Help! Mijn man is klusser!
donderdag 5 mei 2011 om 21:42
quote:Erwt schreef op 05 mei 2011 @ 21:37:
[...]
Wat lief
Ik zie je soms op het forum voorbijkomen en ik moet heel vaak aan je verhaal denken. Hoe is het nu eigenlijk met je, zoveel tijd later?
ja caaf ik weet nog dat je toen een topic opende en heb ook alles gevolgd maar durf je er nooit om te vragen op de trash topics
hoe het met je gaat
ik had eerst een andere nick hoor en heb nog gepost op jou topic
[...]
Wat lief
Ik zie je soms op het forum voorbijkomen en ik moet heel vaak aan je verhaal denken. Hoe is het nu eigenlijk met je, zoveel tijd later?
ja caaf ik weet nog dat je toen een topic opende en heb ook alles gevolgd maar durf je er nooit om te vragen op de trash topics
hoe het met je gaat
ik had eerst een andere nick hoor en heb nog gepost op jou topic
donderdag 5 mei 2011 om 22:01
donderdag 5 mei 2011 om 22:10
quote:Rainbow01 schreef op 05 mei 2011 @ 21:42:
Dat had ik ook een beetje, maar ik doe het nu toch maar omdat ik heel erg hoop dat je je weg weer een beetje hebt gevonden en kan genieten van de dingen om je heen
(En als je het er niet over wilt hebben, is dat natuurlijk ook okee )
Dat had ik ook een beetje, maar ik doe het nu toch maar omdat ik heel erg hoop dat je je weg weer een beetje hebt gevonden en kan genieten van de dingen om je heen
(En als je het er niet over wilt hebben, is dat natuurlijk ook okee )
donderdag 5 mei 2011 om 22:51
Vriend zei nog over dat voorstukje waarin ze zei dat ze dat niet zo wilde, dat het vast over iets anders ging. Niet dus.
Hij had kritiek over de tegels, zij vond de vloer maar niks. Hoe durven ze te klagen terwijl anderen HUN werk komen doen, kosteloos ook nog?? Stelletje profiteurs. Ik had trouwens verwacht dat ze wel gescheiden zouden zijn toen John weer terug kwam. Anti climax.
Hij had kritiek over de tegels, zij vond de vloer maar niks. Hoe durven ze te klagen terwijl anderen HUN werk komen doen, kosteloos ook nog?? Stelletje profiteurs. Ik had trouwens verwacht dat ze wel gescheiden zouden zijn toen John weer terug kwam. Anti climax.