zon en zonfactor
woensdag 4 mei 2011 om 23:46
Factor 15 hooguit, en dat dan vooral omdat de olie een beetje kleur geeft en zo lekker ruikt.
Overigens alleen op het strand en dat beperkt zich tot armen en benen.
Ik ben trouwens wit, en dat blijf ik ook wel redelijk. Alle beetjes bruin die ik op die verdwijnen super snel en verbranden doe ik niet.
Overigens alleen op het strand en dat beperkt zich tot armen en benen.
Ik ben trouwens wit, en dat blijf ik ook wel redelijk. Alle beetjes bruin die ik op die verdwijnen super snel en verbranden doe ik niet.
woensdag 4 mei 2011 om 23:51
quote:mars 74 schreef op 04 mei 2011 @ 23:27:
Ik ben zo wit dat ik het zelfs heb gepresteerd een blank kind van een neger te krijgen
Ik heb een collectie zonnebrandcremes t/m factor 50. Die hoge factor gebruik ik bijv als ik verbrand ben en de dag daarna weer in de zon ga / moet.
Als ik goed bezig ben smeer ik factor 30 van Vision.
Maar ga met dit weer regelmatig een uurtje buiten zonder bescherming (dan bedoel ik één uur per dag). Wil toch graag bruin worden en en beetje aan de zon wennen dat ik niet de hele zomer de hele dag aan t smeren ben.
(Dat laatste is niet het correcte antwoord denk ik)
Ik ben zo wit dat ik het zelfs heb gepresteerd een blank kind van een neger te krijgen
Ik heb een collectie zonnebrandcremes t/m factor 50. Die hoge factor gebruik ik bijv als ik verbrand ben en de dag daarna weer in de zon ga / moet.
Als ik goed bezig ben smeer ik factor 30 van Vision.
Maar ga met dit weer regelmatig een uurtje buiten zonder bescherming (dan bedoel ik één uur per dag). Wil toch graag bruin worden en en beetje aan de zon wennen dat ik niet de hele zomer de hele dag aan t smeren ben.
(Dat laatste is niet het correcte antwoord denk ik)
donderdag 5 mei 2011 om 01:11
zondag 8 mei 2011 om 20:36
Ik smeer factor 10 en als ik al wat zon gezien heb factor 6.
Altijd met uva en uvb wil nl de kans op kanker zo veel mogelijk verkleinen, voor het verbranden hoeft het nl niet.
Gezicht factor 15, mijn neus kan nl als enige niet tegen de zon.
Als het mooi weer is lig ik op het strand, aan het meer of op mijn dakterras. Ben een zonaanbidster.
Altijd met uva en uvb wil nl de kans op kanker zo veel mogelijk verkleinen, voor het verbranden hoeft het nl niet.
Gezicht factor 15, mijn neus kan nl als enige niet tegen de zon.
Als het mooi weer is lig ik op het strand, aan het meer of op mijn dakterras. Ben een zonaanbidster.