Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Goedemorgen!

Yellow hij is 18. Dus het mag wel maar eh..... verder is ie wel jong. Op een aantal punten wel erg volwassen, dat wel. Hij kan ook af en toe advies geven, en dan op een manier die ik goed kan hebben.

Van de andere familieleden word ik soms kribbig als ze ongevraagd zich met mijn zaken bemoeien.

Yellow ik hoop dat je je beter voelt vanochtend. Vind het rot te lezen dat je je zo voelt maar ben toch blij dat je het opschrijft.

Met eten heb ik nooit gehad dat ik er van ging kotsen (op die manier) maar ik dronk alcohol tot het er weer uit kwam. Dan kon ik ook flink vaak overgeven op een dag.

En vond dat ook nog wel lekker op een of andere manier want dan voelde ik me tenminste lichamelijk ziek en niet geestelijk.

Ik heb gisteren niet alles gelezen denk ik, werd zo moe van dat forum dat steeds niet werkte. Nu ook niet in de mood om alles terug te lezen.
Waterlelie lief dat je even langs komt en een bericht plaatst. En wat leuk dat jullie puppie hebben. Veel geluk met hem/haar.

Ik heb gisteren de MSN-man weer even gesproken. Hij blijkt wel van reizen te houden (ook 'aparte' landen) dat vind ik wel leuk. En hij wenste me plezier met de bruiloft, dat had hij onthouden (attent )

Nu is hij een paar dagen weg maar das ook wel rustig dan hoef ik niet steeds te MSNen
Ah Yellow ik zie nu pas dat je midden in de nacht postte.

Heb je een hulpverlener waar je terecht kunt als het slechter gaat? (ik durf het bijna niet te vragen want het liep niet zo lekker met die hulpverleners immers)

Ik heb een SPVer die ik in zulke gevallen moet bellen. Dan maakt hij meteen dezelfde dag tijd en gaan we kijken wat er gebeuren moet.

(ik bedoel zodra het slechter gaat is het de bedoeling dat ik m bel)
quote:_yellowlove_ schreef op 05 mei 2011 @ 04:00:

Kan niet slapen, ik heb veel overgegeven (boulimia) en het lijkt alsof mijn hoofd gaat ontploffen, mijn hart gaat tekeer en ik tril als een gek. Wilde al langer even wat schrijven maar kon niet typen, lukte niet de juiste knoppen te drukken. Ik voel me nu gewoon lichameljik verschrikkelijk, en ik heb zelf gedaan. Ik ben ook zo moe, maar lukt niet in slaap te vallen met dat bonzende hartJeetje Yellow, wat klote toch dat je zo midden in de nacht zo beroerd bent. Hoop dat je voorlopig niet post omdat je nu lekker slaapt.
Auw beetje last van mijn darmen vanochtend. En beetje moe.

Als ik zo terugkijk ben ik gisteravond toch redelijk hyper geweest. Vanaf dat ik bij ouders binnenkwam bijna niet meer gestopt met praten. Alleen bij stille tocht en plechtigheid uiteraard. Kon ook niet goed mijn gedachten houden bij de speeches omdat ik zo veel andere dingen in mijn hoofd had.

Ik zat vooraan maar zat de hele tijd alle kanten op te kijken. En moest lachen omdat er een man naast me zat die heel overdreven hard en galmend zingt. Heb mijn gezicht niet in de plooi kunnen houden.

Anyway, vandaag eigenlijk nog een nasleep van mijn day after. Probeer maar zo min mogelijk te stressen.
Ok de buikpijn is over. Ik had even een diarree-aanval maar nu voelt het wel stukken beter.
Had vanochtend het sollicitatiegesprek. Het ging goed, ben al door het eerste selectiemoment heen, en mag nu naar de opleidingsavond.

Baal wel van mezelf dat ik nou nooit eens blij kan zijn met goed nieuws, het enige wat ik doe is alles weer negatief bekijken, en me zorgen maken over de volgende stap. De uitzendbureau-mevrouw zei dat 9 van de 10 mensen die selectieavond doorkomen, dus waarom ik dan niet?

Plus het feit dat ik meteen de uren na ga rekenen, en hoeveel ik dan verdien, en dat is nog steeds niet genoeg om m'n eigen huur van te betalen. Of in ieder geval hou ik dan net zoveel over als wat ik nu elke maand te besteden heb, en dat is zeer krap. Had zo gehoopt op wat meer ,dat ik eindelijk eens wat extraatjes kan kopen.

Nou ja, in principe goed nieuws dus, zeer waarschijnlijk einderlijk weer werk na ruim een jaar, maar ik baal van mezelf dat ik me desondanks toch kut voel.

Ik heb al zoveel stappen gemaakt, maar ik weet niet wat de laatste weken met me aan de hand is, niks is meer genoeg, ik wil het, waar ik eerst m'n hoofd in het zand stak, nu allemaal opgelost en perfect hebben.
Yeah Ste, je bent door!

Ik ben zo blij, had een uitnodiging van een vriendin omdat ze gaat promoveren. Grote envelop met het boekje erin, kaartje erbij voor promotie en feest (voor mij en mijn partner, haha)

Ik vind het echt heel leuk. Pas na een half uur dacht ik: hey moet ik niet jaloers zijn (want ik had ook gepromoveerd kunnen zijn als ik doorgewerkt had blabla) maar dat gevoel heb ik niet.

Heb er zin in. Zou het leuk vinden als ik iemand mee kan nemen (een leuke vent ofzo ) maar das een beetje vroeg om nu te vragen.

En ook zin in morgen. Realiseerde me dat ik misschien wel de 'oudste' vriendin ben van de bruid. Best bijzonder!
Hallo, ik ben wakker. Best laat dus..

Sorry voor nachtelijke uitbarsting, ik ben wakker geworden met een heel normaal hoofd, geen bonkende hoofdpijn en geen bonkend hart. Ik ben gewoon pissig op mezelf, ik weet dat het gebeurt als ik weer een aantal slechte dagen heb eetstoornisgewijs, en toch stop ik niet.

Ste, fijn dat je naar de avond kunt gaan

Moon, wat heb je nu voor kleding voor de bruiloft? En nee, ik heb geen hulpverlener.

Mika, hoe is het met jou en Dr Phil?

Chat nog steeds gestopt met roken?

Polkadot, fijn te lezen dat je een redelijke nachtrust hebt gehad.

nerd, het gaat wel weer. bedankt voor de zorgen
Hello!

Ik heb een jurk gekocht, bij de jurkenwinkel. Mijn moeder was mee en t was heel gezellig.

De winkelmevrouw bleef maar jurken brengen, ik heb er echt ongelooflijk veel gepast. Uiteindelijk twijfelde ik nog tussen twee en toen zijn we even iets gaan drinken want ik kon niet meer normaal nadenken. Het duizelde me na al die jurken.

Heb er nog een ketting bij gekocht. Straks nog even kijken voor een panty en evt een bloem voor in mijn haar.

Ben er blij mee. Het was ook niet zo duur dus wel een winkel om vaker heen te gaan.

Yellow goed dat je je beter voelt dan gisteren. Vind dat je ook gewoon een SPVer ofzo zou moeten hebben, heel raar dat je dat niet gekregen hebt. Hij/zij lost je problemen niet op maar kan wel hier en daar steunen.
Leuk hoor Moon, de nieuwe jurk .

Vond toch het truitje van bijenkorf ook heel leuk hoor!

Ja , ik weet ook niet waar mijn SPV'er is.

Voeg jij mij trouwens eens toe aan MSN :cry:\

En wat betreft het overgeven, het is gewoon dat ik nu merk dat het me lichameljik opbreekt, ik word heser (lekker handig als zangeres) , ik krijg echt hoofdpijn, ik merk dat mijn hart het niet aankan( is ook weleens echt onderzocht, en mijn hart trekt het niet zo goed ivm kaliumtekort ofzo,)en toch doe ik het nog steeds. Ik snap niet waarom ik niet kap ,en soms lees ik een artikel over meisjes met boulimia die dood zijn gegaan (sommigen ook gewoon alsnog 'te zwaar' ) en dan hou ik me een tijdje in, kom ik weer heel veel aan, en beginnen we weer opnieuw. Vicieuze cirkel..

Ben wel net begonnen met studeren, ik doe 30 pagina's per dag, dan red ik het makkelijk. Gaat best goed.
Ja ik vond het Bijenkorf truitje ook erg leuk maar het werd me teveel om speciaal naar Amsterdam te gaan deze week. Zeker toen de date niet door ging.

Ik zat gisteren even op MSN toen iemand hier zei mij toegevoegd te hebben (IBI of jij) en toen zag ik niks... was toen zo chagrijnig van het forum dat niet werkte dat ik verder ook niet meer heb gekeken wat er nou mis was met MSN.

Heftig hoor, je boulimia. Kun je van dat spul in huis hebben (hoe heet het, zo'n zoutoplossing voor mensen met diarree) dat je dat iig probeert binnen te krijgen en te houden? Daar zit kalium in en nog een aantal dingen.

Verder kan ik wel van alles gaan zeggen over regelmatig eten maar met je verstand weet je dat vast al lang. En ik weet gewoon niet zo veel over Boulimia.

Vind wel echt dat je recht hebt op hulp. Ik gun je zo dat iemand je helpt je weer wat beter te voelen

Wat goed dat je weer studeert in een matig tempo. Echt respect voor. (nu ik nog... de opdracht van de cursus bedoel ik dan... )

Had met mijn moeder wel leuke gesprekken. Eén over oudste broer waar ik soms moeite mee heb. Ze begon er zelf over, dat kleinerende wat ie heeft. Hij doet het ook naar jongste broer toe en dat doet mijn moeder wel verdriet. Toch blij dat ik niet de enige ben die soms last van hem heeft, stiekem.

En ze zei nog iets. Het ging om iets wat GM aan mijn vader had gevraagd (want dorp en iedereen kent elkaar blabla) en mijn moeder dacht dat mijn vader mogelijk 'ja' zou gaan zeggen omdat ie wel op de GM gesteld is.

Het is dus een soort ideale schoonzoon

Ik denk dat MSN-man in sommige dingen wel op de GM lijkt, in positieve zin. Voor zover ik m kan inschatten van achter mijn computer.

Yellow ik ga even kijken of het nu wel lukt met de MSN.
Nou... ik moet ineens de hele MSN vernieuwen en van alles gaan downloaden. En het schiet niks op.

Sorry. Ik laat computer maar even pruttelen en ga even naar buiten.
Ja mijn msn heeft een speciale gebruiksaanwizing. Ik heb jou wel toegevoegd, maar daar zie je niets van, als jij mij toevoegt zijn we opeens in 1x vrienden .

Wel fijn dat je zo goed met je moeder kon praten, ik denk dat ook moeders heus wel zien dat sommige karaktertrekken van hun kind niet zo plezierig zijn. Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen .

Ik hoop dat MSN man op GM lijkt, ideale schoonzoon!

Ik weet niet wat dat is die kaliumoplossing? Het stomme is, ik drink ook veel energy drink, daar zit veel toegevoegde shit in als B12 (wat ik sowieso als vegetarier niet binnenkrijg) waardoor ik nog een beetje overeind blijf, maar is ook slecht ivm je hart. Nou ik ga eens kijken naar die kaliumoplossing die jij bedoelt.
Ik weet even niet meer hoe dat spul heet. Het is vrij bekend: zakjes met mengsel van suikers en zouten. Bedoeld voor mensen met diarree ter voorkoming van uitdroging.

Ja was wel fijn gesprek. Ik kan niet altijd goed met moeder opschieten maar de laatste jaren wel beter geloof ik.

Het ging erover dat jongste broer Birckenstocks gekocht had. Witte. Ik moest wel lachen toen ik die schoenen zag want ik weet nog van vroeger dat ze op een gegeven moment echt niet meer konden (middelbare school enzo) en nu is het kennelijk hip.

Maargoed, oudste broer was een heel verhaal begonnen dat je daar echt niet mee over straat kon en dat het schoenen waren voor verpleegsters en dat jongste broer echt geknipt was om verpleegster te worden. Dat vertelde moeder dus.

Was ik bij ouders: Jongste broer loopt op zn slippers en oudste broer begint weer over verpleegster worden. Jongste broer kwam heel blij naar me toe hoe ik zijn schoenen vond en ik vond het zo schattig eigenlijk. Gezegd dat ik ze mooi vond en dat ze vast wel lekker lopen. En dat ze vroeger voor ons op een gegeven moment niet meer zo hip waren maar nu voor de nieuwe generatie wel. En dat dat allemaal een beetje te snel gaat voor oudste broer (die kon dat ook horen).

Jongste broer zegt dat t m niks kan schelen wat oudste broer van zn schoenen vindt. Maar ik vind het toch sneu.

Ze hebben mij trouwens vroeger ook wel eens uitgelachen met nieuwe schoenen. Moeder heeft ze teruggebracht naar de winkel want ik wilde ze niet meer aan. Doet nog n beetje pijn als ik er aan denk...

Ok ik moet zo nog even naar de stad om panty en kaart te kopen voor morgen. Zit hier wel heerlijk met laptopje maar de winkels blijven niet de hele nacht open natuurlijk...
Ah Moon Is altijd als puber dat je onzeker bent over wat wel en wat niet hip is. En die plagerijtjes, dat is ook een beetje inherent aan broers en zussen .

Veel succes in de stad!
Iedereen druk bezig vanavond?
hallo dames! Ben de hele dag bezig geweest bij mijn oom en tante. Zojuist toch een nieuwe laptop besteld want deze valt regelmatig uit en straks ben ik jullie en mijn online spellen helemaal kwijt. Mobiel forummen is ook niet alles.

Morgen weer werken en dat voortgangsgesprek zweet peentjes. Heb de afgelopen tijd wel een beetje verstek laten gaan.
Ja ik was naar de stad en was heeeeeeeeeel moe toen ik thuis kwam. Nog steeds wel dus ik ga op tijd slapen.

Heb twee nepbloemen gekocht, één als corsage en één voor mijn haar. Weet niet of ik ze beide op doe of één, morgen even kijken. Verder een kaart, panty's en boodschappen.

Heb vanavond echt geen zin meer om nog dingen te doen. Zal morgen wel vroeg opstaan en nog even jasje strijken, kaart schrijven etc. Ik realiseerde me dat er tussen de plechtigheid en het feest een hele lange tijd niks is, dus dan ga ik gewoon naar huis. Het is dus niet een heel vermoeiende dag.
IBI spannend je gesprek morgen. Denk dat het verstek laten gaan niet zo gezien wordt, het is al super dat je nu alweer aan het werk bent. Zij begrijpen ook wel dat je na het overlijden van Patrick niet meteen weer 100% de oude bent.
Wat leuk moon van die bloemen en wel fijn dat je tussendoor ff naar huis kan.

Ja ik hoop dat ze het begrijpen maar het is zo niks voor mij. Ik werk meestal meer als minder en 10 stappen harder dan zo sloom. Het probleem is denk ik het meest dat ik mezelf teleurstel.
Ibi ik zal aan je denken morgen. Ik hoop dat het gesprek goed verloopt. Ik denk dat mensen wel begrijpen dat je nog niet geheel de oude bent toch? Maar kan me voorstellen dat het voor jou, zoals je zegt, is alsof je jezelf teleurstelt. Misschien kun je dan proberen wat 'realistischere' doelen te stellen voor jezelf? Om nu te denken dat je meteen weer aan het werk kunt als voor het overlijden van Patrick is in mijn ogen niet geheel realistisch...

Leuk dat je een nieuwe laptop hebt gekocht, ga je ook over op mac ?

Moon, klinkt leuk met die bloemen, ik hoop dat het een leuke outfit is zo! Nu even relaxen idd, morgen wordt het een drukke dag voor je.
Even terug gelezen van vandaag. Was megadruk op m'n Werk, gelukkig dus geen piekertijd gehad... en vanavond lekker bij een vriendin geweest.

@ yellow: Ik heb dat spul tegen uitdroging voor m'n zoontje gehad toen hij zo spoog. Het heet ORS en is bij apotheek te halen zonder recept.

@ ibi: succes met je gesprek morgen.

@ moon: fijn dat je geslaagd bent voor een goede outfit.

Ik Ga m'n bedje maar opzoeken, morgen weer vroeg op.

Slaapt lekker Iedereen!
P.s. morgen veel plezier Moon! Geniet ervan.
ORS - dat bedoelde ik!

Dank je polkadot. Ik heb eigenlijk nog niet de moeite genomen je te 'leren kennen' (te lezen wat je geschreven hebt tot nu toe) omdat het forum steeds bleef hangen gisteren.

Dat was dus de reden dat ik (volgens mij) nog niks gezegd had. Bij dezen: Hoi!

Ik lig in bed, heb wekker morgen op kwart voor 8 staan. Dan kan ik uitgebreid rommelen en tutten voor ik van huis ga.

Bijzondere dag morgen! Het gaat ook nog eens vrij warm worden.

Jullie alvast een goede dag gewenst en tot ziens hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven