Gemiddelde tijd tussen relaties??
donderdag 5 mei 2011 om 21:43
Ik vroeg me af wat de gemiddelde tijd is tussen je ex en een volgende relatie voor vrouwen tussen de 20 en 50.
En is de wachttijd op een volgende relatie langer naarmate je de 50 nadert?
Eventjes nieuwsgierig naar statistieken ofwel de gangbare norm sinds zeg maar het millenium.
Zou het Centraal Buro voor Statistiek dit ook weten?
En is de wachttijd op een volgende relatie langer naarmate je de 50 nadert?
Eventjes nieuwsgierig naar statistieken ofwel de gangbare norm sinds zeg maar het millenium.
Zou het Centraal Buro voor Statistiek dit ook weten?
donderdag 5 mei 2011 om 22:10
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 21:58:
[...]
Ik zal het onderzoek er eens bijzoeken
Was reuze interessant.
Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnenHet zal mij benieuwen. Ik vraag me af of ze ook rekening houden met nog lopende relaties. Ik hoop overigens dat dat bij mij zo blijft, ik wil geen nieuwe.
[...]
Ik zal het onderzoek er eens bijzoeken
Was reuze interessant.
Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnenHet zal mij benieuwen. Ik vraag me af of ze ook rekening houden met nog lopende relaties. Ik hoop overigens dat dat bij mij zo blijft, ik wil geen nieuwe.
donderdag 5 mei 2011 om 22:19
quote:liesje_xxx schreef op 05 mei 2011 @ 22:16:
waarschijnlijk weer een zo'n student die een onderzoekje moet doen.
Oh, maar dan zijn de door mij genoemde statistieken dus straks weer achterhaald?
TO, wil je wel je onderzoeksresultaten hier neerzetten?
Anders lopen de relatie zoekenden onder ons straks dagen voor (of achter)
waarschijnlijk weer een zo'n student die een onderzoekje moet doen.
Oh, maar dan zijn de door mij genoemde statistieken dus straks weer achterhaald?
Anders lopen de relatie zoekenden onder ons straks dagen voor (of achter)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 5 mei 2011 om 22:21
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 22:19:
[...]
Anders lopen de relatie zoekenden onder ons straks dagen voor (of achter)Nou graag want ik ben nu sinds november vrijgezel, dus wil wel even weten of ik achterloop of dat ik haast moet maken enzo.
[...]
Anders lopen de relatie zoekenden onder ons straks dagen voor (of achter)Nou graag want ik ben nu sinds november vrijgezel, dus wil wel even weten of ik achterloop of dat ik haast moet maken enzo.
donderdag 5 mei 2011 om 22:22
quote:liesje_xxx schreef op 05 mei 2011 @ 22:21:
[...]
Nou graag want ik ben nu sinds november vrijgezel, dus wil wel even weten of ik achterloop of dat ik haast moet maken enzo.
Dat bedoel ik!
Dat gaat me een ellende geven hier op het forum
Loopt weer alles vast....
[...]
Nou graag want ik ben nu sinds november vrijgezel, dus wil wel even weten of ik achterloop of dat ik haast moet maken enzo.
Dat bedoel ik!
Dat gaat me een ellende geven hier op het forum
Loopt weer alles vast....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 5 mei 2011 om 23:23
vrijdag 6 mei 2011 om 00:12
Tja bij mij zijn de 'verhoudingen' niet altijd duidelijk wel of niet een relatie (eh... sorry voor deze zin. zelf snap ik m nog iig)
Dus dan weet ik niet wanneer ik moet tellen en of iets uberhaupt meetelt.
En als iets een relatie is weet je soms ook niet vanaf welke dag precies.
Ik heb er hogere wiskunde voor nodig.
Dus dan weet ik niet wanneer ik moet tellen en of iets uberhaupt meetelt.
En als iets een relatie is weet je soms ook niet vanaf welke dag precies.
Ik heb er hogere wiskunde voor nodig.
vrijdag 6 mei 2011 om 14:22
Het recept:
Zeef de bloem in een kom en voeg wat zout toe. Wanneer het zoete flensjes moeten worden, voeg dan ook een schepje suiker toe. Roer het ei erdoor en voeg de melk met scheutjes toe. Klop met de garde totdat er een glad beslag is ontstaan. Smelt de boter, maar laat de ze niet heet worden. Voeg de gesmolten boter bij het beslag, roer de ze er goed door en laat het beslag een uur rusten. Doe een heel klein beetje boter in een kleine koekenpan.als deze heet is doe er dan een beetje beslag bij. Bak het flensje aan een kant bruin, keer het om en bak de andere kant.Bij de volgende flensjes hoeft u geen boter meer in de pan doen. Er zit voldoende boter in het beslag.
Wanneer de flensjes gebakken zijn, eet je ze op, voel je jezelf dik en zielig en ga je nog twee maanden huilen. Na de rouwperiode dien je jezelf aan te sluiten bij cursussen zoals creatief met kurk waarbij je flirt met de homofiele lesgever voor enkele maanden. Dan is het moment aangebroken om als een volleerde nymfomaan op de volgende prooi man te storten.
Bij de volgende relatie die uitgaat, herhaal je deze stappen, maar dan met chocolade cake.
Wat wil je nou met dit topic? :o
Zeef de bloem in een kom en voeg wat zout toe. Wanneer het zoete flensjes moeten worden, voeg dan ook een schepje suiker toe. Roer het ei erdoor en voeg de melk met scheutjes toe. Klop met de garde totdat er een glad beslag is ontstaan. Smelt de boter, maar laat de ze niet heet worden. Voeg de gesmolten boter bij het beslag, roer de ze er goed door en laat het beslag een uur rusten. Doe een heel klein beetje boter in een kleine koekenpan.als deze heet is doe er dan een beetje beslag bij. Bak het flensje aan een kant bruin, keer het om en bak de andere kant.Bij de volgende flensjes hoeft u geen boter meer in de pan doen. Er zit voldoende boter in het beslag.
Wanneer de flensjes gebakken zijn, eet je ze op, voel je jezelf dik en zielig en ga je nog twee maanden huilen. Na de rouwperiode dien je jezelf aan te sluiten bij cursussen zoals creatief met kurk waarbij je flirt met de homofiele lesgever voor enkele maanden. Dan is het moment aangebroken om als een volleerde nymfomaan op de volgende prooi man te storten.
Bij de volgende relatie die uitgaat, herhaal je deze stappen, maar dan met chocolade cake.
Wat wil je nou met dit topic? :o
vrijdag 6 mei 2011 om 16:44
In jouw geval zal het langer duren naarmate je vaker aangifte wil gaan doen bij de politie van vies smakend bronwater, je meer last krijgt van stinkende voeten en je je vrijwilligersreis naar Spanje maar blijft uitstellen. Het is ook significant bewezen dat Spaanse mensen "inboorlingen" noemen leidt tot nog langer uitstel van een relatie. Met name een eventuele relatie met een Spanjaard.
Oh ja, je haardracht heeft ook nog verstrekkende invloed. Naturel de deur uit gaan verminderd je kansen op de relatiemarkt drastisch.
Oh ja, je haardracht heeft ook nog verstrekkende invloed. Naturel de deur uit gaan verminderd je kansen op de relatiemarkt drastisch.
vrijdag 6 mei 2011 om 17:27
quote:lughnasadh schreef op 06 mei 2011 @ 16:44:
En vergeet de pony niet. Met pony = minder kans.
Verder is de lengte tussen 2 relaties recht evenredig gelijk aan de afstand tussen je IQ en je EQ vermenigvuldigd met je cupmaat.
Verder is de lengte tussen 2 relaties recht evenredig gelijk aan de afstand tussen je IQ en je EQ vermenigvuldigd met je cupmaat.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
vrijdag 6 mei 2011 om 19:23
quote:lolapaloeza schreef op 06 mei 2011 @ 17:27:
[...]
Hey, niks mis met pony's!
Nou ja, de Shetland variant kan het wat lastig maken. Maar een korte blonde kan best goed werken hoor!
[...]
Hey, niks mis met pony's!
Nou ja, de Shetland variant kan het wat lastig maken. Maar een korte blonde kan best goed werken hoor!
zondag 8 mei 2011 om 21:49
Eerste relatie (en ook huwelijk) duurde van mijn zestiende tot mijn vierenveertigste.
Het laatste jaar daarvan had ik een andere kortstondige relatie, die ik tegelijkertijd verbroken heb als mijn huwelijk.
Ik was toen 44 en wou absoluut nooit meer een relatie.
Maar 1 maand later begon ik te mailen met mijn huidige man, 2 maanden later had ik een relatie met hem en die duurt nu al twaalf jaar en zal blijven duren tot ik of hij dooga(at).
Maar als ik mijn man niet ontmoet had, zou ik vast nooit meer een relatie gehad hebben want ik was/ben ontzettend kieskeurig...
Ik heb gewoon ontzettend geluk gehad.
Het laatste jaar daarvan had ik een andere kortstondige relatie, die ik tegelijkertijd verbroken heb als mijn huwelijk.
Ik was toen 44 en wou absoluut nooit meer een relatie.
Maar 1 maand later begon ik te mailen met mijn huidige man, 2 maanden later had ik een relatie met hem en die duurt nu al twaalf jaar en zal blijven duren tot ik of hij dooga(at).
Maar als ik mijn man niet ontmoet had, zou ik vast nooit meer een relatie gehad hebben want ik was/ben ontzettend kieskeurig...
Ik heb gewoon ontzettend geluk gehad.