!!!Bar too much 190 !!!
donderdag 5 mei 2011 om 22:33
Bloem, fijn om goede berichten van je te horen
Kan eindelijk weer een beetje normaal uit m'n ogen kijken.
Nee, ik had geen zware kater maar last van 2 ontstoken ogen. Het zag er echt droevig uit. Ik draag nooit een zonnebril maar kon nu echt niet zonder.
Logeetje is weer naar huis. Het is heulemaal stil zonder hem
Kan eindelijk weer een beetje normaal uit m'n ogen kijken.
Nee, ik had geen zware kater maar last van 2 ontstoken ogen. Het zag er echt droevig uit. Ik draag nooit een zonnebril maar kon nu echt niet zonder.
Logeetje is weer naar huis. Het is heulemaal stil zonder hem
vrijdag 6 mei 2011 om 00:29
vrijdag 6 mei 2011 om 01:31
Hé Jo
Grappig van Muk! Miniman verhaspelt sommige dingen ook zo leuk. Dierosaurus bijvoorbeeld. Proberen we er al 5 jaar uit te krijgen - en als hij het dan eindelijk goed zegt, vind ik het vast jammer.
We zitten inmiddels bij de Burger King. Haske fout natuurlijk, maar ik had echt geen zin om te koken.
Grappig van Muk! Miniman verhaspelt sommige dingen ook zo leuk. Dierosaurus bijvoorbeeld. Proberen we er al 5 jaar uit te krijgen - en als hij het dan eindelijk goed zegt, vind ik het vast jammer.
We zitten inmiddels bij de Burger King. Haske fout natuurlijk, maar ik had echt geen zin om te koken.
vrijdag 6 mei 2011 om 09:10
Nah, Jo, nieuwe dagvulling zoeken is toch ook wat nu logeetje weg is! Fijn dat het met j oogjes beter is!
Yette, fijn om te vernemen dat je ondanks zorgen ook wat lol hebt!
Lekker fout bij BK is soms helemaal niet verkeerd!
Ik ga me eens onder de douche hijsen en boodschappen doen, morgen bbq vanwege moederdag, aangezien dochter zondag naar paps gaat...
Yette, fijn om te vernemen dat je ondanks zorgen ook wat lol hebt!
Lekker fout bij BK is soms helemaal niet verkeerd!
Ik ga me eens onder de douche hijsen en boodschappen doen, morgen bbq vanwege moederdag, aangezien dochter zondag naar paps gaat...
zaterdag 7 mei 2011 om 07:01
Met dat de hulp voor De Zoon op de rails is, heb ik ook weer tijd voor leuke dingen Vanavond feest op school, daarna onverwacht een lange avond met de moeder van Elfjes vriendinnetje en daarop volgend een spontane logeerpartij van dat vriendinnetje. Terug naar het heerlijke gewone leven vol vrolijke chaos!
zaterdag 7 mei 2011 om 14:31
zaterdag 7 mei 2011 om 18:55
Tuuk ben ik wakker. Al lang!
Miniman begon al om 6 uur met tafeldekken. Kadeng, schuifff, boink. Erg lief natuurlijk, maar om 6 uur?! Op zaterdag?! Gelukkig was ik dankzij hem op tijd uit bed voor vroeg bezoek dat met een doos donuts voor de deur stond. Mierzoet ontbijt dus
Zo een boodschappenlijst maken. De kasten raken leeg. Wel jammer van dat mooie weer. Je loopt hier al snel anderhalf uur door zo'n supermarkt voor je alles hebt.
Miniman begon al om 6 uur met tafeldekken. Kadeng, schuifff, boink. Erg lief natuurlijk, maar om 6 uur?! Op zaterdag?! Gelukkig was ik dankzij hem op tijd uit bed voor vroeg bezoek dat met een doos donuts voor de deur stond. Mierzoet ontbijt dus
Zo een boodschappenlijst maken. De kasten raken leeg. Wel jammer van dat mooie weer. Je loopt hier al snel anderhalf uur door zo'n supermarkt voor je alles hebt.