Vies eten

01-05-2011 23:33 89 berichten
Ik heb er al een aantal jaren last van.

Eten koken en dan weer weggooien omdat het vies smaakt.

Limonade kopen en dan weer weggooien omdat het vies smaakt.

Appels en ander fruit niet meer kunnen eten omdat ze of te zuur smaken of omdat ik gewoon misselijk in mijn keel ervan wordt.

Ik slik al sinds 1990 bepaalde medicijnen.

Komt het hierdoor dat misschien maagproblemen heb??

Wie herkent dit en wie heeft er nog meer last van??

En bovenal: wat zijn de oplossingen voor dit grote probleem?
quote:cynthiao schreef op 02 mei 2011 @ 06:38:

.

Zag twee politiemannen aan wie ik vroeg of het een bekend issue in mijn stad is dat het eten niet goed is wat in de winkel ligt.

Dat was bij hen niet bekend. Problematisch toch??
quote:cynthiao schreef op 08 mei 2011 @ 20:32:

Een mens is niet gek maar een mens wordt gek gemaakt heb ik ooit in een tijdschrift gelezen en zo is het maar net.Ik weet niet wie het dan was bij jou maar "they did a hell of a job".
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik volg je niet.

Het ligt niet asn je smaak of smaakpappillen, maar het zit bij jou tussen de oren.

Je hoort hier verder toch niemand zeggen: oh dat heb ik ook!!

Conclusie: het ligt aan jou. Sorry, maar ik zou als ik jou was morgen de dokter bellen, voordat je naar school gaat.

Is er niemand in je (directe) omgeving die je dat aanraadt??
quote:Moonlight82 schreef op 08 mei 2011 @ 23:32:

Maar misschien is je magnetron kapot. Zendt ie allemaal verkeerde straling uit ofzo.Toch een aluminium hoedje gaan dragen .

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:cynthiao schreef op 02 mei 2011 @ 06:38:

Zag twee politiemannen aan wie ik vroeg of het een bekend issue in mijn stad is dat het eten niet goed is wat in de winkel ligt.

Dat was bij hen niet bekend. Problematisch toch??En wanneer ben je weer vrijgelaten?
TO, bedankt, ik heb me rot gelachen om je topic Blijf vooral doorschrijven!
Ach, stom, stom!

Hoe kon ik het vergeten, natuurlijk is er een speciale politie-eenheid die jouw verder kan helpen...

http://www.robgeus.nl/ind ... ctlfn7&x470=1767&pageid=4

Zorg er wel voor dat de rubbertjes van je koelkast in orde zijn, zodat je niet zelf met een boete achterblijft!

Succes!
Nadat ik jouw topic heb gelezen, smaakte mijn broodje ook opeens vies. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Telepatie? Ik vind het nogal een inbreuk op mijn privacy! Ik ga dus aangifte doen, Cynthiaoeuoeiyu...
TO ik vind je maar vreemde ideeen hebben over voedsel, de politie en artsen, maar ik moest wel aan iets denken. Misschien heb je er iets aan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lexical-gu ... ynesthesia
quote:cynthiao schreef op 08 mei 2011 @ 03:46:

Makreel:

met eten dat verrot smaakt bedoel ik te zeggen dat het vies smaakt.

Hoe verklaar je dat de eerste portie vers wel goed smaakte dan??

Ik weet dat eten dat je invriest en daarna opwarmt natter is van structuur maar mijn eten bewaar ik in de koelkast en warm het later op in de magnetron en dat moet toch prima kunnen?

Heb de politie niet gebeld maar werd er wel chagrijnig en sikkeneurig van.

Was danig uit mijn hummetje dus. Niet leuk.

Ook daar wordt de structuur anders van, zachter en misschien wat natter.

Iets wat verrot is, smaakt vies, maar niet alles wat vies smaakt, is verrot. Of help ik je nu nog verder in de war?
Wat eten we vanavond?
Mag ik soms geen prei eten?

Het eten smaakte weer verrot in de combinatie van prei gebakken in de wok en geroerbakt met opgebakken rijst in de wok.

Algeheel prei verbod voor mij van het universum of is het gewoon dwang om mij de prei in een soepje te laten verwerken.

Kan iemand mij verlichten in verband met dit probleem of zal ik de Astrolijn van SBS6 bellen om hieromtrent een kaartje te leggen.

Rare snuiters zijn er in mijn keuken bezig om me het leven zuur te maken. Ik word er helemaal gek van.
Nee hoor dat ben je al.
Travis:

En jij ook zo te zien aan je uiterlijk.
quote:cynthiao schreef op 08 mei 2011 @ 20:32:

. Bovendien, gekte en niet normaal zijn in je denkwijze daar gaan psychiaters toch over?

.

Of je houdt ons voor de gek, of dit topic is serieus. Als het echt serieus is, dan heb jij last van waan ideeen, en ben je niet normaal in je denkwijze, dus volgens jouw eigen zeggen, zeer geschikt om naar de psychiater te gaan.

dat je een probleem hebt met de smaak van voedingsmiddelen, dat kan, maar alle complot theorien die je er om heen verzint zijn niet normaal. Tenzij het 1 grote grap is.

Dus alsjeblieft, ga naar een psychiater

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven