Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
ow die pasta klinkt wel erg lekker. Was moe dus heb gewoon een broodje opgewarmd.

Vandaag begreep ik dat zowel zwager als schoonmoeder relegie gerelateerde dingen hebben neergezet bij Patrick en vind het moeilijk daarmee om te gaan. Patrick had namelijk niks met het geloof. Heb aangegeven dat het wel weg moet als de steen gelegd word omdat ik dan eigenlijk alleen steen en kandelaar wil. Kutte is alleen dat ik dus ook niks neer kan zetten. Ik vind het zo moeilijk dat hun zo vaak kunnen gaan en ik haast nooit. Ga zondag er wel naar toe alleen.
Wat Ben ik toch een wispelturige doos! Gaat het een paar dagen lekker en nu out of the blue voel ik me somber en op. Er is geen aanleiding voor, het komt zomaar...

Moet uitzoeken waar dit vandaan komt, wat de trigger is.

Choc hallo. Ook bekend met depressie en dagbehandeling merk ik. Me 2, maar heb er weinig san gehad destijds. Anders viel ik niet steeds in hetzelfde valkuilen en stoppen ik niet steeds alles weg.

Ik probeer mezelf al jaren te doorgronden, maar hen weinig zelf inzicht lijkt t.

Ach, wie weet later als ik groot ben :P

Ik mobiel forum ook veel, wil graag een laptop...

Ik Ga maar eens afleiding zoeken om die bui te boven proberen te komen.
Hoe gaat het hier?

Ben vandaag wezen winkelen met m'n moeder, heb kleren en schoenen van haar gekregen, lief he!! Ik heb niet echt geld voor extraatjes naast boodschappen e.d., en omdat ze ook wil dat ik er niet bijloop als een sloeber heb ik wat dingen gekregen.

Shit, bedenk ineens dat het morgen moederdag is, en ik niks voor haar heb. En m'n ouders wonen hier in een gehucht, dus er is morgen ook niks open.... Naja, dat moet ik dan later een keer doen.

Gelukkig vandaag niet gedacht aan heel het werk-gedoe, is ook weleens lekker.

Voor morgen heb ik afgesproken met vriendinnen die ik al een tijd niet heb gezien. We gaan naar het huis van de ouders van een vriendin, ze hebben een zwembad (ja, ze zijn best wel rijk, haha) en iedereen had het al enthousiast over zwemmen, maar ik zie dat niet zitten hoor. Ben superpreuts, voel me altijd naar over mijn lichaam, zelfs als ik nog kleren aan heb, laat staan dat ik met m'n winterlichaam in bikini moet. Ze gaan hun gang maar, maar ik heb er geen zin in.
lieve ste, morgen is het zaterdag en zondag is het moederdag. Je hebt nog een extra dag meis!
Ik wou het gaan zeggen idd, het pas zondag moederdag ste!

En Ste, je hebt een mooi figuur hoor lieverd. Maar als je je niet prettig voelt, dan moet je het niet doen (in bikini)

Fijn dat je kleren en schoenen hebt gehad! Is dat voor het gesprek, of gewoon voor normaal?
Yellow, hoe weet jij nou hoe Ste eruit ziet? Hebben jullie geminimeet?

Ste wat lief van je moeder!

Ik ga naar bed. Morgen naar Rotterdam om te shoppen met 2 vriendinnetjes. En als ik thuis kom is het huis vol met mans vrienden dus ga daar denk ik ook lekker uit eten. Heb er zin in!

Welterusten dus en tot later!
he jij gaat gewoon naar Rotterdam zonder in mijn bubbelbad te gaan liggen? Jeetje jij mist echt wat hoor!

Veel plezier morgen!
Nee ik heb een foto gezien van Ste

Veel plezier in Rotterdam Choco! (maar feyenoord is natuurlijk AJAX AJAX)
quote:_yellowlove_ schreef op 06 mei 2011 @ 22:12:

Nee ik heb een foto gezien van Ste

Veel plezier in Rotterdam Choco! (maar feyenoord is natuurlijk AJAX AJAX)Ik heb doorgekregen dat jij voortaan hoofd feynoord suporters bent! Veel plezier in je nieuwe functie
Van wie heb jij dat doorgekregen Ibi
quote:_yellowlove_ schreef op 06 mei 2011 @ 22:53:

Van wie heb jij dat doorgekregen Ibi De hogere machten yellow, de hogere machten. Helaas voor jou die kunnen we niet negeren
quote:_yellowlove_ schreef op 06 mei 2011 @ 21:21:

Ik wou het gaan zeggen idd, het pas zondag moederdag ste!

En Ste, je hebt een mooi figuur hoor lieverd. Maar als je je niet prettig voelt, dan moet je het niet doen (in bikini)

Fijn dat je kleren en schoenen hebt gehad! Is dat voor het gesprek, of gewoon voor normaal?

Jullie hebben gelijk, ik dacht op een of andere manier dat het vandaag zaterdag was!

En, nee, gewoon voor zomaar, dat gesprek heb ik al gehad he
Hoi all ben er ook weer
Ik ook
Hoi mika, wat las ik nou van je? 42 dagen durende menstruatie of juist een cyclus van 42 dagen.

Ik dacht ook dat ik er vanaf was. Helaas weer geworden na 4 maanden.
Ja hoor ga ik slapen komen jullie tevoorschijn.

IK HEB JULLIE WEL DOOR
quote:_yellowlove_ schreef op 07 mei 2011 @ 01:02:

IK HEB JULLIE WEL DOOR
quote:_yellowlove_ schreef op 07 mei 2011 @ 01:02:

IK HEB JULLIE WEL DOOR
Chat ik had een cyclus van 42 dagen. Was mijn langste tot nu toe. Zou zo blij zijn als ik er helemaal vanaf was

Jij 4 maanden, das schrikken dan als je het weer word. Ach we zullen er toch wel een keertje vanaf komen
He Yellow dan blijf je nog gezellig op
Als je het een jaar niet gehad hebt ben je er vanaf. Zeggen ze.
We moeten stil zijn want ik heb een man in mijn bed liggen!

Mika ik dacht ook dat je 42 dagen ongesteld was..
Ja zeggen ze, eerst zien dan geloven

Is Yellow toch naar bed gegaan?

Hoe is het met je roken Chat. Lukt het een beetje?
Geeft niet Yellow, ik heb het vast niet goed uitgelegd

Ach yellow is dat je hondje? Wat een liefie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven