Outsiders Deel 2
zaterdag 7 mei 2011 om 15:27
Ik geloof dat mijn harde schijf het weer doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er nog 1 bij gekocht en ben nu alles aan het kopieeren! Dan heb ik alles dubbel!
Aankomende week inderdaad gewoon op kantoor, en die week erna ga ik een 4 daagse cruise doen.
En daarna is het even afgelopen met de reisjes!
Voor zover ik weet......
Looola, je thesis die je moet schrijven, je zegt dat het een optie is om dat aan boord te doen. Bedoel je dan weer aan het werk? Of blijf je dan gewoon bij je vriend, terwijl je met je thesis bezig gaat.
Werken aan boord is nogal druk........weinig tijd voor andere dingen.
En geef je vriend maar een dikke schop onder zijn kont, dan komt het wel weer goed.
Ik snap heel goed dat het nu moeilijk is, maar ik vind dit geen reden om het uit te maken. In ieder geval niet voordat jullie echt goed met elkaar gepraat hebben, face-to-face.
Ik ga even genieten van het zonnetje hier.
Ik heb er nog 1 bij gekocht en ben nu alles aan het kopieeren! Dan heb ik alles dubbel!
Aankomende week inderdaad gewoon op kantoor, en die week erna ga ik een 4 daagse cruise doen.
En daarna is het even afgelopen met de reisjes!
Voor zover ik weet......
Looola, je thesis die je moet schrijven, je zegt dat het een optie is om dat aan boord te doen. Bedoel je dan weer aan het werk? Of blijf je dan gewoon bij je vriend, terwijl je met je thesis bezig gaat.
Werken aan boord is nogal druk........weinig tijd voor andere dingen.
En geef je vriend maar een dikke schop onder zijn kont, dan komt het wel weer goed.
Ik snap heel goed dat het nu moeilijk is, maar ik vind dit geen reden om het uit te maken. In ieder geval niet voordat jullie echt goed met elkaar gepraat hebben, face-to-face.
Ik ga even genieten van het zonnetje hier.
maandag 9 mei 2011 om 07:36
Goedemorgen allen, fijne Moederdag gehad? Hier wel, lekker ge-BBQ't, roseetje erbij, en perfect weer, heeeeerlijk!
Nou Heidel, dat weet ik dus nog niet, hoe lang nog! Mijn baas laaat niets horen! Ik fiets zo naar t werk,en dan ga ik meteen maar weer bellen, zo kan ik natuurlijk niets plannen!
Maar eh ja, ik wil graag aftellen....!
Moet nu opschieten, laterrrrr
Nou Heidel, dat weet ik dus nog niet, hoe lang nog! Mijn baas laaat niets horen! Ik fiets zo naar t werk,en dan ga ik meteen maar weer bellen, zo kan ik natuurlijk niets plannen!
Maar eh ja, ik wil graag aftellen....!
Moet nu opschieten, laterrrrr
Come fly with me on a jetplane
maandag 9 mei 2011 om 09:10
Goeiemorgen, iedereen een leuk weekend gehad?
Ik heb echt niks gedaan. Ja, opruimen en schoonmaken, maar voor de rest lekker relaxen. Was ik even aan toe.
Dat klinkt mischien vreemd na alle vrije dagen die we net gehad hebben, maar al dat gevlieg en gedoe......was even erg moe. Nu er weer tegen aan.
Looola, ik vind het nog niet te bont worden hoor. Ja, hij moet praten en zijn gevoelens met je delen, maar dat komt straks wel. We zijn alweer een week dichterbij totdat je hem ziet.
En dan moet hij wel gaan praten!
Maar nee, geen reden om het uit te maken, wel een reden om boos te worden
Hier is het weer trouwens niet al te bijzonder. Regen dit weekend. Wel lekker temperatuurtje, maar geen zon.
Nu wel blauwe lucht trouwens, maar nu moet ik weer aan het werk! Typisch.
Phil is goed aangekomen en heeft ook lekker weer.
Pino, nog even doorzetten! De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Heidel, heb je gewerkt dit weekend?
Nog wat leuks met je meiden gedaan?
Getuiniert? (is dat een woord?)
Ik heb echt niks gedaan. Ja, opruimen en schoonmaken, maar voor de rest lekker relaxen. Was ik even aan toe.
Dat klinkt mischien vreemd na alle vrije dagen die we net gehad hebben, maar al dat gevlieg en gedoe......was even erg moe. Nu er weer tegen aan.
Looola, ik vind het nog niet te bont worden hoor. Ja, hij moet praten en zijn gevoelens met je delen, maar dat komt straks wel. We zijn alweer een week dichterbij totdat je hem ziet.
En dan moet hij wel gaan praten!
Maar nee, geen reden om het uit te maken, wel een reden om boos te worden
Hier is het weer trouwens niet al te bijzonder. Regen dit weekend. Wel lekker temperatuurtje, maar geen zon.
Nu wel blauwe lucht trouwens, maar nu moet ik weer aan het werk! Typisch.
Phil is goed aangekomen en heeft ook lekker weer.
Pino, nog even doorzetten! De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Heidel, heb je gewerkt dit weekend?
Nog wat leuks met je meiden gedaan?
Getuiniert? (is dat een woord?)
maandag 9 mei 2011 om 12:07
Even snel een dikke voor Looola...wat een nieuws en ja sorry, wat een zwakkeling dat ie het zo heeft aangepakt! Verdien je niet, maar blijkbaar is dit voor hem wel nodig..
Ik kan het nare gevoel niet bij je wegnemen, maar probeer van je af te schrijven en praten hoor..heel verdrietig allemaal..:flower:
Ik kan het nare gevoel niet bij je wegnemen, maar probeer van je af te schrijven en praten hoor..heel verdrietig allemaal..:flower:
maandag 9 mei 2011 om 12:43
Looola
Neeeeeeeeeee! Hoe durft hij?!
En dat via een mailtje!
Dit accepteer je toch niet?
Hij mag toch echt met een betere uitleg komen.
Ik krijg het gevoel dat er heel iets anders aan de hand is. Wat weet ik niet. Maar dat hij iets voor je achter houdt. En dan bedoel ik niet dat hij een ander heeft hoor, maar er is iets.
En dat durft hij niet met jou te delen, dus hij doet raar en maakt het uit.
Is maar een gevoel hoor, ik kan het nergens op baseren.
Maar ik zou dit dus niet accepteren. Ik zou niet accepteren dat hij het om deze reden en op deze manier uit maakt!
Hier moet toch echt gepraat worden.
Sterkte meid, we denken aan je hoor en sturen je heel veel virtuele knuffels.
Neeeeeeeeeee! Hoe durft hij?!
En dat via een mailtje!
Dit accepteer je toch niet?
Hij mag toch echt met een betere uitleg komen.
Ik krijg het gevoel dat er heel iets anders aan de hand is. Wat weet ik niet. Maar dat hij iets voor je achter houdt. En dan bedoel ik niet dat hij een ander heeft hoor, maar er is iets.
En dat durft hij niet met jou te delen, dus hij doet raar en maakt het uit.
Is maar een gevoel hoor, ik kan het nergens op baseren.
Maar ik zou dit dus niet accepteren. Ik zou niet accepteren dat hij het om deze reden en op deze manier uit maakt!
Hier moet toch echt gepraat worden.
Sterkte meid, we denken aan je hoor en sturen je heel veel virtuele knuffels.
maandag 9 mei 2011 om 14:24
Snap heel goed dat je niet op zo'n tel.gesprek zit te wachten na deze actie van hem. Het zat er misschien wel een beetje aan te komen, respectloos is het absoluut op deze manier! Je hebt notabene al een ticket!
Dit verdien je niet en hij verdient jou niet. Maar dit alles is makkelijker gezegd dan het ook echt op die manier te relativeren. Zoek vooral veel afleiding, ik weet hoe moeilijk dit is voor je!
Dit verdien je niet en hij verdient jou niet. Maar dit alles is makkelijker gezegd dan het ook echt op die manier te relativeren. Zoek vooral veel afleiding, ik weet hoe moeilijk dit is voor je!
maandag 9 mei 2011 om 15:02
maandag 9 mei 2011 om 15:15
Ik zou me hier niet bij neer kunnen leggen, echt niet.
Ik zou gelijk mijn koffers pakken en heen gaan, en om text en uitleg vragen. Ik snap dat dat in jullie situatie even niet gaat, maar dan zou ik, zoals Mevr. Zonneschijn zegt, de telefoon wel opnemen. Zit je niet met 1000 vragen in je hoofd?
Waarom?
Oke, het komt niet helemaal uit het niets, maar dan nog.
Heb je contact met vrienden en familie van hem thuis? Weten zij mischien iets meer?
Ik zou gelijk mijn koffers pakken en heen gaan, en om text en uitleg vragen. Ik snap dat dat in jullie situatie even niet gaat, maar dan zou ik, zoals Mevr. Zonneschijn zegt, de telefoon wel opnemen. Zit je niet met 1000 vragen in je hoofd?
Waarom?
Oke, het komt niet helemaal uit het niets, maar dan nog.
Heb je contact met vrienden en familie van hem thuis? Weten zij mischien iets meer?
maandag 9 mei 2011 om 15:28
Ja natuurlijk wil je meer uitleg en laat je het niet zoals het nu is. Dan zul je je altijd van alles af blijven vragen. Erheen gaan zou ik niet doen, verspilde tijd en geld. Als ie je de moeite waard vindt, dan had ie zelf al de ballen gehad om het persoonlijker aan te pakken dan dit. Houd de eer daarom vooral aan jezelf, vind ik.
maandag 9 mei 2011 om 16:31
Heel zuur inderdaad Looo. Met dat het er misschien een beetje aan zat te komen doelde ik op zijn vage gedrag van de laatste maand. In die zin niet verrassend dat ie toch plots de stekker eruit trekt, op de lullige wijze van een email (...)! Ik hoop echt voor je dat je wat heldere uitleg krijgt, dat is ie je op z'n minst verschuldigd!
maandag 9 mei 2011 om 16:41
Ik kan er gewoon niet bij dat je een relatie van deze duur (ongeveer 2 jaar toch?) en al voorgesteld aan de familie etc, op deze manier verbreekt.
Ik vind het nogal respectloos.
Maar ik probeer me ook in te leven in hem, maar dat gaat een beetje moeilijk. Ik kan alleen maar bedenken dat hij heel ergens anders mee zit en jou wil beschermen.
Zit hij in de schulden? Moet hij naar de gevangenis om een of andere reden? Is hij ziek?
Ik denk aan zulk soort dingen.
Is een vriendin van mij over komen. Haar vriend was heel erg ziek, waarschijnlijk ongeneeselijk en dat heeft hij niet aan haar verteld, maar hij heeft het uitgemaakt, om haar dus niet te belasten!
Het is uiteindelijk niet weer goed gekomen, maar dat was om andere redenen.
Hij moet je gewoon vertellen wat er is. Maar hoe krijg je dat uit hem?
Ik snap dat je de eer aan jezelf wilt houden. Ik weet ook niet of ik de familie/vrienden van mijn vriend dan zou bellen. Maar het was maar een idee.
Ken je iemand op het schip goed genoeg? Mischien kan hij/zij beetje peilen. Of in ieder geval je vertellen of je vriend depressief over komt.
Ik vind het nogal respectloos.
Maar ik probeer me ook in te leven in hem, maar dat gaat een beetje moeilijk. Ik kan alleen maar bedenken dat hij heel ergens anders mee zit en jou wil beschermen.
Zit hij in de schulden? Moet hij naar de gevangenis om een of andere reden? Is hij ziek?
Ik denk aan zulk soort dingen.
Is een vriendin van mij over komen. Haar vriend was heel erg ziek, waarschijnlijk ongeneeselijk en dat heeft hij niet aan haar verteld, maar hij heeft het uitgemaakt, om haar dus niet te belasten!
Het is uiteindelijk niet weer goed gekomen, maar dat was om andere redenen.
Hij moet je gewoon vertellen wat er is. Maar hoe krijg je dat uit hem?
Ik snap dat je de eer aan jezelf wilt houden. Ik weet ook niet of ik de familie/vrienden van mijn vriend dan zou bellen. Maar het was maar een idee.
Ken je iemand op het schip goed genoeg? Mischien kan hij/zij beetje peilen. Of in ieder geval je vertellen of je vriend depressief over komt.
maandag 9 mei 2011 om 17:21
Ik hoop dat je iets van die collega hoort.
Die onzekerheid is gewoon verschrikkelijk!
Wat hij je nu aan doet is erger, dan wat hij eerst deed.
Ik kan hier gewoon echt niet bij. Ik snap dit gewoon niet.
En ik geloof hem niet.
En ik ken hem helemaal niet!
Er is gewoon wat anders aan de hand.
En als ik jou was, zou ik die reden echt willen weten!
Werk is oke. Druk.
En wel even weer wennen.....
Phil, ben jij lekker aan het genieten daar?
Drink een wijntje op ons.
Die onzekerheid is gewoon verschrikkelijk!
Wat hij je nu aan doet is erger, dan wat hij eerst deed.
Ik kan hier gewoon echt niet bij. Ik snap dit gewoon niet.
En ik geloof hem niet.
En ik ken hem helemaal niet!
Er is gewoon wat anders aan de hand.
En als ik jou was, zou ik die reden echt willen weten!
Werk is oke. Druk.
En wel even weer wennen.....
Phil, ben jij lekker aan het genieten daar?
Drink een wijntje op ons.
maandag 9 mei 2011 om 17:32
Mannen zijn soms lafaards en kiezen al snel eieren voor hun geld. Ik weet niet of er iets speciaals met hem aan de hand is, hoe dan ook, de manier waarop is gewoon niet ok. Dit kan ook zijn manier zijn om het uit te maken, misschien is dit wel echt wat hij wilt.
Ik ben extreem moe, slaap veel, lees een mooi boek, eet en lig in de zon. Kan mijn rust toch slecht vinden, want niets hoeven doen maakt ook dat ik veel kan nadenken. Het afgelopen jaar was raar.
Ik ben extreem moe, slaap veel, lees een mooi boek, eet en lig in de zon. Kan mijn rust toch slecht vinden, want niets hoeven doen maakt ook dat ik veel kan nadenken. Het afgelopen jaar was raar.
maandag 9 mei 2011 om 17:45
Mannen zijn inderdaad soms lafaards, helaas.
Dat ik denk dat er iets meer aan de hand, baseer ik op absoluut niks. Ik heb dat gevoel gewoon. Maar de kans is natuurlijk net zo groot dat hij niet meer wil. Maar ikheb moeite dat te geloven.
Ik heb nog steeds hoop dat jullie er uit komen
Phil, hoe voel jij je nu? Zit je nu weer aan je ex te denken?
En wat denk je dan?
Nog steeds geen contact?
Even doorzetten nog.
Alhoewel, doorzetten tot wat? Wat is er aan het einde van de wacht periode? Nog steeds niks.
Maar ik hoop dat je wat meer inzicht krijgt. En je er hopelijk over heen kan zetten en weer gelukkig kan zijn
Dat ik denk dat er iets meer aan de hand, baseer ik op absoluut niks. Ik heb dat gevoel gewoon. Maar de kans is natuurlijk net zo groot dat hij niet meer wil. Maar ikheb moeite dat te geloven.
Ik heb nog steeds hoop dat jullie er uit komen
Phil, hoe voel jij je nu? Zit je nu weer aan je ex te denken?
En wat denk je dan?
Nog steeds geen contact?
Even doorzetten nog.
Alhoewel, doorzetten tot wat? Wat is er aan het einde van de wacht periode? Nog steeds niks.
Maar ik hoop dat je wat meer inzicht krijgt. En je er hopelijk over heen kan zetten en weer gelukkig kan zijn
maandag 9 mei 2011 om 17:56
Nee, makkelijk is dat niet.
Maar ik ben blij te horen dat je er op zich klaar mee bent.
Ik hoop dat dat ook een beetje rust geeft.
En wat brengt de toekomst........niemand weet dat.......maar wie wat voor leuke mannen er nog allemaal in je toekomst op je staan te wachten.
Bij deze een voorproefje:
En Looola, voor jouw vriend:
Maar ik ben blij te horen dat je er op zich klaar mee bent.
Ik hoop dat dat ook een beetje rust geeft.
En wat brengt de toekomst........niemand weet dat.......maar wie wat voor leuke mannen er nog allemaal in je toekomst op je staan te wachten.
Bij deze een voorproefje:
En Looola, voor jouw vriend:
maandag 9 mei 2011 om 18:02
Ja, ik kan het wel beter plaatsen merk ik. Me echt bedenken dat het kansloos is met hem en ik ook gewoon iemand verdien die er helemaal voor kan en wil gaan. Een verzetje zou leuk zijn, maar ik ga alleen nog voor het serieuze werk geloof ik. Ben geen twintig meer en heb die tijd ook wel gehad, geen zin meer in gelanterfant. We'll see.
maandag 9 mei 2011 om 18:24
Het heeft gewoon echt tijd nodig gehad. En je moet zelf tot die conclusie komen.
Maar moeilijk is het wel.
Ik heb ook nooit echt gelanterfanterd, maar ik deed ook niet aan het serieuze werk, tot huidige vriend.
Ik had serieuze scharrels eigenlijk. Maar ik hield mijn droom in het vizier en als de tijd daar was, dan reisde ik weer verder.
Mannen! We schrijven er echt pagina's van vol hier.
Maar moeilijk is het wel.
Ik heb ook nooit echt gelanterfanterd, maar ik deed ook niet aan het serieuze werk, tot huidige vriend.
Ik had serieuze scharrels eigenlijk. Maar ik hield mijn droom in het vizier en als de tijd daar was, dan reisde ik weer verder.
Mannen! We schrijven er echt pagina's van vol hier.