Het theehuis
zondag 13 januari 2008 om 10:39
Kess, Jee, das schrikken weer zeg! Fijn dat het vernevelen goed hielp! Ben benieuwd of droogte inderdaad effect zou kunnen hebben. Gaan ze nu onderzoeken doen naar t waarom van de benauwdheid steeds?
Vish, pfioew, jij geluk, haasje niet zo leuk
Wat goed van het opruimen, ik ga vandaag ook een grote poging wagen.
Pep, frappe, hmmmmmmmmm. Maar dan moet het eigenlijk wel warm zijn buiten, dus ik ga toch voor de HollyHobby-koffie
Vish, pfioew, jij geluk, haasje niet zo leuk
Wat goed van het opruimen, ik ga vandaag ook een grote poging wagen.
Pep, frappe, hmmmmmmmmm. Maar dan moet het eigenlijk wel warm zijn buiten, dus ik ga toch voor de HollyHobby-koffie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 13 januari 2008 om 10:42
In het ziekenhuis kreeg hij ook ventolin, samen met iets anders (ben de naam kwijt) wat slijm oplost. Maar in het ziekenhuis wordt het verneveld, ipv met puf gegeven en met vernevelen komt het veel dieper in de longen, dus meteen op de goede plek, zeg maar. Trigger is verkoudheid. Zie dat maar eens te voorkomen...
En hier thuis ventileren we inderdaad veel, bakjes water: check. Het moet eigenlijk gewoon lente worden en mooi weer. Dat zal waarschijnlijk wel helpen.
Hoe oud was jij toen je er geen last meer van had, Vish?
En hier thuis ventileren we inderdaad veel, bakjes water: check. Het moet eigenlijk gewoon lente worden en mooi weer. Dat zal waarschijnlijk wel helpen.
Hoe oud was jij toen je er geen last meer van had, Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 13 januari 2008 om 10:48
Dat vernevelen kun je ook thuis doen toch of is dat echt met zuurstof erbij enzo? Het beeld wat je nu schetst lijkt wel erg op astma inderdaad; eczeem en bij verkoudheid benauwd. En ik vrees dat een allergie voor huisdieren toch ook wel erg waarschijnlijk is
**rent snel weg maar is geoefend door het achter Kess aanrennen**
**rent snel weg maar is geoefend door het achter Kess aanrennen**
zondag 13 januari 2008 om 10:51
zondag 13 januari 2008 om 11:06
zondag 13 januari 2008 om 11:12
zondag 13 januari 2008 om 11:15
quote:Vishnu schreef op 13 januari 2008 @ 11:12:
Ik betaal helemaal geen gemeenteshit pep. En hier heb je een kliko en daar knal je alles in en 1x in de 2 weken komen ze hem legen. Gaan ze hem bij jou wegen dan elke keer ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.Jeetje, dan zijn jullie echt nog ouderwets, dat je niet voor je huisvuil betaalt. Of, en dat lijkt me logischer, jullie betalen meer gemeentelijke belastingen en wij minder in combinatie met "de vervuiler betaalt." Hoe ze dat bij jullie dan per kilo doen, vraag ik me ook af, Pep. Wij hebben hier weer een ander systeem.
Ik betaal helemaal geen gemeenteshit pep. En hier heb je een kliko en daar knal je alles in en 1x in de 2 weken komen ze hem legen. Gaan ze hem bij jou wegen dan elke keer ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.Jeetje, dan zijn jullie echt nog ouderwets, dat je niet voor je huisvuil betaalt. Of, en dat lijkt me logischer, jullie betalen meer gemeentelijke belastingen en wij minder in combinatie met "de vervuiler betaalt." Hoe ze dat bij jullie dan per kilo doen, vraag ik me ook af, Pep. Wij hebben hier weer een ander systeem.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 13 januari 2008 om 11:24
Lastig, Vish. Hoop dat het een beetje lukt. Heb thuiswerken nu paar keer geprobeerd, maar het lukt eigenlijk alleen heel goed als Chica s'avonds slaapt.
Hier ook alleen gemeentelijke belastingen, betalen per kilo is heel dorps volgens mij, want op t platteland moest het inderdaad wel
Hoop dat de poes niet weghoeft, Kess
Fijn dat je gewoon kunt thuis plegeren. Denk dat lente inderdaad ook wel zal helpen.
Hier ook alleen gemeentelijke belastingen, betalen per kilo is heel dorps volgens mij, want op t platteland moest het inderdaad wel
Hoop dat de poes niet weghoeft, Kess
Fijn dat je gewoon kunt thuis plegeren. Denk dat lente inderdaad ook wel zal helpen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 13 januari 2008 om 12:49
Mijn poessie vindt hondjes wel leuk hoor. Tenminste, ze heeft een aantal jaar samengeleefd met onze hond, die nu al weer een paar jaar dood is. Ze sliepen samen in de mand. Hond was er eerder, maar heeft echt over poes gemoederd toen ze nog klein was. Als we de hond uitlieten, liep poes er vaak achteraan.
Loretta is De Mol. Punt.