Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb vroeger ook astma gehad en ik had 2 bakjes water aan de verwarming hangen in slaapkamer, dat hielp toen wel iets. En altijd raam open een stukje.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En NSTechnisch, nee Inad ik ben zeker niet het haasje.

1x per maand heb ik enorme opruim en weggooidrang. Die dag is vandaag en de kliko is al halfvol.
Kess, Jee, das schrikken weer zeg! Fijn dat het vernevelen goed hielp! Ben benieuwd of droogte inderdaad effect zou kunnen hebben. Gaan ze nu onderzoeken doen naar t waarom van de benauwdheid steeds?

Vish, pfioew, jij geluk, haasje niet zo leuk

Wat goed van het opruimen, ik ga vandaag ook een grote poging wagen.

Pep, frappe, hmmmmmmmmm. Maar dan moet het eigenlijk wel warm zijn buiten, dus ik ga toch voor de HollyHobby-koffie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nemo er toch niet in hè?
In het ziekenhuis kreeg hij ook ventolin, samen met iets anders (ben de naam kwijt) wat slijm oplost. Maar in het ziekenhuis wordt het verneveld, ipv met puf gegeven en met vernevelen komt het veel dieper in de longen, dus meteen op de goede plek, zeg maar. Trigger is verkoudheid. Zie dat maar eens te voorkomen...

En hier thuis ventileren we inderdaad veel, bakjes water: check. Het moet eigenlijk gewoon lente worden en mooi weer. Dat zal waarschijnlijk wel helpen.

Hoe oud was jij toen je er geen last meer van had, Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
Ben ook wel benieuwd naar inhoud van kliko, ja. Heb ook zin om vreselijk nuttig te zijn vandaag. Misschien werkt het besmettelijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Vish, betaal jij niet per kilo zooi in de kliko dan?
Dat vernevelen kun je ook thuis doen toch of is dat echt met zuurstof erbij enzo? Het beeld wat je nu schetst lijkt wel erg op astma inderdaad; eczeem en bij verkoudheid benauwd. En ik vrees dat een allergie voor huisdieren toch ook wel erg waarschijnlijk is

**rent snel weg maar is geoefend door het achter Kess aanrennen**
Ik weet het Pep. HEb er de afgelopen dagen ook echt weer heel serieus aan gedacht om kat de deur uit te doen. Maar dan wil ik eigenlijk zeker weten dat het ook helpt, snap je. Dat ze niet voor niks weg moet. En ik ga haar vreselijk missen!
Loretta is De Mol. Punt.
Kind slaapt alweer bijna een uur en ipv wat nuttigs te doen hang ik hier maar en ben aan het zoeken naar houten muziekinstrumenten... Ik ga nú even wat doen hoor!
Ja dat snap ik Kess. Het is ook heel sneu dat zo`n beessie dan weg moet. Hoe oud is ze nu? Mijn moeder heeft volgens mij ook onze Poessie in moeten laten slapen toen bleek dat ik zo allergisch was

Ben even weg hoor
quote:peppie schreef op 13 januari 2008 @ 10:43:

Vish, betaal jij niet per kilo zooi in de kliko dan?Is dit een serieuze vraag?
Volgens mij ging het bij mij over toen ik een jaar of 11 was en ongesteld werd. Daarna had ik 's nachts nog wel eens aanvallen.

Misschien wil Star wel tijdelijk voor je poessie zorgen? (als onze dierenmiep zijnde)
quote:Vishnu schreef op 13 januari 2008 @ 11:06:

Volgens mij ging het bij mij over toen ik een jaar of 11 was en ongesteld werd.

Nou, als Vito dáár op moet wachten...

Klikovraag was serieus ja, hier betaal je per kilo
Ik betaal helemaal geen gemeenteshit pep. En hier heb je een kliko en daar knal je alles in en 1x in de 2 weken komen ze hem legen. Gaan ze hem bij jou wegen dan elke keer ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.
quote:peppie schreef op 13 januari 2008 @ 11:08:

[...]

Nou, als Vito dáár op moet wachten...

Dat dacht ik dus ook, ja!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 13 januari 2008 @ 11:12:

Ik betaal helemaal geen gemeenteshit pep. En hier heb je een kliko en daar knal je alles in en 1x in de 2 weken komen ze hem legen. Gaan ze hem bij jou wegen dan elke keer ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.Jeetje, dan zijn jullie echt nog ouderwets, dat je niet voor je huisvuil betaalt. Of, en dat lijkt me logischer, jullie betalen meer gemeentelijke belastingen en wij minder in combinatie met "de vervuiler betaalt." Hoe ze dat bij jullie dan per kilo doen, vraag ik me ook af, Pep. Wij hebben hier weer een ander systeem.
Loretta is De Mol. Punt.
ik betaal heulemaal niksch Het grote voordeel van antikraak wonen. 165 euro inclusief alles.
quote:Vishnu schreef op 13 januari 2008 @ 11:16:

ik betaal heulemaal niksch Het grote voordeel van antikraak wonen. 165 euro inclusief alles.

Anders lag ik allang in de goot

moet nog 2 uur werken vandaag, hoop dat Nemo wil slapen zo.
Lastig, Vish. Hoop dat het een beetje lukt. Heb thuiswerken nu paar keer geprobeerd, maar het lukt eigenlijk alleen heel goed als Chica s'avonds slaapt.

Hier ook alleen gemeentelijke belastingen, betalen per kilo is heel dorps volgens mij, want op t platteland moest het inderdaad wel

Hoop dat de poes niet weghoeft, Kess

Fijn dat je gewoon kunt thuis plegeren. Denk dat lente inderdaad ook wel zal helpen.
In de grijze kliko zit een chip en die scannen ze en dan wegen ze inderdaad. De groene is gratiezzzz Vandaar ook trouwens dat ik m`n afval zo rigoreus mogelijk wil scheiden
Arme kleine Vito baby

Poessies en hond gaan niet samen vrees ik. Krijg je je poessie stuk terug
Ha die Star

Wat ben je allemaal aan t doen? Lekker om weer thuis te zijn zeker?

Ik ga schoonmaken, schoonmaken....ooo. Zo geen zin in, maar tis zo nodig
Mijn poessie vindt hondjes wel leuk hoor. Tenminste, ze heeft een aantal jaar samengeleefd met onze hond, die nu al weer een paar jaar dood is. Ze sliepen samen in de mand. Hond was er eerder, maar heeft echt over poes gemoederd toen ze nog klein was. Als we de hond uitlieten, liep poes er vaak achteraan.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven