M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha bij mij mag er wel bij dat ze los loopt hoor. Dat is hier specialer dan 3 woord zinnetjes
heeee Pips, ben je er nog al of al aan het bevallen??

Kom net thuis van werk en Valentijn is op kdv, wordt zo opgehaald door vriendlief. verkoudhidje valt wel mee, gelukkig. Kom zo nog wel even, nu koken enzo.
Hoi, wow Yuma geslapen tot bijna 8u. En gister middag nog van half 4 tot half 7. Hij had om 12u in de auto geslapen, een uurtje maar, dus die was helemaal op om 3u.

Mijn haren zijn kei gaaf nu.

Een soort opgeknipte bob, met schuin naar voren langer.

Ze heeft alles stijl gemaakt, manlief vind dat helemaal geweldig.

Achter, de kortere kan is warmbruin, de rest weer gewoon blond

Kijkes waren positief. Ze zeiden het huis al te kennen dus wilde alleen de binnenkant zien, daarom was het ook nbeit zo'n ramp dt het donker was. Ze wisten dat er veel aan moest gebeuren, maar het viel ze reuze mee, dus dat was positief.

Snap ook niet wat alle kijkers zeuren over, er MOET veel gebeuren. in princiepe moeten ze niks, alles werkt, is goed, alleen oud, met name de badkamer. En verder is het een kwestie van smaak.

Maar we zijn positief!!!!

En Pips, houd de kleine zich nog aan de afspraak om pas volgende week te komen??

Pas het schema straks aan, moet eerst ff de slaapkamer van yuma schoonmaken, dan kunnen we gaan texen het weekend.

Bah moet trouwens vanmiddag werken, vader van collega heeft een hartinfarct gehad, en ik was de enige die de telefoon opnam gisteravond om 22u.
Fijne avond iedereen!!!!
GM, vandaag lekker rustig dagje.

Zouden eigenlijk vanmiddag bij vrienden op bezoek gaan, maar nu gaan we naar de carnavals wagen.(zij doen ook mee)

Nou wens iedereen een fijne dag. doei
Goedemorgen!

Indian, ik duim nog even door hoor voor de kijkers/kopers!!!

Pips, al bevallen??? Haha irritant he als iedereen dat vraagt

Lena is vrijdag en gisteren best ziek geweest. Nu is ze voor het eerst weer ietsje beter. Alleen frustratiedrempel is nogal laag. Ze gaat nu bij iedere inieminie tegenslag op de grond liggen krijsen. En ze is vergeten hoe ze moet lopen. Men kon ze het eindelijk....

Verder hebben wij een lekkage aan de cv. Echt zoooo balen want op een koteplek.

Nah ja verder gaat het prima hier

Die Milena, vergeet even hoe ze moet lopen. Als ze zich het weer herinnert rent ze je zo voorbij!

Hier nog zo 1 met frustratie maar dan Laura. Was ook ziek en vandaag weer fitter maar huilt om elke tegenslag. Morgen weer naar school iig.

Wat voor wagen maken jullie Indian? Of is dat strikt geheim? Wij gaan net dat weekend op wintersport als de caranaval begint. Wel jammer want wilde dit jaar voor het eerst met Laura naar kindercarnaval gaan. Volgend jaar dan maar.

Vanochtend even met Jasper naar zwembad geweest. Werd aangestoken door de zwemverhalen hier. Heel leuk om even alleen met hem te gaan. Speciale inloopochtend voor ouder en kind. Ze hebben leuk muziekje aan en allemaal speelgoed in het water. Vooral de glijbaan en de balletjes waren leuk. Koppie onder interesseerde hem niks. Wel grappig want hij is het niet echt gewend. Maar maakte hem dus niet uit. Zeker voor herhaling vatbaar, zeker ook omdat zwembad hier zo'n beetje om de hoek is.

Tot snel!
Nee hoor Scooby, is niet geheim. Wij zijn zo ie zo niet van die actieve frote creatie bouwers, want die zijn maanden terug al begonnen, en wij beginnen altijd pas een week of 3 van te voren. Hihi.

We doen grease, maar dan alsof ze oud zijn, gries (dat zeggen ze hier voor grijs)

Beterschap met Milena Frans. Als ze dadelijk weer helemaal fit is, loopt ze wel weer.

Zo Yuma's nieuwe kamer is klaar. Morgen ff goed schoonmaken en dan kan hij erin.

Nu alleen de aankleding nog.

Moet nog steeds die vrachtauto's van bob de bouwer schilderen, waar ik het maanden terug al over had.
Lekker, Scoob, even zwemmen. Komt er hier niet erg vaak van, maar zo af en toe op zondag met zijn allen. Maar eigenlijk wel een goed idee om gewoon alleen met 1 kind te gaan! Zowel met Lieke als met Sophie alleen lijkt het me hartstikke leuk!! Wij zijn nu een aantal keren met Lieke wezen schaatsen; best leuk ook. Lieke heeft dubbele ijzertjes onder en loopt gewoon een rondje... Papa en mama kunnen dan afwisselend eventjes flink doorschaatsen .

Ach gossie, en Milena ziek en daardoor het lopen-truukje kwijt... Heeft haar kennelijk zoveel energie en concentratie enzo gekost, dat ze haar weerstand wat kwijt was?? Nah ja... dat lopen komt wel weer terug als ze beter is!!

Wow, Indian; je haren klinken me erg goed in de oren! Wauw, wat een technisch kapsel zeg. Hahaha, dan ben ik maar saai met mijn eeuwig donkerbruine (halflange) haren. Ik kleur bijna nooit, en heb nooit een echt nieuw model ofzo. Altijd halflang tot lang, met soms lange lagen, soms recht. Saaisaai, bedenk ik me nu.....

Hoe gaat het eigenlijk met jullie nachten, nu? Bij ons is Sophie nog steeds bijna iedere nacht minimaal wel een keer wakker. Soms voor een speentje, soms knuffel kwijt enz. Maar goed, ik moet er dan wel heen. Klusje is ook zo geklaard, maar toch... Het breekt me soms wel op, al die gebroken nachten.

Ze gaat altijd om 19:30 u naar bed, en slaapt dan tot ongeveer 7:30 u; klokje rond, dus. Overdag vaak nog even anderhalf tot twee uur rondom het middaguur. Hoe is dat bij jullie??

Leuk, wij zijn gisteren op de thee en borrel geweest bij de ouders van HET vriendinnetje van Lieke op de PSZ en creche. Was erg leuk; leuke mensen, leuk huis, hadden ezeltjes, geitjes, kippen, konijnen enz. dus kids vonden het er helemaal geweldig! Hun kids zijn ook precies even oud als de onze; dochtertje is Lieke's vriendinnetje, dus, en hun zoontje kan goed opschieten met Sophie! Was echt erg leuk; hopelijk blijven de kids elkaar leuk vinden. Wij als ouders konden het nl. prima metelkaar vinden!

Andjo! Waar ben je? Hoe is ie met Melle? Joehoe.... je bent je forumverslaving toch niet kwijt??!!

Juul ook druk? Marit komt de 15e weer (JOEHOE!!!), gelukkig. En Pips? Hoe is ie nu, meid? En hoe is je gevoel t.o.v. je schoonouders nu? Succes alvast; het is immers bijna half januari ?
Merel; Valentijn is straks als eerste jarig, van de hele meute!! Weet je al wat jullie gaan geven? Ik ben er (beetje vroeg, I know) al over aan hetnadenken geweest, voor Sophie. Jeetje man, Sinterklaas heeft ze net door en door verwend; ik weet echt niet wat ze hebben moet?! Tssss.... 't Is toch wat.
Nog iets gehoord van de kijkers, Indian?

Pips, hoe gaat het? Ik zit ook op de tribune te duimen!

Gaat het weer wat beter met Milena, Frans?

Leuk he, Scooby, zwemmen met zo'n uk?

Oeps, kom later terug, Lynn wordt wakker (veel te vroeg!)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heee Juul! Ohoh...... Lynn te vroeg wakker! Zit je nu met een supersjaggie beeb, of had je meissie echt gewoon de slaap uit ?
Xop, hier slaapt hij normaal de hele nacht door. Als hij wakker wordt is er ook iets aan de hand. Toevallig vannacht, maar had gister ook een koekje op waarvan ik al verwachte reactie te krijgen, zat nl sojamelk in. EN iedereen kreeg een koek, en ja toen hoefde hij zijn eigen koeken niet. Dacht zal het eens proberen. Gelukkig viel de "schade" vannacht reuze mee.

De verjaardag zijn wij ook al mee bezig geweest. Hij krijgt iets kleins, misschien iets voor bij de trein die hij van sint heeft.

Hij is met sint zo enorm verwend, dat we nu iets hebben, van we doen wat kleiners. Want ook buiten de sint veel gehad o.a nieuw (tweedehands) speeltoestel in de tuin.

Maar wat precies weten we nog niet, en kan goed zijn dat het cadeautje dadelijk toch nog duurder is als de bedoeling. Hihi.

En je haren, als jij er zo tevreden mee bent is dat toch prima!!!! Ik wissel regelmatig, hoort ook bij mij, denk dat mensen mij er juist raar op aan kijken als ik lang hetzelfde heb. hihi.

Yuma gaat ook om 19:30u naar bed en wordt wakker tussen 7 en 8 u.

En 's middags ook 2u, soms iets langer.

Zo hihi een heel verhaal voor jou Xop.

Yuma slaapt nu voor het eerst op zijn nieuwe kamer. Hij is er reuze blij mee, alleen net voor het eerst gaan slapen in je nieuwe kamer is toch een heel ander verhaal. Hij wilde eigenlijk niet in bed. Maar is toch na kort huilen, gaan slapen.

Nou kom straks weer terug. doei!!!!
Nee nog neit, zijn vrijdag ook pas gweest, dus gok dat de makelaar woe of do er wel naar toe zal bellen.

Dus we duimen door.

Ja is erg druk op de tribune voor jou Pips.

Heb vanmorgen even snel boodschappen gedaan en voor iedereen er weer wat neer gezet.

Smullen dus!!!

Komop Pips!!!
*komt op de smuldingetjes af*

Pips???????????? Wo bist du?

Scoob, dat klinkt wel goed dat steeds met 1 kind iets doen. Denk dat dat inderdaad ee goed idee is, krijgen ze ook weer even exclusieve aandacht. Ik ben een paar keer met Milena gaan zwemmen. Nu al een tijdje niet meer. Ik vind het bij ons behoorlijk duur (9 euro voor Milena en mij). We gaan dan maar een uurtje. Denk dat het voor Milena ook leuker is als ze echt kan lopen. Vent houdt niet van zwemmen dus die krijg ik niet mee. Trouwens steeds als ik denk : ja leuk zwemmen. We kunnen zo wel even gaan" Dan bedenk ik me daarna hoe lang het geleden is dat ik mijn bikinilijn gedaan heb enzo

Xop, Milena slaapt ongeveer van 19 tot 7. Ofr op kdv dagen van 18.30 tot 6.30. Ik leg haar er dan vroeger in. Wat ze smiddags slaapt verschilt nogal, afr en toe niet (maar dat vind ik echt niks hoor), soms 1 uurtje, soms 3 uur. Wisselend dus. Ze wordt niet vaak wakker snachts, maar heeft wel van die periodes dat we er wel 10 keer uit moeten *gaap net zo'n week achter de rug*.

Mijn schoonmoeder vroeg ook al wat Lena wil hebben voor haar verjaardag. Poeh , iemand hier nog ideeen?

Milena is weer beter trouwens. Wel enorm dwars de laatste paar dagen. Ik vrees dat de peuterpubertijd aangebroken is. Manmanmanman wat kan 84 cm boos worden zeg. Alles is NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Poeh
Daar ben ik weer.. Lynn was niet heel erg chagrijnig, ze heeft wel eerst nog een kwartier in slaapzak en met speentje en knuffeltjes bij me op schoot gezeten in haar kamer, niet zo heel erg uitgeslapen dus. Er reed wat zwaar bouwverkeer door de straat, misschien dat ze daar wakker van is geworden.

Ze denkt volgens mij dat ze al 2 is, ze gedraagt zich in ieder geval volgens 'ik ben 2 en ik zeg nee' Alles was nee vandaag en echt enorm dwars. En dan soms met vlagen tussendoor weer erg lief. Vanmorgen wel erg boos op haar geweest, in het zwembad sloeg ze een ander meisje, ze was wel erg onder de indruk... Vanavond mepte ze mij, eerst met de hand, en later met een stuk speelgoed, ook toen weer een preek en een waarschuwing dat ze de volgende keer op de mat zou zitten. Dat hielp gelukkig.

Pffff, 't is een lief meissie hoor, maar het is wel nodig streng te zijn en consequent, anders neemt ze zo een loopje met ons.

Ik lees ff terug, Milena ook in de nee-fase dus?

9 euro?? Wauw, das echt duur! Het was hier 4,50, maar nu 4,60 sinds januari, das nog wel te doen. Ik ga een tien-riitenkaart nemen, dan krijg ik 2 keer gratis.

Xop, de nachten gaan hier alweer een tijdje goed. Wel vaak vroeg wakker (voor 6 uur, vannacht was het een keer 4 uur), maar meestal slaapt ze nog wel verder als we haar speentje en konijntje weer geven. Het is dan meestal half 7/ 7 uur dat ze wakker weer wordt.
Hihi Frans, zal Yuma bij haar neer zetten. Kunnen ze samen nee-en.

Denk dat we iets voor buiten doen voor zijn verjaardag.

Maar hij heeft dus pas al een speeltoestel ( met schommels en glijbaan via een huisje met een trapje) gekregen. Een plastic buitenspeelhuis, schildpad (netzoals die schelpen) Die laatste 2 gratis van mijn broertje, en dat speeltoestel hadden we op de kop getikt voor 50,00. Niet duur. En hij kan helemaal zelf glijden.

Zal een foto in de AK zetten.. En na de winter gaat het gras een stuik weg, en komen er tegels met een zandbak in de stoep. (da's handig dan kan ik het zand gewoon over de stoep terug in de zandbak vegen)

Maarja weten het dus ook neit. hij heeft al zoooo veel.

Ja ben ook steeds aan het zoeken naar Pips. Reageerd ook niet bij de jan08.

Zal ik er maar weer wat nieuwe smuldingen neer zetten!!! Ook lekker misschien kleine frikandelletjes, bitterballen, ook fruit natuurlijk, we doen ook gezond. En warme chocomelk voor de niet koffie en thee drinkers (zoals ik)
Stiekum naar de pc gekluund afgelopen vrijdagavond laat is onze tweede dochter geboren!

Na een K.... zwangerschap een zeer vlotte bevalling :-) Alleen hebben we niet zo'n fijne kraamhulp (ik moet 3 keer om eten vragen.... lunch dus om 14.00 uur...). Grin, voor wie is dat mens er eigenluks...?

Willen jullie dit melden op de jan. 08 groep?

Au, beetje overmoedig door de zolder op te kluunen maar wou het goede nieuws graag met jullie delen :-)

Overmorgen ben ik er vast weer wat langer :-).

Verder alles dus very okay met de baby :-)

Pips, nu twijfelend kijkend naar het trapsgat waar ze weer naar beneden moet... hmmmmm......

LOL!
Yes!! Gefeliciteerd, Pips!! (en Pipsfamilie natuurlijk ook)
Oooooohhhhh WAUWWWWWW!!! Zit met kippevel van blijdschap achter de PC. Pips, dat heb je toch maar even supergoed gedaan!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE TWEEDE DOCHTER!

Jammer van je kraamhulp, maar verder; geniet ze, in deze kraamtijd!

Ging je bevalling lekker vlot, dus? En meissie is thuis geboren? Hoe vindt Pipsie het? Kortom.... vertelvertel .

Oh, mijn hele dag is goed!
Huh??? Mijn felicitaties in een zwart balkje??? Belachelijk. Nah, dan nog maar eens;

Pips en Pipsman; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE TWEEDE DOCHTER!!!!!!!!!! Super!
PROFICIAT PIPS!!!

Gefeliciteerd Pips!! Fijn dat je een snelle bevalling hebt gehad.

Pips, heb haar in het schema er even bij gezet!!!
Jeeeeh Pips, goed gedaan meid!!! Nu ff op de tanden bijten met 2 beebs onder de 2.......Sterkte!

Ik heb een berichtje geplaats in de AK van pips wat ik kreeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven