Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aliveandkicking schreef op 09 mei 2011 @ 01:41:

Flink wat geschreven hier. Mooie (anniemal), balende, onzekere verhalen.AnnieMal leeft ook nog Alles gaat hier zo z'n gangetje...ik spreek mijn Zeeman dagelijks minstens 2-3x en als het enigszins met het werk uitkomt, ga ik aanstaand weekend naar hem toe. Hij ligt momenteel nog een paar weken in de haven van Pernis voor onderhoudswerkzaamheden, dus heel ver weg is mijn lieve schatje niet. Alleen is het voor mij nog niet mogelijk om even op en neer te rijden. Nu hoopt hij aankomend weekend dus vrij (thuis) te zijn...fingers crossed dus Toevallig had ik voor zaterdag al een dagje met een vriendin gepland, dus als het lukt zou het de zaterdagavond/zondag worden... ook niet erg als ik hem maar kan zien!
Zit een beetje in een uitzichtloze situatie.

Leuke man,veel overeenkomsten qua leven,denkwijze.

We chatten,bellen,smsen nu al bijna 2 jaar maar hebben elkaar nog nog nooit i.r.l. gezien(wel foto's en cam),tja ik weet het....

Het uitzichtloze zit hem in het feit dat hij ieder weekend zijn kinderen ziet,van vrijdagavond tot maandagochtend,door de week een druk leven met eigen zaak en ik heb ook mijn baan.

Heb hem al drie keer gedelete maar na een paar maanden duikt hij toch weer op d.m.v. een mailtje of sms (van zijn kant),kan hem dan niet weerstaan.

Ik heb nog nooit een man gehoord over een omgangsregeling van ieder weekend en alle vakantie's,jullie wel?

Zijn ex heeft alle mogelijkheden gehad om een nieuwe relatie op te bouwen in die weekenden (4 jaar gescheiden),hij wil de situatie ook niet veranderen.

Toch maar weer deleten en nooit meer reageren als hij een bericht stuurt?
@ Bowiefan: Of gewoon een keer doordeweeks 's avonds afspreken? De omgangsregeling kan best, maar er is toch vast wel ergens een gaatje te vinden waarin hij even niet op zijn kinderen moet letten. Al spreken jullie maar voor een half uurtje af. Ik zou hem iig goed duidelijk maken dat je of een keer wil afspreken, of het contact helemaal wil verbreken.

Denk dat het voor mij een beetje einde verhaal is wat betreft mijn droomvrouw. Haar hoofd staat even niet naar daten ivm iets uit haar verleden.

Ik denk dat er echt ergs is, het kwam kort ter sprake tijdens onze ontmoeting toen ze zei dat ze een deel van haar jeugd heeft moeten missen. Toen ik er naar vroeg was het even stil waarop ze zei dat als ze me dat vertelde ik haar niet meer leuk zou vinden. Daarna is ze steeds een beetje stiller gebleven.

Ze heeft nu ook haar profiel van de site gehaald, dus haar hoofd staat idd echt niet naar daten. Ik denk nu dat ze zo bang is mij te vertellen wat er is, dat ze zich maar helemaal voor me heeft afgesloten. Ik heb haar nog een sms gestuurd om uit te leggen wat ik dacht en dat ze echt nog niet alles in zo'n vroeg stadium hoefde te vertellen, maar ik ben bang dat het al te laat is.

Of ik ben gewoon niet zo leuk als ik dacht dat ik was en ik zoek naar uitwegen om te bedenken dat ze mij toch echt wel leuk vindt. Waarom kan een vrouw nooit eens gewoon zeggen: "ik vind jou niet leuk genoeg". Dat is toch veel makkelijker en duidelijker dan zeggen: "Het ligt niet aan jou, maar...". Ik denk steeds lag het maar wel aan mij, dan wist ik nu voldoende.
Ik weet het niet. Heb ooit een ex leren kennen op Relatieplanet. Toevallig een hele leuke, betrouwbare jongen.

Maar het overgrote deel is volgens mij niet eerlijk, wanhopig of alleen op seks uit.

En mannen van 60+ die serieus denken dat jij als bijna dertiger geïnteresseerd in ze bent :-s Sorry hoor maar wat dénkt zo iemand dan?!

Een paar maanden geleden spotte ik een leuk exemplaar op de website. Helemaal uit Alkmaar maar goed, dat maakt me dan nog eens zo heel veel uit.

Op de foto's afgaande was het mijn type en ook zijn karakterbeschrijving trok me aan.

Op de website stond dat hij single was. Na een tijdje gechat te hebben bleek dat meneer samenwoonde. Hij zegt het toen uitgemaakt te hebben voor mij :-s. Maar deze persoon wilde alleen over seks praten. Nu ben ik niet vies van seks maar ik wil toch liever iemand die ook eerst eens in mijzelf geïnteresseerd is. Daar had deze man weinig trek in volgens mij. Heb hem meerdere malen geblokkeerd maar toch trok hij me elke keer weer aan. Laatste keer zei hij dat zijn ouders (uit Duitsland) me wilden ontmoeten ... yeah right.

Heb het nu maar opgegeven. Vond hem best leuk maar nu dus niet meer.
Bowiefan, ik zou als ik jou was er maar niet uitgaan dat jullie elkaar ooit gaan ontmoeten. Want als het na 2 jaar nog altijd niet gelukt is zal het ook voor de toekomst niet gaan lukken!

En stel je voor, je ziet en spreekt elkaar, en dan daarna? Hoe zal dat dan weer verlopen? Zit je daar op te wachten?

Ik heb op zaterdag iets gepost, weet niet of je dat gelezen hebt. Na 8 maanden duikt iemand weer op die al dan niet ellende beleeft heeft of we opnieuw konden starten. Dacht ach 2 dagen lol maar no way dat ik een relatie met hem zal beginnen omdat er elke keer wel iets is. Maar ook 2 dagen ging were niet lukken, tja, wat heb je aan zoiets?

Zou als ik jou was lekker verder kijken!

Besteed je tijd liever aan iemand die wel de moeite neemt om je te zien en te spreken.

Manopviva, ga er maar vanuit dat ze er niet aan toe is!

Als ze je niet zag staan had ze wel op die site gebleven, maar heeft ze nu alles verwijderd. Zegt wel iets over haar gevoel.
Klopt Daisy, dat dacht ik ook. Ik ga haar over een paar weken nog een keer proberen te bellen. Hoop echt dat ik een kans krijg, maar ik ga er niet meer vanuit. Heb nu met iemand anders wat afgesproken, maar heb er nieteens echt zin in.

Nooit gedacht zo voor iemand te willen gaan na haar een keer gezien te hebben. Alle vrouwen waar ik tot nu toe verliefd op werd kende ik al minimaal een half jaar. Misschien komt het doordat ik nu op een leeftijd zit dat het begint te dringen. Al klinkt dat wel heel oud, ben nieteens 30.
@bowiefan, ik ben een single moeder die haar kids 24/7 heeft en zelfs mij lukt het om af en toe een date te hebben.
wij slapen nooit.
@manopviva;zoeken naar gaatjes om elkaar te zien....nee dat lijkt mij niks.

Ik denk hetzelfde Daisy,will never happen,af en toe zinspeelt hij er wel op,maar geen concrete datum/tijd.

ValentinaMaria,ik heb idd mijn kinderen ook 24/7 in huis,ze zijn dan wel 16 en 20 (kunnen alleen thuis zijn),dus ik kan ook af en toe daten,geen probleem.

Gaat verder kijken...
het barst van de rare mannen, ik heb een date stop.

ik ben het even helemaal zat met die datingsite kerels.
wij slapen nooit.
@bijna iedereen Volgens mij is juist die man/vrouw die je niet kunt krijgen het meest interessant
quote:valentinamaria schreef op 09 mei 2011 @ 22:27:

het barst van de rare mannen, ik heb een date stop.

ik ben het even helemaal zat met die datingsite kerels.Kan ik helemaal inkomen. Een vriendin en ik hebben dezelfde conclusie gemaakt. Ik heb 1 date van een bepaalde site gehad en mijn vriendin 2 dates van diezelfde site. Om het ergst. Wel grappig om achteraf de verhalen aan elkaar te vertellen.
@ yaqui: Wij zijn nieuwsgierig. Vertel. Leuk, hilarisch?

@ Anniemal: still going strong. Geniet ervan.

@ Bowiefan: Gisteravond had ik het met een vriendin over mijn (ex?)minnaar. Mijn (ex?)minnaar lijkt wat dat betreft veel op jou leuke man. Echt werkelijk alles word opzij gezet voor zijn kinderen. Door de tijd heen duidelijk geworden dat zijn ex hem niet kan loslaten en hem claimt door de kinderen in te zetten. Oppas nodig, etc.. Hij neemt op zijn beurt de woorden "alles voor je kinderen over hebben" letterlijk. Langzaam maar zeker komt er verandering in.

Wat ik eigenlijk wil schrijven Bowiefan (ik ook ), als hij echt zo leuk is moet je een hele lange adem hebben en mss iets meer water bij de wijn doen. Doordeweeks afspreken, kijken of je je vrijetijd anders in kan delen, etc..
Tja A&K,bij hem is het ook zo dat echt alles aan de kant wordt gezet voor de kinderen (6 en 10).

Ook een claimende/manipulerende ex,hij mag dit niet doen,daar niet heen gaan met de kinderen,zij bepaalt alles.

Met als dreigement dat ze anders de omgangsregeling stop zet via de advocaat,ze heeft 3 jaar geleden al seksueel misbruik verzonnen.

Hij is gewoon een handige oppas,zodat Mevrouw de weekenden vrij heeft met haar partner.

De vraag is natuurlijk of ik uberhaupt een man zou willen die nog op die manier met het verleden leeft.

Wel jammer,want ik denk dat we goed bij elkaar zouden passen,hij ziet er ook goed uit en we weten behoorlijk veel van elkaar.

Loslaten is lastig,maar misschien heb ik wel een (schijn)beeld van hem gecreeerd die hem mooier maakt dan hij in werkelijkheid is.

Wie zal het zeggen.
Hoe hij echt is kan je alleen achterkomen door hem te ontmoeten en dat is gelijk ook het probleem.

Het is dat je de leeftijden erbij had gezet anders had ik nog gedacht dat we het over dezelfde man hebben..

Bij hem is de officiele omgangsregeling summier en was het onofficieel beter geregeld. Maar helaas als haar iets niet zint dan gaat dat ten koste van contact met de kinderen en hem. Stoken, kinderen partij laten kiezen.

Begrijp hem wel. Zie het ook als investering voor het contact in de toekomst. Zolang hij ervoor zorgt dat hij er altijd voor ze is zal dat zeker zijn vruchten afwerpen.
ik geloof niks van die verhalen van die mannen. heb ontdekt dat ze de ex altijd erg zwart afschilderen. wat dan in realiteit totaal niet klopt. en als ze niks mogen, waarom zitten ze dan wel op datingsites? daar zit je toch voor een date?

de ene kerel gebruikt zijn kids als smoes, een andere werk, alles is te gebruiken.

en waarom? geen idee.
wij slapen nooit.
als er al een ex is, misschien zijn ze nog wel gewoon getrouwd en krijgen ze hier een kick van.

2 jaar lang mailen en geen ontmoeting, dat klopt toch niet?
wij slapen nooit.
@ ValentinaMaria: Ik vind je reactie behoorlijk generaliserend eerlijk gezegd. Er bestaan nog steeds eerlijke mannen. Gelukkig zijn die ook nog eens in de meerderheid.

De ex van mijn minaar is ook een vriendin van een vriendin van mij. Hierdoor hoor ik dus ook de verhalen die zij rondstrooit. Dat hij er nooit is, niet naar de kinderen omkijkt, etc.. Pure laster. Vele malen is onze afspraak niet doorgegaan omdat hij bij haar op moest komen draven en zij misbruik van zijn goedheid maakt.

Elk mens heeft andere prioriteiten. Zijn prioriteit zijn zijn kinderen en terecht. Dat is bij mij ook zo.

Tuurlijk ik ben waakzaam in al mijn contacten met mannen. Maar zijn onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ben het met je eens 2 jaar mailen (met tussenpozen) en geen ontmoeting is lang. Wel duidelijk dat hij haar niet uit zijn hoofd krijgt dus er zeker wel gevoel is. Alleen weet hij niet hoe hij het aan moet pakken. Misschien moet zij het initiatief nemen en kortdaad optreden om hem over de drempel te krijgen. Sommigen zitten te veel in gewoontes vast en hebben een zetje nodig.
Haaai, ik meld me even aan.

Afgelopen zaterdag had ik een vrij spontane koffiedate, ik ging er laconiek heen, geen verwachtingen. (na enkele eerdere koffie ervaringen) En wat blijkt!? Enorme leuke jongeman! Morgenmiddag 2e date!

En nu ben ik opeens zenuwachtig voor morgen en vraag ik me af wat ik aan moet trekken..
Leuk! Kleding afhankelijk van wat je morgen gaat doen. Weer iets drinken, eten of iets actief doen. Etentje of drinken leuke jurk, niet te netjes? Actief sportief casual. Heb inmiddels wel geleerd me daar iets minder druk om te maken. Aantrekken wat ik normaal ook doen wanneer ik uit ga. Veel plezier.
Ja het gaat ook nergens over, zaterdag dacht ik er niet eens zo over en nu schiet ik in de stress. Waarschijnlijk omdat hij stiekem toch wel leuk is en ik dat natuurlijk niet zal toegeven..

We gaan naar het strand morgen, uitwaaien en terrasje pakken. Dus het zal iets casuals worden..
quote:bowiefan schreef op 09 mei 2011 @ 15:23:

Ik heb nog nooit een man gehoord over een omgangsregeling van ieder weekend en alle vakantie's,jullie wel? Was door dit topic aan het scrollen en dit viel me op. Ja, zo iemand ken(de) ik en dat contact is gestopt met o.a. als reden van zijn kant omdat ik full time ben gaan werken .
Zeker wanneer je niet toe wilt geven iets soortgelijks aantrekken! Anders val je door de mand.

Afhankelijk van het weer casual spijkerbroek met leuke bloes of shirt en anders lekker zomers jurkje en schoenen die makkelijk uit kunnen om samen lekker op blote voeten door het water te lopen (om af te koelen ).
Hier ben ik ook weer.....

Na het doorbrengen van een paar weekenden met F. kwam ik er al snel achter dat dit toch niet ging werken..... Ik mistte echt een paar essentiele dingen die pas op gingen vallen toen we meer tijd doorbrachten. Tja dan zit er maar 1 ding op.... Hij had al jaren geen relatie meer gehad en ik dacht dat het daar misschien mee te maken had maar hier kon ik niets mee...

Voorlopig ben ik er even klaar mee. Ik lees natuurlijk wel mee met jullie verhalen....
Hier ben ik ook weer.....

Na het doorbrengen van een paar weekenden met F. kwam ik er al snel achter dat dit toch niet ging werken..... Ik mistte echt een paar essentiele dingen die pas op gingen vallen toen we meer tijd doorbrachten. Tja dan zit er maar 1 ding op.... Hij had al jaren geen relatie meer gehad en ik dacht dat het daar misschien mee te maken had maar hier kon ik niets mee...

Voorlopig ben ik er even klaar mee. Ik lees natuurlijk wel mee met jullie verhalen....
quote:Aliveandkicking schreef op 10 mei 2011 @ 14:48:

@ yaqui: Wij zijn nieuwsgierig. Vertel. Leuk, hilarisch?

Haha! De date van mijn vriendin was wel heel erg fun. Zij en haar date hadden in een restaurant afgesproken. De eerste die aankwam zou bellen naar de andere. Hij belde haar. Ze hoorde zijn piepstem en wou al wegrennen.

.

30° buiten en hij had een restaurant gevonden zonder terras. Dus ze zaten met dat mooie weer binnen.

Ze zag hem. Hij was volledig overdressed. Hij sprak ook elke handeling hij deed uit 'oh, ik ga mij op mijn stoel zetten. Oh, kijk, de kaart, die ga ik openen en lezen. Wat zou ik toch nemen als hoofdgerecht..Hmmm..' Zijn stem piepte volgens haar nog meer in het echt. (mijn persoonlijke ex-date heeft een Donald Duck stem aan de telefoon, maar in het echt viel dat goed mee )

Ow en als kers op de taart zei hij 'ik haat kinderen' terwijl op haar datingprofiel duidelijk staat dat ze een kindje heeft.

Dat vind ik jammer aan daten. De tijd die erin kruipt en het weinige dat eruit wordt gehaald. ROI = extreem laaaaaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven