Het Hol - the roadtrip

16-05-2007 21:25 1879 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ach ja Yas, de nieuwe tijd...
Nijn, je papayadip gemaakt afgelopen weekend, en erg lekker!!

Doei, later!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
O ja, die papayadip! Moet ik ook nog maken!

Ik heb net weer naar de gouden kooi gekeken, mèn, wat spannend.

Ik heb jaren niet naar dit soort series gekeken, maar ben u echt verslaafd!
.
Ja goed he, Demo!

Lon, dat je dat zomaar toe durft te geven joh. Stoer hoor. :-D

Ik heb het programma nooit gezien (niet zo moeilijk natuurlijk) maar het lijkt me echt tenenkrommend. Maargoed, misschien is dat juist wel het verslavende aspect eraan.

Qutie, gezellig dat je weer wat vaker komt posten. Ik had je gemist! *knuffel*
Ha! Er blijkt een website te zijn waarop je kan zien hoelaat de vlucht aankomt op de int. luchthaven alhier. Handig zeg.

Ze zijn op tijd; binnen een uur gaan ze landen. Het is 15 minuten rijden vanaf hier dus we kunnen gewoon op de landingstijd de deur uit gaan. Handig hoor.

Het huis is oppie toppie netjes, heb net nog als de eerste de beste zwangere kip de keukenkastdeurtjes staan soppen. Achja, je ouweluitjes he.
quote:qwertu schreef op 07 januari 2008 @ 22:49:

Ruil- en terugbetaalmaand, Loom? Klinkt spannend, naar seks en geweld. Swingen en paybacktime. Heb je daar nog een speciale tuinbroek voor of doe je dat soort dingen in je huis-, tuin- en keukentuinbroek? Ik vind een leren exemplaar wel passend namelijk. Met op de achterkant een spannende plaat van een motorclub ofzo.

Ik draaf door hè?

Beetje maar hoor, beetje maar.....

Ik kan me nog van de babytijd van de mini's herinneren dat ik op de gekste tijden TV zat te kijken, wegens voerderen van het kroost. Zelfs naar As the World Turns en dat met Ridge en Brook (ben de naam ff kwijt). Nu vraag ik me af wat jij zit te kijken, als je op zulke, ehhhhh...., bijzondere associaties komt.

Mijn leren tuinbroek heeft nogal overigens wat schade opgelopen bij de laatste YWCA karaoke avond. Ik begin écht te oud te worden voor de spagaat.
.
.
Welja Q, dat komt wel weer. Met een kleine baby leef je in een cocon, dat is nou eenmaal zo. Tenminste, voor de meesten. Ik was ook niet zo stoer dat ik met de baby onder de arm de boze buitenwereld inging hoor. Dat duurde best wel even.

Leuk, Amerika. Waar precies, en waarom? Vacaciones? En de kleine qrummel, die kan dan natuurlijk nog lekker in zo n bakkie aan de muur hangen in het vliegtuig. Handig joh.

Nou, opa en oma zitten te ganzenborden met de kinderen. Ik ga even in mn neus peuteren.
Ja nijn, de gouden kooi is ook tenenkrommend. Echt ongelooflijk.

Maar ja, ik kan me er ook niets bij voorstellen om een jaar lang met een stuk of 5 vrijwel dezeflde mensen bij elkaar te zitten, dag en nacht.

Niets voor mij..maar ik kijk er dus graag naar..haha.

Oudste is nog steeds thuis, ze mag vd dokter del hele week thuisblijven vanwege de brochitis. Ik heb wel huiswerk meegenomen, trouwens.

Middelste komt gisteren ontroostbaar uit school, hij had al bij 3 juffen huilend zijn verhaal gedaan. Wat bleek? Hij had een moeilijke taalopdracht gehad ( uit groep 7 terwijl hij in groep 5 zit.) en daar was hij zo mee bezig in zijn hoofd dat hij, toen ze moesten rekenen, de taalopdracht nog steeds in zijn hoofd had, en daardoor kon hij zich niet concentreren. Nu was hij bang dat hij het rekenen niet goed gemaakt had. En rekenen, daar is hij supergoed in. Vanmorgen even samen met hem gevraagd hoe hij het gemaakt had, had hij de taal heel goed gemaakt, maar dat was dus inderdaad ten koste vh rekenen gegaan, dat was minder.

Wat een problemen hé?

Jongste hoest ook erg veel, maar hij gaat dapper iedere dag naar school.

Hij vond 'juf stagaire' zo lief, want (zo bleek) van haar hoefde hij zijn brood helemaal niet op te eten. En hij mocht lekker binnenblijven omdat hij hoestte. Hij wordt in de watten gelegd!

(Zo ziek is hij niet hoor, alleen af en toe wat hoesten.)
quote:loomii schreef op 04 januari 2008 @ 10:28:

[...]

Demo, briljant!

En dan vind ik dus dat alcohol voor rokers, en tabak voor slemperds, gewoon door de zorgverzekering vergoed zou moeten worden

En jij ook briljant Loom... hoe gaan we dat aanpakken?! Het is DE oplossing...

Ik ben een beetje hyper, kom net bij een vriendin vandaan, en we hebben een reisje New York geboekt . Ik het er zoooo'n zin in! Wil er al heel lang heen, en vriendin ook, maar dat wisten we niet van elkaar. Maf he. Ben vroeger al vaak met haar op vakantie geweest, dus dat gaat helemaal goedkomen. Yihaaaaa!!!

Het duurt nog wel 4 maanden, maar heerlijk vooruitzicht.

Hoe is het met je ontsteking Q?

Oooh, Lon, de gouden kooi, shame on you, hahaha. Ik ken ook iemand anders die het volgt, iemand van wie ik het niet verwacht had. Maar het heeft blijkbaar toch aantrekkingskracht

Uitgepeuterd Nijn?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
En sterkte met de niet helemaal lekker zijnde Lonnetjes!
Helemaal, Demo!

New York, supertoppie! Was je er nog nooit geweest? Mens, wat een wereldstad. PP en ik waren daar zo n 9 maanden geleden v oor een lang weekend. Helemaal te gek. Als je de kans krijgt moet je een fiets huren; wij zijn - op zaterdag, want dan is er minder verkeer- helemaal van Central Parc over Broadway naar lower Manhattan gefietst, toen over de Brooklynbridge naar Queens (toch?), toen over een andere brug weer terug, door Chinatown, Little Italy, en zo weer terug. Onwijs leuk. Ik stuur je wel even een paar fotos.

Lon, wat heb jij toch een bijzondere kinderen :-) Bijzonder leuk bedoel ik hoor. Volgens mij mag jij wel es moeder van het jaar worden, als ik zo lees hoen geduld je altijd hebt, en hoe een fantasie om dingen te knutselen en te koekebakken. *duim op*

Lekker cubaatje....
Nou je dat zegt kan ik me herinneren dat je dat verteld hebt, van dat fietsen. Die hebben jullie toen in Central Park gehuurd? Lijkt me een goed plan om te doen.

We zijn er in totaal 6,5 dag (Yessss, Yessss, Yesss!!) dus dat fietsen moet kunnen.

Leuk, foto's!

Ik kan echt niet wachten, maar zei net al tegen Twin, ik ga lekker veel voorpret hebben met inlezen en plannen etc., want het duurt nog 4 maanden, maar voor je het weet is het weer achter de rug...

Gezellig met je ouders? Je "oude" president Chavez is ook weer lekker in het nieuws he, krijgen jullie dat daar ook mee? Over dat jongetje (kind van gegijzelde -die nu net vrij gelaten is- en farc-lid),w at een toestanden toch daar.
Tjee zeg, Joram vd Sloot hier op tv bij Pauw en Witteman, met z'n ouders en Peter R de Vries. Weet nog steeds niet wat ik daarvan moet denken.
New York, da's cool! Wat een feest, die stad (tenminste, als je genoeg geld hebt ....). Ik wil graag de foowtoows zien, als dat kan. Kan dat? Gaan we daarna fijn een eindje varen *trekt agenda*

Tsja....Joran van der Sloot.....ik weet het niet hoor. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat als je echt onschuldig bent en van zoiets verschrikkelijks verdacht wordt én daardoor ook nog eens je leven heel drastisch op zijn kop komt te staan, dat je dan zo lekker geamuseerd gaat zitten kijken hoe iedereen het er over heeft terwijl je zelf fijn je mond houdt. Het lijkt wel of het die gozer helemaal niets doet. Wat dan weer in een bepaald profiel past.....
Tja, jij zegt het... en nu blijkt hij na afloop van Pauw en Witteman een glas wij n over Peter R gegooid te hebben. Niet dat dat hem schuldig maakt natuurlijk, en PR blijft natuurlijk enorm zuigen, maar handig is zo'n actie natuurlijk niet. Veel dingen pleiten tegen hem, maar het is ook wel weer zo dat PR erg de nadruk legt op dingen die hem goed uitkomen. Nou ja, voorlopig weet dus niemand hoe het echt zit, behalve de dader...

Ja, je kunt foto's komen kijken na ons tripje, dan is het net zo'n beetje zomer, dus hopelijk goed vaarwater weer!! Maar de foto opmerking was meer tegen Nijn, die zei, "ik stuur wel wat foto's van fietsen in Central Park" (oid). Maar kom maar lekker foto's kijken hoor, gezellig

By the way, wij hebben helemaal niet echt genoeg geld voor NY, maar de dollar staat nu zo laag, dat we dachten, nu of nooit! Toch
quote:Demoiselle schreef op 13 januari 2008 @ 19:35:

Tja, jij zegt het... en nu blijkt hij na afloop van Pauw en Witteman een glas wij n over Peter R gegooid te hebben. Niet dat dat hem schuldig maakt natuurlijk, en PR blijft natuurlijk enorm zuigen, maar handig is zo'n actie natuurlijk niet. Veel dingen pleiten tegen hem, maar het is ook wel weer zo dat PR erg de nadruk legt op dingen die hem goed uitkomen. Nou ja, voorlopig weet dus niemand hoe het echt zit, behalve de dader...

Ja, je kunt foto's komen kijken na ons tripje, dan is het net zo'n beetje zomer, dus hopelijk goed vaarweer weer!! Maar de foto opmerking was meer tegen Nijn, die zei, "ik stuur wel wat foto's van fietsen in Central Park" (oid). Maar kom maar lekker foto's kijken hoor, gezellig

By the way, wij hebben helemaal niet echt genoeg geld voor NY, maar de dollar staat nu zo laag, dat we dachten, nu of nooit! Toch
Het kan ook een houding van Joram zijn natuurlijk. Een soort zelfbeschermingsmechanisme.

Haha, merken jullie dat ik flink aan het studeren ben?

Ik ben nu bij persoonlijkheidsleer.

Ik heb net een kaarsje gebrand voor mijn buurvrouw, ze is vannacht overleden. Borstkanker.

Echt afschuwelijk..... haar man en 2 kindjes...

Ik relativeer meteen mijn eigen gedoe.
Och tjezus Lon, afschuwelijk zeg!
Zelfbeschermingsmechanisme, je bedoelt het glas wijn? Leg uit :-)

Ik kan het me overigens wel voorstellen hoor, als iemand zooo loopt te zuigen, dat je het helemaal gehad hebt, en jezelf even niet in de hand hebt. Zoals Daphne Dekkers ook. Maar handig is het natuurlijk niet echt, in zijn positie....
Ik bedoel dat iemand even niet weet wat voor houding hij of zij zich moet aanmeten en dan maar wat doet, haha....in de hoop dat het de juiste keus is.

Om niet in te storten of totaal te breken, zeg maar.

Ja erg he, van buurvrouw, onvoorstelbaar erg...

Ze wist het allang, dat ze niet beter werd, maar het is toch nog snel gegaan..
Oke, ik snap 'm Lon.

Nou, ongelooflijk van je buurvrouw. Zit net te typen op het "hoe oud ben je" topic, en als er iets is wat ik niet leuk vind aan ouder worden, dat je ineens allemaal dit soort verhalen om je heen hoort. Veel te jonge mensen nog, in je eigen leeftijdsgroep. Zo'n 10 jaar geleden stond ik daar gewoon nog helemaal niet bij stil, want dat gebeurde gewoon niet (niet in mijn omgeving igg, toen gingen er alleen maar oude opa's en oma's dood)
Nee, inderdaad.

En dan die kinderen.

Het zou niet mogen gebeuren, maar...het gebeurt toch..

Ik ga slapen....welterusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven