!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag met dochter was een mooie dag.

Niet veel gepraat, komt nog wel, veel geknuffeld, gelachen, geklungeld en gelummeld.. Was zo voorbij en tijd om haar op de trein te zetten... Vrijdag komt ze weer en dan heel weekend!
Wies, ik had begrepen uit een posting van Hela dat ze klaar is met frummeren hier, vanwege de toestanden van een poos geleden hiero... Wat er precies is voorgevallen weet ik niet... Ik mis haar ook hoor, best wel eigenlijk....
Bloem, fijn om goede berichten van je te horen

Kan eindelijk weer een beetje normaal uit m'n ogen kijken.

Nee, ik had geen zware kater maar last van 2 ontstoken ogen. Het zag er echt droevig uit. Ik draag nooit een zonnebril maar kon nu echt niet zonder.

Logeetje is weer naar huis. Het is heulemaal stil zonder hem
Haaaii

Vandaag de hele dag in the Zoo geweest met kleuterschoolreisje.Vermoeiend, maar ook erg gezellig want mijn vriendin Pim was ook mee. Het was dus maar goed dat we kleuters moesten begeleiden, oudere kinderen zouden zich dood schamen voor onze idiote fratsen
Leuk Yet! Ik ben van de week ook naar een dierentuin geweest. Zeg ik op een gegeven moment tegen Muk: kijk eens wat een mooie fazant!

Zegt ie: waar zie jij een croissant? Naja, hij moet nog een boel leren
Hé Jo

Grappig van Muk! Miniman verhaspelt sommige dingen ook zo leuk. Dierosaurus bijvoorbeeld. Proberen we er al 5 jaar uit te krijgen - en als hij het dan eindelijk goed zegt, vind ik het vast jammer.

We zitten inmiddels bij de Burger King. Haske fout natuurlijk, maar ik had echt geen zin om te koken.
Nah, Jo, nieuwe dagvulling zoeken is toch ook wat nu logeetje weg is! Fijn dat het met j oogjes beter is!

Yette, fijn om te vernemen dat je ondanks zorgen ook wat lol hebt!

Lekker fout bij BK is soms helemaal niet verkeerd!

Ik ga me eens onder de douche hijsen en boodschappen doen, morgen bbq vanwege moederdag, aangezien dochter zondag naar paps gaat...
Met dat de hulp voor De Zoon op de rails is, heb ik ook weer tijd voor leuke dingen Vanavond feest op school, daarna onverwacht een lange avond met de moeder van Elfjes vriendinnetje en daarop volgend een spontane logeerpartij van dat vriendinnetje. Terug naar het heerlijke gewone leven vol vrolijke chaos!
Meid, ben blij voor je dat je je "oude leventje " weer een beetje kan oppakken!
OK. dat hebben die meiden ook door. Of er nog pastasalade was. Heel gezellig met twee dametjes van 10 tot 2.20
Ha die Bloem zag je ff niet!
En jij mij tuuk niet. Achterlijk tijdstip. Truste
Inmiddels bijna wakker Yette?

Jammer dat je hier niet kan zien of iemand online is of niet....

Hier een relaxed dagje, ondanks werkzaamheden in huis...

Dochter zit achter huis met vrienden, lekker te chillen, is wel gezellig!

Staks lekker bbqen...
Tuuk ben ik wakker. Al lang!

Miniman begon al om 6 uur met tafeldekken. Kadeng, schuifff, boink. Erg lief natuurlijk, maar om 6 uur?! Op zaterdag?! Gelukkig was ik dankzij hem op tijd uit bed voor vroeg bezoek dat met een doos donuts voor de deur stond. Mierzoet ontbijt dus

Zo een boodschappenlijst maken. De kasten raken leeg. Wel jammer van dat mooie weer. Je loopt hier al snel anderhalf uur door zo'n supermarkt voor je alles hebt.
Ik herken het Yette, van die lieverdjes die je alvast willen helpen,maar he, beter te vroeg dan te laat.....

Bij jullie dus ook mooi weer! Hier een heerlijke zomerse dag....

Lekker de bbq aangehad vanaaf, was gezellig en fijn!
Zo vandaag weer eens in het zuiden des lands geweest. Het was er nog warmer dan hier en erg gezellig.

Ik ga even de slingers zoeken want er is een stamgast jarig morgen......
Oh gezellig, daar drink ik vast een biertje op

Wij bbq-en voor het eerst dit jaar. Het zó afschuwelijk heet dat we maar binnen zijn gaan eten
Ha die Yet! Kom je even helpen versieren?

Twee bier!
Ik kan geen plaatjes plakken met mijn foon, dus ik hou het trapje wel vast terwijl jij de slingers ophangt

Lieve Wies, van harte gefeliciteerd!
Ook namens ons allemaal
Is het in de VS ook moederdag? Ik heb een hele mooie plant voor in de tuin gekregen en gelukkig geen ontbijt op bed
Jep, ik heb een zelfgeschreven boek van Elfje gekregen, een knutselwerk van Miniman, een horloge, zelfgemaakte truffels en een knoflookpers
De zelfgeknutselde kadootjes zijn eigenlijk altijd het leukst. Mijn kinderen zijn de knutselleeftijd een beetje ontgroeid
Jammer is dat. Misschien moet ik de mijne eens het goede voorbeeld geven door mijn moeder volgend jaar een tekening of een gipsafdruk van mijn hand te geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven