een teken aan de wand; de strijkplank wil vast dat je het strijken in de ban doet!
when you wish upon a star...
Goh, nationale rotdag? Mijn Berlijntrip met vier vrienden gaat waarschijnlijk niet door omdat we tijdens de voorbereidende mailwisseling een beetje schuurden met elkaar. We zouden morgenochtend vroeg vertrekken... Iemand ruilen??

Ienimimi ok ,jij wint
minoutje! En weet je nu niet zeker of je morgenochtend gaat vertrekken? gatsie.... moet er nu dan niet even rondgebeld worden, of zie je wel wie er morgen verschijnt op schiphol/treinstation/vertrekpunt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven