Aruba!

05-05-2011 20:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Over een paar weekjes ga ik met mijn vriend op vakantie op Aruba..

Natuurlijk erg veel zin in, maar ben wel wel benieuwd naar ervaringen?

En weten jullie of het praktisch is om een creditcard 'aan te schaffen', of is dit niet nodig?

Verder nog tips etc, etc..?
Wow ik ben jaloers, pas ik nog in jullie koffer?

Nee, geen tips of ervaringen ben er nog nooit geweest.
Een creditcard is altijd erg handig als je op vakantie gaat maar nodig is het natuurlijk niet.
Geen tips voor je...

Uit jaloezie....

Nee geintje, ik ben er nog nooit geweest.. Maar die jaloezie die zit dr! ... Have fun..
zon, zee, strand....

als je meer van het eiland wil zien is een auto huren erg handig. ga het natuurgebied in of naar de vuurtoren. je kunt er ook snorkelen en duiken. zelf heb ik een aantal paardrijtochten gemaakt. een vriend van mij is er pas geleden geweest en heeft yogales gehad bij de vuurtoren.

en natuurlijk cocktails drinken op het strand, lekker met je voeten in het zand naar de zee kijken.
Club Mambo geloof ik.
Have fun!
Moomba
Tip: als je het eiland met een huurauto gaat verkennen, neem dan een 4x4 want met een gewone auto kun je niet overal komen (of tenminste, niet zonder doodsangsten uit te staan).

CC is niet nodig, maar kan wel handig zijn. Je weet nooit of je voor onverwachtte kosten komt te staan als je op reis bent. Ik zie een CC altijd als een soort van noodfonds zodat je over cash kunt beschikken indien nodig. En bovendien wordt er vaak een CC gevraagd voor zaken als autohuur ed
-
sabanaliber, natural bridge is een jaar of 5 geleden ingestort....

En het eiland met waterpark heet De Palm Island. Zeker een aanrader!
Heerlijk snorkelen bij baby beach en bij Malmok (voorbij alle hotels). Prachtige onderwaterwereld!
Je kan er heel mooi duiken. Ook je duikbrevet halen in een week.

Credit card heb je wel nodig voor je hotel (borg minibar en roomservice) en ook om een auto te huren. Anders moet je cash 500 usd neer tellen als borg.

Veel plezier!
Tip eten bij Que Pasa. En op zondag naar Babybeach tussen de locals die op het strand bbq-en en het eten verkopen.
-
@sabanaliber: dat klopt, ook heel mooi!
quote:Zamirah schreef op 05 mei 2011 @ 21:34:

Club Mambo geloof ik.Da's een eiland verder!
Bedankt voor jullie tips, super!!

Ik denk dat ik voor de handigheid toch maar even een creditcard aanschaf, thnx!
Eten bij que pasa, madam janette, maar vooral bij the flying fishbone in savaneta!!! Meest romantische restaurant ever. Op het strand eten... Kijk maar eens op de website, alleen dat al ziet er super uit vind ik.

Quad huren is ook leuk op aruba, jetski huren, snorkelen inderdaad... cocktails drinken bij moomba, naar de live muziek op de palm pier... Aaarrgghh hier is nog iemand jaloers!!! Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven